Bang voor rellen?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat mag niet. We moeten verplicht op Fok blijven totdat de wedstrijd is afgelopen.
ola sjon.quote:
Die tijd is wel voorbij als je 22 bent.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zul je nog wel kennis mee maken hoor... Huiswerk... Gebeurt doorgaans op het voortgezet onderwijs.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat mag niet. We moeten verplicht op Fok blijven totdat de wedstrijd is afgelopen.
Wees blij dat je niet gedwongen wordt alle topic reeksen na te lezen. Al had je dan regelmatig om mijn supergrappige posts kunnen lachenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
nu te zien op veronicaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef truedestiny het volgende:
Bij ajax-az gebeurde er tenminste nog wat.
Tweede helft niet veel hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef truedestiny het volgende:
Bij ajax-az gebeurde er tenminste nog wat.
Ik ben 30 en ga weer naar school (goed, hbo... Maar toch). Ligt een beetje aan de keuzes die je maakt in het levenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die tijd is wel voorbij als je 22 bent.
Jezelf grappig vindenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet gedwongen wordt alle topic reeksen na te lezen. Al had je dan regelmatig om mijn supergrappige posts kunnen lachen![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben 30 en ga weer naar school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |