Ik kan die smiley nooit goed nadoen..quote:Op donderdag 22 december 2011 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit hier echt met een permanente- face. Zowel qua wedstrijd als qua sfeer.
Chinees oogjes trekken, en een mislukte glimlach doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kan die smiley nooit goed nadoen..
Je bent ook net wezen douchen. Over 10 minuten zit je ook zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik kan die smiley nooit goed nadoen..
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent ook net wezen douchen. Over 10 minuten zit je ook zo.
Plus een kloddertje spuug onder je rechteroog smeren. -->quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Chinees oogjes trekken, en een mislukte glimlach doen.
Oh dacht dat het uitgelopen mascara was ofzo, mijn spuug is tenminste nooit zwart.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Plus een kloddertje spuug onder je rechteroog smeren. -->
Een aantal PSV-supporters zijn hun sociaal begeleider kwijt. Wil deze zich melden bij de kinderhoek naast vak PP.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lastig wel, Meneer Chung een optie?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog noot een negerin gebeft zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oh dacht dat het uitgelopen mascara was ofzo, mijn spuug is tenminste nooit zwart.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog noot een negerin gebeft zeker.
Mr. Chow bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lastig wel, Meneer Chung een optie?
Alleen de eckte eckte, die geven niet afquote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog noot een negerin gebeft zeker.
Maar de neppe wel met hun mooie kleurige pofbroekjes en juten zak.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen de eckte eckte, die geven niet af
Nee? Als ik beneden chips kom pakken voor het voetbal. Dan zie ik beneden altijd die gast nummers zingen. Ben 'm wel eens tegengekomenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
God...ben jij ook zo'n vrijdagavond 20:30 gedwongen gezelligheids-figuur.
Dat denk je maar. Alle Chinezen lijken op elkaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Als ik beneden chips kom pakken voor het voetbal. Dan zie ik beneden altijd die gast nummers zingen. Ben 'm wel eens tegengekomen
Ik weet het zeker. Ik zei voor de grap. Hé meneer tsjoeng van ik hou van holland. Hij hoorde het en reageerde ook. Overigens op Leiden CSquote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Alle Chinezen lijken op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |