Ja woensdag is hier de stapavond, vrijdagochtend iedereen vroeg weer college jwzquote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En allemaal slapen al voor 11 uur? Echte studenten
Ga bij zo'n vrouwke liggen.
Ja, en rood met 8 wedstrijden schorsingquote:Op donderdag 22 december 2011 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doet hij dan ook, was een penalty
1e en 2e helft enzo..lange samenvattingquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef truedestiny het volgende:
Veronica begint nu al met het uitzenden van de samenvatting Twente-Psv. Ze snappen niet dat die nog bezig is?
Ik zie geen enkele reden om hem daarvoor rood te geven. Was een overtreding in het strafschopgebied -> penaltyquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, en rood met 8 wedstrijden schorsing
En ik maar denken dat donderdag studentenavond is, gekke PSV'ers.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja woensdag is hier de stapavond, vrijdagochtend iedereen vroeg weer college jwz
Onze verbinding loopt achter.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef truedestiny het volgende:
Veronica begint nu al met het uitzenden van de samenvatting Twente-Psv. Ze snappen niet dat die nog bezig is?
Veronicaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef truedestiny het volgende:
Ja, want al dat spektakel dat er toen was moet wel in beeld komen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
1e en 2e helft enzo..lange samenvatting
jajaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om hem daarvoor rood te geven. Was een overtreding in het strafschopgebied -> penalty
Ja maar ze moeten straks stoppen met de samenvatting omdat de wedstrijd nog bezig is. Zend dan eerst wat anders uit zou je denken.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
1e en 2e helft enzo..lange samenvatting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |