SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Bij dat van jou en julis dus. Halledin su isi artik, je bent al 26 jaar op die leeftijd horen jullie al 3 kinderen te hebben mang!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:56 schreef zarGon het volgende: De eerstvolgende Turken op FOK!-meet is bij een düğün. Zoveel is duidelijk!
.
Wat? Ik wil geen kinderen. En ook geen bruiloftquote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij dat van jou en julis dus. Halledin su isi artik, je bent al 26 jaar op die leeftijd horen jullie al 3 kinderen te hebben mang!
Moet ik 'm echt inkoppen?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Julis het volgende:
[..]
De bruiloft is toch al geweest? Of lees ik het verkeerd?
Argh, je kunt niet quoten in een vol topic in de mobiele lay-out. Die post is met de hand samengesteld.quote:
24. Ik heb nog twee jaar om aan je eisen en verwachtingen te voldoen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij dat van jou en julis dus. Halledin su isi artik, je bent al 26 jaar op die leeftijd horen jullie al 3 kinderen te hebben mang!
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
26 en nog geen vrouw en kind? Zou ZarGon homo zijn?![]()
[roddelmode off]
Ik ben nog geen 22 en krijg al vragen waar de bruiloft en alles blijft....... laat me aub eerst even leven in een beetje vrijheid voor ik me 50 jaar verbindt aan iemand. Maar dat zeg ik natuurlijk niet. Gelukkig is er het standaardexcuus 'eerste studie afronden'.![]()
Een vriend van me ook recentelijk getrouwd, geen studie afgerond, geen echte baan en woont nu met vrouw bij zijn ouders in.![]()
Den bloedlijn zal bij jouw stoppen.. Julis wilt geen kindjes! Snel vind een 2e vrouw voor erbij!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
24. Ik heb nog twee jaar om aan je eisen en verwachtingen te voldoen.
Met je vrouw bij je ouders.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
26 en nog geen vrouw en kind? Zou ZarGon homo zijn?![]()
[roddelmode off]
Ik ben nog geen 22 en krijg al vragen waar de bruiloft en alles blijft....... laat me aub eerst even leven in een beetje vrijheid voor ik me 50 jaar verbindt aan iemand. Maar dat zeg ik natuurlijk niet. Gelukkig is er het standaardexcuus 'eerste studie afronden'.![]()
Een vriend van me ook recentelijk getrouwd, geen studie afgerond, geen echte baan en woont nu met vrouw bij zijn ouders in.![]()
Dat zijn meestal wel de knapste meisjes maar ook de domste meisjesquote:Op donderdag 22 december 2011 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met je vrouw bij je ouders.. Wat een hel lijkt me dat.
.
Vrouwen die trouwen met mannen die geen diploma op zak hebben, niet werken én na het trouwen nog bij hun ouders wonen.!!!!
Drie kinderen + één hond + twee konijnen. Niet dat die dieren onze kinderen zijn hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef zarGon het volgende:
We adopteren wel gewoon. Drie kinderen, één Akbaş voor mij en twee konijnen voor haar.
En aan mij wordt natuurlijk niets gevraagd.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef Julis het volgende:
[..][ afbeelding ]. Als ik per ongeluk kinderen maak dan wil ik er minstens 11.
Het was maar een grapquote:Op donderdag 22 december 2011 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
En aan mij wordt natuurlijk niets gevraagd.
Even ongewenst zwanger maken. BRB.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Het was maar een grap. Ik hou er al over op.
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik woon best wel in een traditionele wijk voor zover dat kan in Nederland. Dus hun redenering is dat wanneer de wijk er geestelijk, lichamelijk en economisch klaar voor is, dan is het tijd om te trouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef Julis het volgende:
[..].. Wat een haast. 28 jaar lijkt me een goede leeftijd
. Maar goed, wanneer je geestelijk, lichamelijk en economisch (en ik zie vast nog een paar zaken over het hoofd op dit moment) er klaar voor bent, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |