quote:
Het zijn Duitsers he.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
worden die fans nou nooit gek in de kop van de heletijd LALALALALLALA zingen??
Die Janssen doet het niet zo goed bij jullie of wel? Was bij Roda wel een leuke spelerquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
Janssen, ga zo door jongen. Je moet ze ook niet allemaal willen maken.
Dat denken we de hele dag, lalalalala, in het stadion komt dat er uit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Snachts in bed zingen ze voort. Lalalalalala.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
True storyquote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef truedestiny het volgende:
Wat deze wedstrijd nodig heeft is een doelpunt van Twente.
Speelt weinig, maar vind hem niet echt tegenvallen. Liever hij erin dan Fer imo.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die Janssen doet het niet zo goed bij jullie of wel? Was bij Roda wel een leuke speler
Hoezo zou dat rood moeten zijn? Was niet doorgebrokenquote:
Mag die van fct ookquote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat deze wedstrijd nodig heeft is een supporter die Isaksonn een paar tikken verkoopt.
Als Fer nou is in vorm raakt wil je hem er wat graag bij hebben lijkt mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Speelt weinig, maar vind hem niet echt tegenvallen. Liever hij erin dan Fer imo.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snachts in bed zingen ze voort. Lalalalalala.
Ik wacht op het moment dat ze zingen.
Popopopopopopopopopopopopo
TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO TO-MATEN PLUKKEEERS, mijn excuses ik werd iets te enthousiast.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En hoe denkt de rest van de Twente-supporters daar in het algemeen over?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Speelt weinig, maar vind hem niet echt tegenvallen. Liever hij erin dan Fer imo.
Hahaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat deze wedstrijd nodig heeft is een supporter die Isaksonn een paar tikken verkoopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |