SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Bij dat van jou en julis dus. Halledin su isi artik, je bent al 26 jaar op die leeftijd horen jullie al 3 kinderen te hebben mang!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:56 schreef zarGon het volgende: De eerstvolgende Turken op FOK!-meet is bij een düğün. Zoveel is duidelijk!
.
Wat? Ik wil geen kinderen. En ook geen bruiloftquote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij dat van jou en julis dus. Halledin su isi artik, je bent al 26 jaar op die leeftijd horen jullie al 3 kinderen te hebben mang!
Moet ik 'm echt inkoppen?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Julis het volgende:
[..]
De bruiloft is toch al geweest? Of lees ik het verkeerd?
Argh, je kunt niet quoten in een vol topic in de mobiele lay-out. Die post is met de hand samengesteld.quote:
24. Ik heb nog twee jaar om aan je eisen en verwachtingen te voldoen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij dat van jou en julis dus. Halledin su isi artik, je bent al 26 jaar op die leeftijd horen jullie al 3 kinderen te hebben mang!
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
26 en nog geen vrouw en kind? Zou ZarGon homo zijn?![]()
[roddelmode off]
Ik ben nog geen 22 en krijg al vragen waar de bruiloft en alles blijft....... laat me aub eerst even leven in een beetje vrijheid voor ik me 50 jaar verbindt aan iemand. Maar dat zeg ik natuurlijk niet. Gelukkig is er het standaardexcuus 'eerste studie afronden'.![]()
Een vriend van me ook recentelijk getrouwd, geen studie afgerond, geen echte baan en woont nu met vrouw bij zijn ouders in.![]()
Den bloedlijn zal bij jouw stoppen.. Julis wilt geen kindjes! Snel vind een 2e vrouw voor erbij!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
24. Ik heb nog twee jaar om aan je eisen en verwachtingen te voldoen.
Met je vrouw bij je ouders.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
26 en nog geen vrouw en kind? Zou ZarGon homo zijn?![]()
[roddelmode off]
Ik ben nog geen 22 en krijg al vragen waar de bruiloft en alles blijft....... laat me aub eerst even leven in een beetje vrijheid voor ik me 50 jaar verbindt aan iemand. Maar dat zeg ik natuurlijk niet. Gelukkig is er het standaardexcuus 'eerste studie afronden'.![]()
Een vriend van me ook recentelijk getrouwd, geen studie afgerond, geen echte baan en woont nu met vrouw bij zijn ouders in.![]()
Dat zijn meestal wel de knapste meisjes maar ook de domste meisjesquote:Op donderdag 22 december 2011 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met je vrouw bij je ouders.. Wat een hel lijkt me dat.
.
Vrouwen die trouwen met mannen die geen diploma op zak hebben, niet werken én na het trouwen nog bij hun ouders wonen.!!!!
Drie kinderen + één hond + twee konijnen. Niet dat die dieren onze kinderen zijn hè.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef zarGon het volgende:
We adopteren wel gewoon. Drie kinderen, één Akbaş voor mij en twee konijnen voor haar.
En aan mij wordt natuurlijk niets gevraagd.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:21 schreef Julis het volgende:
[..][ afbeelding ]. Als ik per ongeluk kinderen maak dan wil ik er minstens 11.
Het was maar een grapquote:Op donderdag 22 december 2011 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
En aan mij wordt natuurlijk niets gevraagd.
Even ongewenst zwanger maken. BRB.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Het was maar een grap. Ik hou er al over op.
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik woon best wel in een traditionele wijk voor zover dat kan in Nederland. Dus hun redenering is dat wanneer de wijk er geestelijk, lichamelijk en economisch klaar voor is, dan is het tijd om te trouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:16 schreef Julis het volgende:
[..].. Wat een haast. 28 jaar lijkt me een goede leeftijd
. Maar goed, wanneer je geestelijk, lichamelijk en economisch (en ik zie vast nog een paar zaken over het hoofd op dit moment) er klaar voor bent, eigenlijk.
Heb je al wel iemand? Daarmee kun je ze een aantal jaren stil houden.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik woon best wel in een traditionele wijk voor zover dat kan in Nederland. Dus hun redenering is dat wanneer de wijk er geestelijk, lichamelijk en economisch klaar voor is, dan is het tijd om te trouwen.![]()
![]()
But I don't give a fuck.
Ze is echt Miss-Turkey-materiaal inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zijn meestal wel de knapste meisjes maar ook de domste meisjes.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:25 schreef Ayca het volgende:
Hm adoptie is geen optie. Als het niet lukt dan maar geen kinderen.
Kaynak?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze is echt Miss-Turkey-materiaal inderdaad.
Ik denk niet dat ik me daar echt verbonden zou kunnen voelen. Je mist toch wel iets, lijkt me.quote:
Preciesquote:Op donderdag 22 december 2011 19:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, maar ik woon best wel in een traditionele wijk voor zover dat kan in Nederland. Dus hun redenering is dat wanneer de wijk er geestelijk, lichamelijk en economisch klaar voor is, dan is het tijd om te trouwen.![]()
![]()
But I don't give a fuck.
Je mist denk ik zonder nog meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik me daar echt verbonden zou kunnen voelen. Je mist toch wel iets, lijkt me.
Nee hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je mist denk ik zonder nog meer..
FUUU, waar ben ik aan begonnen...?!@14*55quote:
Dat sowieso. Niemand zal dat denk ik tegenspreken. Maar ja, als je toch echt graag kinderen wil en zwanger raken niet een optie is...quote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef xminator het volgende:
Eens met ayca.
Eigen kinderen zijn speciaal
Wat wil je zeggen? KOM DAN.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
FUUU, waar ben ik aan begonnen...?!@14*55
Dat klopt ook..quote:Op donderdag 22 december 2011 19:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat sowieso. Niemand zal dat denk ik tegenspreken. Maar ja, als je toch echt graag kinderen wil en zwanger raken niet een optie is...
Dat sowieso.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Babası görse ağzımı burnumi dağıtır..
Ik heb sinds kort met iemand, maar dat is nog een beetje vers en alles, dus nog te vroeg om erover naar buiten te treden.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je al wel iemand? Daarmee kun je ze een aantal jaren stil houden.
Maar dan word je er constant aan herinnerd dat het niet je eigen kind is en dat je die ook niet zult krijgen. Dat je niet dezelfde ogen/neus/oren etc hebt? dat soort dingetjesquote:Op donderdag 22 december 2011 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je mist denk ik zonder nog meer..
Ook nog een controlefreakquote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
![]()
[..]
Ik heb sinds kort met iemand, maar dat is nog een beetje vers en alles, dus nog te vroeg om erover naar buiten te treden.
Als ik over die vorige zin nadenk is het eigenlijk ergens wel dieptriest.![]()
Dat meisje heeft geen Face ofzo trouwens, die gast had toen ook alle jongens uit dr msn- en pinglijst gegooid.Dus even een rectificitie: hij is zeker geen vriend, gewoon een kennis.
Waarom doen jongens/mannen dat eigenlijk? Als iemand vreemd wil gaan of wat dan ook, zijn er naast het internet tal van mogelijkheden. Komt het omdat men geen directe invloed kan uitoefenen op het abstracte internet?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
![]()
[..]
Ik heb sinds kort met iemand, maar dat is nog een beetje vers en alles, dus nog te vroeg om erover naar buiten te treden.
Als ik over die vorige zin nadenk is het eigenlijk ergens wel dieptriest.![]()
Dat meisje heeft geen Face ofzo trouwens, die gast had toen ook alle jongens uit dr msn- en pinglijst gegooid.Dus even een rectificitie: hij is zeker geen vriend, gewoon een kennis.
We praten erover omdat we allemaal de leeftijd hebben (bereikt) om te trouwen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar dan word je er constant aan herinnerd dat het niet je eigen kind is en dat je die ook niet zult krijgen. Dat je niet dezelfde ogen/neus/oren etc hebt? dat soort dingetjes
Dit is persoonlijk natuurlijk, andere mensen hebben daar misschien geen moeite mee.
En misschien denk ik er over 10 jaar wel anders over.Waarom praten we hier over?
Tja, maar als ik de verhalen zo hoor was dat niet altijd een pretje.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef xminator het volgende:
Waarom? Onze ouders werkten al op hun 18e kregen toen al kinderen, waren getrouwd etc. Utanin ulannn :p
Mijn moeder heeft sowieso al een grens gesteld dat het niet mag voor m'n 25e.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
We praten erover omdat we allemaal de leeftijd hebben (bereikt) om te trouwen.. Komt door die malle ouders van ons.
Daarom, meisjes doen precies hetzelfde!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom doen jongens/mannen dat eigenlijk? Als iemand vreemd wil gaan of wat dan ook, zijn er naast het internet tal van mogelijkheden. Komt het omdat men geen directe invloed kan uitoefenen op het abstracte internet?
Preciesquote:Op donderdag 22 december 2011 19:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tja, maar als ik de verhalen zo hoor was dat niet altijd een pretje.Dus eerst gewoon alles in orde hebben.
Ik mag niet voordat ik economisch onafhankelijk benquote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft sowieso al een grens gesteld dat het niet mag voor m'n 25e.
Wat ook weer onzin is, maargoed.
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Daarom, meisjes doen precies hetzelfde!
Ik vertrouw meisje wel maar de jongens niet, vandaar!
Ik snap daar ook maar weinig van. Turkse niet-moderne mannen zijn over het algemeen natuurlijk wel veel meer bezitterig en wantrouwend, volgens mij. Maar het is zo hypocriet als ze zelf alles doen wat ze hun vrouw verbieden.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom doen jongens/mannen dat eigenlijk? Als iemand vreemd wil gaan of wat dan ook, zijn er naast het internet tal van mogelijkheden. Komt het omdat men geen directe invloed kan uitoefenen op het abstracte internet?
HAHAHAHAHA, SUBTIEL.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Is zo ayca, is zo... Heb je FB? Dan zou je mij begrijpen.
Ik heb mijn FB al een hele tijd gesloten vanwege familie uit Turkije en al hun filmpjes etcquote:Op donderdag 22 december 2011 19:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Is zo ayca, is zo... Heb je FB? Dan zou je mij begrijpen.
Vaker gehoord. Alsof de Turkse dames in kwestie zelf geen juiste keuzes kunnen maken en beslissingen kunnen nemen zonder inmenging van de Turkse meneren.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Daarom, meisjes doen precies hetzelfde!
Ik vertrouw meisje wel maar de jongens niet, vandaar!
Dat ken, maar je ziet wat voorquote:Op donderdag 22 december 2011 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vaker gehoord. Alsof de Turkse dames in kwestie zelf geen juiste keuzes kunnen maken en beslissingen kunnen nemen zonder inmenging van de Turkse meneren.
Ohooo, eerst studie, dan carrière. Ben artık oynamıyorum arkadaş.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Ik mag niet voordat ik economisch onafhankelijk ben, zegt mijn vader altijd. En dat vind ik goed.
Jawel. Maar dan heb je gewoon niet genoeg vertrouwen in je vriendin/vrouw.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ken, maar je ziet wat voor
Ac kopekler er zijn. Het zijn net aarschgieren.
En andersom gebeurd het net zo vaak hoor.
Jawel, nogmaals vertrouw de tegenpartij niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel. Maar dan heb je gewoon niet genoeg vertrouwen in je vriendin/vrouw.
Nee jouw ouders hebben het goed gedaan wil je zeggenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef EL_Presidente het volgende:
jullie ouders waren allemaal een stelletje geitenherders, niet bepaald IQ van Ein Stein..
mijn ouders zijn een stuk moderner.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee jouw ouders hebben het goed gedaan wil je zeggen
Als je haar volledig vertrouwt, dan weet je ook dat zij in staat is om het zelf af te handelen en dat ze desnoods met jou erover zal communiceren. Het is óf dat, óf je eigen onzekerheid dat je haar aan iemand kwijt zal raken.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Jawel, nogmaals vertrouw de tegenpartij niet.
Jouw ouders zijn zelf dus bedorven.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:17 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
mijn ouders zijn een stuk moderner.die vertellen mij niet dat als ik niet voor mijn 22ste trouw dat ik dan bedorven ben..
Is ze Turkse trouwens?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik snap daar ook maar weinig van. Turkse niet-moderne mannen zijn over het algemeen natuurlijk wel veel meer bezitterig en wantrouwend, volgens mij. Maar het is zo hypocriet als ze zelf alles doen wat ze hun vrouw verbieden.![]()
De vrouwenemancipatie heeft nog een lange weg te gaan in sommige Turkse kringen, zelf dus in Nederland.
Al moeten vrouwen niet doorslaan en zelfrespectloos trash worden a.u.b., de horror.
Ja, ze is Turks. Uit Yozgat.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is ze Turkse trouwens?
Het ligt natuurlijk aan jou en waar je je aangetrokken tot voelt. Als je niets moet hebben van zelfrespectloze trash dan blijf je daar gewoon ver van weg, toch?
Dezen man weetquote:Op donderdag 22 december 2011 18:50 schreef zarGon het volgende:
Maar ja, we hebben liever te harde muziek, te veel bemoeienis, te veel roddels willen voorkomen, te veel denken wat de andere Turken van je vinden.
Schrok me doodquote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef zarGon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elt_ant_crusher.html..
En waar komt DatMeenJeNiet uit?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja, ze is Turks. Uit Yozgat.
En natuurlijk is het hun zaak mochten ze zoiets worden, maar ik doelde er meer op dat ik uiteraard voor een moderne opvoeding ben van Turkse kinderen, met wat meer vrijheid voor ze, maar dat niet moet omslaan in grof gezegd, de hele week zuipen, kontjes verkopen, enzulks.Dat vind ik een horrorbeeld voor mijn kindertjes later.
Waarschijnlijk ga je het allemaal veel erger krijger, maar dat zal je nu nog niet beseffenquote:Op donderdag 22 december 2011 20:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja, het is Turks. Uit Yozgat.
En natuurlijk is het hun zaak mochten ze zoiets worden, maar ik doelde er meer op dat ik uiteraard voor een moderne opvoeding ben van Turkse kinderen, met wat meer vrijheid voor ze, maar dat niet moet omslaan in grof gezegd, de hele week zuipen, kontjes verkopen, enzulks.Dat vind ik een horrorbeeld voor mijn kindertjes later.
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zaandam is wel slecht gerepresent zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Julis het volgende:
Woooooo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Profiel is niet echt up-to-date meer inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe Aarde & Economie aan de VU, combinatie van Aardwetenschappen en Economie dus. Ik ben geen treehugger ofzo hè
, was op dat moment de beste studie voor me, en daarnaast is er best wel veel vraag naar mensen met kennis van beide disciplines. Bovendien is het best wel interessant. Zit nu in het tweede jaar en het bevalt me prima eigenlijk. Wat doe jij voor opleiding?
Poelen - "de wijk die god vergeten is" - burg.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Profiel is niet echt up-to-date meer inderdaad.Ik doe Aarde & Economie aan de VU, combinatie van Aardwetenschappen en Economie dus. Ik ben geen treehugger ofzo hè
, was op dat moment de beste studie voor me, en daarnaast is er best wel veel vraag naar mensen met kennis van beide disciplines. Bovendien is het best wel interessant. Zit nu in het tweede jaar en het bevalt me prima eigenlijk. Wat doe jij voor opleiding?
Poelen - "de wijk die god vergeten is" - burg.. Ik knuffel ook wel af en toe een boom, niets mis mee. Klinkt als een studie met belangen voor de toekomst. Ik geloof best dat er veel vraag naar is, vooral in de 21ste eeuw
. Tof! Ik studeer psychologie aan de universiteit Twente.
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:29 schreef zarGon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elt_ant_crusher.html..
![]()
Ik kende deze met een baardagaam, waardoor dat einde nog onverwachter was voor mij.
This isn't even my final form.![]()
ik niet. ik studeer niet.. ben na de basisschool gestopt.. hosselen jeweetz..quote:Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, in het echt bedoel ik. Op het internet doet iedereen WO![]()
![]()
Zoals een echte bir beaamt.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:55 schreef EL_Presidente het volgende:
ik niet. ik studeer niet.. ben na de basisschool gestopt.. hosselen jeweetz..![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:00 schreef EL_Presidente het volgende:
don't you say fucking b*r to me..!!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Potentiële seriemoordenaars.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:47 schreef zarGon het volgende:
http://blood-art.livejournal.com/. Beeldig..
Eerst spelen ze met hun kutbloed, daarna met katten en uiteindelijk snijden ze mensen open om er pentagrammen van te tekenen.
This isn't even my final form.![]()
![]()
Heb me verslapen en ben dus niet naar de birheids bijeenkomst gegaan.. Naar Cuma!!
Kut. Oh well.. Like Ice Cube Said: Next Friday...
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Bahquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:47 schreef zarGon het volgende:
![]()
Tunaydiin millet..
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
Gamen. Sporten. Serie kijken. Uitgebreid koken. Kevers prepareren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:11 schreef xminator het volgende:
Wat heb je gedaan in je vrije dagen dan?
Niets anders dan op een niet-vrije dag eigenlijk.This isn't even my final form.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb me verslapen en ben dus niet naar de birheids bijeenkomst gegaan.. Naar Cuma!!
Kut. Oh well.. Like Ice Cube Said: Next Friday...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Vrouwenquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:47 schreef zarGon het volgende:
![]()
![]()
Maar dat maandelijkse lekken is wel een grote faal van Het Spaghettimonster toen hij de vrouwmensch ontwierp![]()
![]()
What has been seen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:47 schreef zarGon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Politiek correcte hypocrieten.quote:![]()
![]()
Vertel eens, wat is de reden van je afschuw jegens dames?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
What has been seen...![]()
![]()
![]()
[..]
Politiek correcte hypocrieten.![]()
Ik weet al wat ik voor je verjaardag ga geven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:47 schreef zarGon het volgende:
Ervaring met politiek correcte vrouwen, jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
What has been seen...![]()
![]()
![]()
[..]
Politiek correcte hypocrieten.?
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik voor je verjaardag ga geven..
Je bluft!![]()
Absurde aantijging. Ik heb geen afschuw of afkeer tegen dames. Alleen tegen labiel en hypocriet gedoe.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef zarGon het volgende:
Vertel eens, wat is de reden van je afschuw jegens dames?Vrouwmenschen die het willen opnemen voor hun boyfriendquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:09 schreef Julis het volgende:
Ervaring met politiek correcte vrouwen, ja?
bitch please
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 18:14:19 ]![]()
Deal!quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee. Serieus, lijkt me wel leuk om te doen.. Intiemer kan het het niet!
.
![]()
Ik was 2 seconden te laat met reagerenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Absurde aantijging. Ik heb geen afschuw of afkeer tegen dames. Alleen tegen labiel en hypocriet gedoe.
[..]
Vrouwmenschen die het willen opnemen voor hun boyfriendbitch please
. Ik wist niet eens dat hij online was op FOK! Ik neem niet op voor hem
. Hij redt zich zelf toch wel.
![]()
Labiel en hypocriet gedrag van wie? En face it, iedereen is hypocriet. Iedefuckingreen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Absurde aantijging. Ik heb geen afschuw of afkeer tegen dames. Alleen tegen labiel en hypocriet gedoe.![]()
Okay.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deal!. Intiemer kan het het niet!
.
![]()
Proberen je eigen falen goed te praten door te zeggen dat iedereen hetzelfde doetquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:16 schreef zarGon het volgende:
Labiel en hypocriet gedrag van wie? En face it, iedereen is hypocriet. Iedefuckingreen.
Yeah, rightquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:15 schreef Julis het volgende:
Ik was 2 seconden te laat met reageren. Ik wist niet eens dat hij online was op FOK! Ik neem niet op voor hem
. Hij redt zich zelf toch wel.
![]()
![]()
Oh jee, in een discussie moet de vrouwelijke wederhelft zich stil houden. Het is onmogelijk dat ze een eigen mening hebben die overeenkomt met partner.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwmenschen die het willen opnemen voor hun boyfriendbitch please
![]()
Geloof maar nietquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Proberen je eigen falen goed te praten door te zeggen dat iedereen hetzelfde doet
[..]
Yeah, right.
![]()
Wil je beweren dat jij niet hypocriet bent?quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Proberen je eigen falen goed te praten door te zeggen dat iedereen hetzelfde doet
[..]
Yeah, right![]()
Dat kan toch? Misschien is hij niet hypocriet. Daarvoor hoef je hem niet meteen onserieus te nemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:19 schreef zarGon het volgende:
Mits 'ja neem ik je echt helemaal niet meer serieus..
![]()
Vrouwmenschen die het niet opnemen voor hun boyfriend.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat kan toch? Misschien is hij niet hypocriet. Daarvoor hoef je hem niet meteen onserieus te nemen..
.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 18:57:26 ]![]()
Op hetzelfde forum zitten als je girlfriendquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwmenschen die het niet opnemen voor hun boyfriend..
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doen de Turken hier met oud en nieuw dit jaar ?
Zelf zal ik eerst met de familie doorbrengen, dan samen met de jeugdige familie samenkomen om vervolgens te eten en drinken... Vervolgens uitgaan met vrienden denk ik
Redelijk cliché![]()
![]()
Bir zijn; de hele avond het onderstaande liedje luisteren en in een soortgelijke omgeving bevinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 20:01:20 ]![]()
Raki erbij en mezzequote:Op vrijdag 23 december 2011 20:01 schreef Weissman het volgende:
Bir zijn; de hele avond het onderstaande liedje luisteren en in een soortgelijke omgeving bevinden.![]()
IN Nederland heb je niet zulke plekken, jammergenoeg.![]()
Kinky.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:17 schreef Ayca het volgende:
Iets met familie.Nog niet zeker wat precies.
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Op hetzelfde forum zitten als je girlfriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ne güzel şeysin sen
hep yaşın 19
gel yanıma sar beni
bugün var yarın yokuz![]()
Zulke mannen horen achter de tralies!quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man slaat verloskundige voor verwijderen boerka.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 22:32:21 ]![]()
Oke.. wat is je vraag?quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Ayca: voor jou heb ik een vraag van belang!![]()
Maar als je moest kiezen om te trouwen!quote:
Zeg me, eens kijken of je dezelfde smaak hebt als mijn vriendin, jouw mening doet er toe!![]()
Ik. Lolde. Zo. Fucking. Hard.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man slaat verloskundige voor verwijderen boerka
Zo hard zelfs dat ik hierboven een zin heb getypt als een faggot.This isn't even my final form.![]()
Ehh nick dan maar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar als je moest kiezen om te trouwen!
Zeg me, eens kijken of je dezelfde smaak hebt als mijn vriendin, jouw mening doet er toe!
Wat zei je vriendin?![]()
![]()
Simon! Maar zij heeft geen smaak, oh waitquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehh nick dan maar.
Wat zei je vriendin?
Zo maar weer TVOH kijken dan maar![]()
![]()
Haha![]()
Wel een aantal afleveringen gezien, maar de tv is meestal bezet.![]()
Ga zo Orphan kijken.ben benieuwd
![]()
WIE HEEFT ZIN IN OKEY
NOG TWEE MENSEN NODIG
TYP OKEY123 VOOR PRIVE
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 23:16:02 ]![]()
OKEY123SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:17 schreef Weissman het volgende:
OKEY123Jij bent duidelijk niet bir genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:17 schreef Weissman het volgende:
OKEY123watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welk tablet?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:18 schreef Ayca het volgende:
Als ik met tablet kan spelen doe ik mee! Welke site?.
Volgens mij kan het nog niet interdevice (tablet - pc/laptop) gespeeld worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 23:20:20 ]![]()
Heb ook nooit beweerd bir te zijn.quote:Oh jee, iemand die geen okey kanquote:Ja volgens de gemiddelde turk ben ik nu een untermensch
![]()
![]()
Transformer!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welk tablet?.
Volgens mij kan het nog niet interdevice (tablet - pc/laptop) gespeeld worden.![]()
In jouw geval untermensch2.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb ook nooit beweerd bir te zijn.
[..]
Oh jee, iemand die geen okey kanJa volgens de gemiddelde turk ben ik nu een untermensch
![]()
Zeker, vooral de lange batterijduur icm het toetsenbord is fijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bevalt-ie eigenlijk? En sinds wanneer?.
Al een aantal maanden.
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zeker, vooral de lange batterijduur icm het toetsenbord is fijn.Al een aantal maanden.
Is-ie trouwens beter dan die ene laptop? Hehe. Lijkt me best wel chill voor in bed, zo'n tablet.![]()
Dat ben je toch al?quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Je zou er welhaast Turkofoob van worden.![]()
Niet zo tof doen. Anders roep ik Erdoğan erbij.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even een melding van discriminatie doen.![]()
En Turkoloog!quote:
Soms sta ik in dubio maar met grondig bidden om de kracht te vinden een goede post te maken op Fok! of IRL kom ik het leven door, met een lach en een traan in een wereld vol Turken en hun nazaten cq uitvindingen danwel aura.![]()
Ik spreek alle talen.. zelfs kamasutraquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:10 schreef Julis het volgende:
Welke talen kunnen jullie eigenlijk spreken/lezen?![]()
![]()
Gastquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef EL_Presidente het volgende:
Ik spreek alle talen.. zelfs kamasutrakom van het scherm af
![]()
![]()
Van jou verwachhte ik 'liplezen'.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:11 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ik spreek alle talen.. zelfs kamasutra.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2011 00:13:33 ]![]()
nee ik doe wel pedicure van kameeltenen..quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van jou verwachhte ik 'liplezen'..
![]()
![]()
o wee als je b*r zegt, je bent gewaarschuwd..quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:14 schreef Weissman het volgende:
Dit wordt kan davasi
* Weissman popcorn pakt *![]()
![]()
Why?quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:14 schreef Weissman het volgende:
Dit wordt kan davasi
* Weissman popcorn pakt *![]()
Hahaha fucking awesomequote:Op vrijdag 23 december 2011 23:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Orphan was goed! Die heb ik op IMDB een 9 gegeven, spannend en een beetje scary![]()
![]()
Je ontkomt er niet aan. Bir is alles en niks, het is overal en nergens. Het zit in je maar je bent je er nog niet bewust van.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:15 schreef EL_Presidente het volgende:
o wee als je b*r zegt, je bent gewaarschuwd..![]()
Hij valt iig niet steeds uit, dus dat is wel beter ja.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nice!
Is-ie trouwens beter dan die ene laptop? Hehe. Lijkt me best wel chill voor in bed, zo'n tablet.Is ook chill, wordt ook niet warm ofzo.
Thanks!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Ziet er tof uit. Gule gule kullan.
![]()
*deze was ik vergetenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welk tablet?.
Volgens mij kan het nog niet interdevice (tablet - pc/laptop) gespeeld worden.![]()
![]()
Hij is een eckte bir. Verdient dan ook enkel het beste van oor-porno.quote:Op zondag 25 december 2011 00:24 schreef Ayca het volgende:
Ahw en nu dragen jullie liedjes aan elkaar op, wat een bromance.![]()
Dat past niet.quote:Op zondag 25 december 2011 00:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij is een eckte bir. Verdient dan ook enkel het beste van oor-porno.![]()
Leuken liedje hierboven.
Blijft ook leuk:
Ik ben mijn lens kwijt. Mijn oog is nu rood en doet pijn, want ik dacht dat-ie er nog in zat.
![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 01:03 schreef Ayca het volgende:
Alhoewel soms iets te religieus naar mijn smaak.![]()
Spannend is dat hè?quote:Op zondag 25 december 2011 01:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm dunguns waarbij de andere kant onbekend is... Hmmmm... Had je een bruiloft van een familielid van je?
![]()
Meen je die 'dungun' nou?quote:Op zondag 25 december 2011 01:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmm dunguns waarbij de andere kant onbekend is... Hmmmm...
'Andere kant onbekend'? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het tegenovergestelde van familiehuwelijken?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 01:09:08 ]![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meen je die 'dungun' nou?.
'Andere kant onbekend'? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het tegenovergestelde van familiehuwelijken?. Gewoon. Onbekende chickies waarbij je een excuus hebt om elkaar te leren kennen. Denk ik.
![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meen je die 'dungun' nou?.
'Andere kant onbekend'? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het tegenovergestelde van familiehuwelijken?,
Iemand die niet uit je omgeving komt dus van een andere stad. Kan zowel andere stad in NL zijn alsin een andere stad in Turkije..ja, ik ga anders nooit naar dugunsquote:Op zondag 25 december 2011 01:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Spannend is dat hè?. Had je een bruiloft van een familielid van je?
![]()
Elke keer is het weer raak, hoezo zijn de Turkse dames ( niet allemaal natuurlijk) zo wanhopig de laatste tijd?![]()
Oh, wat voor wanhopige acties heb je gezien van de Turkse dames?quote:Op zondag 25 december 2011 01:11 schreef xminator het volgende:
[..],
Iemand die niet uit je omgeving komt dus van een andere stad. Kan zowel andere stad in NL zijn alsin een andere stad in Turkije..
[..]
ja, ik ga anders nooit naar duguns![]()
Elke keer is het weer raak, hoezo zijn de Turkse dames ( niet allemaal natuurlijk) zo wanhopig de laatste tijd?![]()
Misschien toch maar eens vaker düğüneren.quote:Op zondag 25 december 2011 01:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, wat voor wanhopige acties heb je gezien van de Turkse dames?![]()
Dames die contact leggen met jongens, krijg ik weer facebok requests en of berichtjes
Ken toch niet, daar ben ik niet van gediend.![]()
No hell! Ik heb al jaren smoesjes gebruikt om niet te gaan.quote:Op zondag 25 december 2011 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens vaker düğüneren.. Nu ik eindelijk oud genoeg ben, kunnen mijn ouders mij moeilijk dwingen om te gaan. Jij moet vaker gaan! Blijkbaar zijn die vrouwen daar wanhopig.
![]()
Aha! Gewoon proberen, joh. Misschien zijn ze wel aardig.quote:Op zondag 25 december 2011 01:14 schreef xminator het volgende:
Dames die contact leggen met jongens, krijg ik weer facebok requests en of berichtjes
Ken toch niet, daar ben ik niet van gediend.![]()
Ehmz Manchester Orchestra?quote:Op zondag 25 december 2011 01:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Jaa. Aaayç. Ken jij nog andere leuke artiesten? Het wordt tijd voor nieuwe nummers
.
Ik ook, even Wikster vragen.
![]()
![]()
Dan is m'n vriendin op zoek.quote:Op zondag 25 december 2011 01:16 schreef xminator het volgende:
Meisjes die veel dansen zijn op zoek. Dat weten jullie toch ook wel![]()
Neen, aardig om vol te stouwen zeker. Maar om een relatie mee op te bouwenquote:Op zondag 25 december 2011 01:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha! Gewoon proberen, joh. Misschien zijn ze wel aardig..
Is net zo iets als je huis op drijfzand te bouwen.![]()
Manchester Orchestra had ik wel eens beluisterdquote:Op zondag 25 december 2011 01:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehmz Manchester Orchestra?Ik ook, even Wikster vragen.
. Ze hadden een paar leuke nummers, voor de rest vond ik hun nummers minder interessant om naar te luisteren. Ik weet alleen niet meer waarom
.. Toch bedankt
.
![]()
Ik zou der djoeken jongeeee... Mn ouders weten dat zelfs en zeggen dat ook.. Ga naar dunguns om te kijken tegen mn oudere braddaaaquote:Op zondag 25 december 2011 01:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dan is m'n vriendin op zoek.![]()
Ik ben nog niet wanhopig genoeg.quote:Op zondag 25 december 2011 01:15 schreef Julis het volgende:
[..]
No hell! Ik heb al jaren smoesjes gebruikt om niet te gaan.. Nu ik eindelijk oud genoeg ben, kunnen mijn ouders mij moeilijk dwingen om te gaan. Jij moet vaker gaan! Blijkbaar zijn die vrouwen daar wanhopig.
.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 01:19:37 ]![]()
Waar denk je dan de meisjes te vinden? Ik kan het begrijpen. Net zoiets als iemand op een disco vinden.. Alhoewel, dat hoeft niet per se slecht relatiemateriaal te zijn, of welquote:Op zondag 25 december 2011 01:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Neen, aardig om vol te stouwen zeker. Maar om een relatie mee op te bouwen.
Is net zo iets als je huis op drijfzand te bouwen.? Er zitten vast ook goeie tussen. Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee
.
![]()
Dungun sensin dingil.quote:Op zondag 25 december 2011 01:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zou der djoeken jongeeee... Mn ouders weten dat zelfs en zeggen dat ook.. Ga naar dunguns om te kijken tegen mn oudere braddaaa![]()
Waar moet je zijn voor relatiemateriaal?quote:Op zondag 25 december 2011 01:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Neen, aardig om vol te stouwen zeker. Maar om een relatie mee op te bouwen.
Is net zo iets als je huis op drijfzand te bouwen..
![]()
Ja had ik ook, maar wordt beter na meerdere keren beluisterd te hebben.quote:Op zondag 25 december 2011 01:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Manchester Orchestra had ik wel eens beluisterd. Ze hadden een paar leuke nummers, voor de rest vond ik hun nummers minder interessant om naar te luisteren. Ik weet alleen niet meer waarom
.. Toch bedankt
.
Maargoed, zelf maar eens actief opzoek gaan.![]()
![]()
www.turkishplace.nlquote:Op zondag 25 december 2011 01:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar moet je zijn voor relatiemateriaal?.
![]()
Gewoon, een meisje dien je te scouten op 16 jarige leeftijd en dan afwachten en contact onderhouden... Op den 18e leeftijd toeslaan.quote:Op zondag 25 december 2011 01:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Waar denk je dan de meisjes te vinden? Ik kan het begrijpen. Net zoiets als iemand op een disco vinden.. Alhoewel, dat hoeft niet per se slecht relatiemateriaal te zijn, of wel? Er zitten vast ook goeie tussen. Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee
.
Ik bedoel niet alle dames zijn slecht daar, maar als een meisje contact opneemt met mij ipv. Andersom dan weet ik wel voldoende.![]()
Ja, misschien moet ik het weer een kans gevenquote:Op zondag 25 december 2011 01:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja had ik ook, maar wordt beter na meerdere keren beluisterd te hebben.
Maargoed, zelf maar eens actief opzoek gaan.. Nu heb ik zeeën van tijd.
![]()
Aha, op die manier.. Maar als jij bijv. contact ging opzoeken met dat meisje.. zou dat meisje hetzelfde denken als jijquote:Op zondag 25 december 2011 01:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon, een meisje dien je te scouten op 16 jarige leeftijd en dan afwachten en contact onderhouden... Op den 18e leeftijd toeslaan.
Ik bedoel niet alle dames zijn slecht daar, maar als een meisje contact opneemt met mij ipv. Andersom dan weet ik wel voldoende.? Dat jij dan wanhopig bent, zeg maar.
![]()
Dan zijn ze wanhopig? WTF.quote:Op zondag 25 december 2011 01:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon, een meisje dien je te scouten op 16 jarige leeftijd en dan afwachten en contact onderhouden... Op den 18e leeftijd toeslaan.
Ik bedoel niet alle dames zijn slecht daar, maar als een meisje contact opneemt met mij ipv. Andersom dan weet ik wel voldoende..
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 01:26:28 ]![]()
Nee, zo moet dat nou eenmaal.quote:Op zondag 25 december 2011 01:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, op die manier.. Maar als jij bijv. contact ging zoeken met dat meisje.. zou dat meisje hetzelfde denken als jij? Dat jij dan wanhopig bent, zeg maar.
En dat vinden meisjes leuk![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 01:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, zo moet dat nou eenmaal.
En dat vinden meisjes leuk. Ja, aandacht vindt iedereen wel leuk, denk ik. Maar als meisjes aandacht geven dan is het dus niet al te positief.. Eigenlijk moeten meisjes dus wel hard-to-get spelen
oid.
![]()
Maar misschien vond dat meisje je wel heel leuk en wilde ze je niet uit de oog kwijt. Hoe kon ze dan het beste contact met je opnemen?.
![]()
Account aangemaakt, eisen opgesteld, advertentie geplaatst. Dank je.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 01:31:42 ]![]()
Ik ook! Wat leuk.quote:Op zondag 25 december 2011 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Account aangemeld, eisen opgesteld, advertentie geplaatst. Dank je.![]()
Doe niet zo wanhopig.quote:Op zondag 25 december 2011 01:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry. Ik zoek iemand met groene ogen..
![]()
Bruingroen ook goed?quote:Op zondag 25 december 2011 01:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry. Ik zoek iemand met groene ogen..
![]()
Wat mij 1 x overkwam was wel enormquote:Op zondag 25 december 2011 01:29 schreef Julis het volgende:
Maar misschien vond dat meisje je wel heel leuk en wilde ze je niet uit de oog kwijt. Hoe kon ze dan het beste contact met je opnemen?.
waardig hoor...
Gelukkig heb ik de berichten nog Haha.
Misschien vertel ik het zo wel, als ik zin heb.![]()
Wat danquote:Op zondag 25 december 2011 01:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat mij 1 x overkwam was wel enormwaardig hoor...
Gelukkig heb ik de berichten nog Haha.
Misschien vertel ik het zo wel, als ik zin heb...? Hm.
![]()
Had eigenlijk, belooft aan mijzelf dat ik het aan niemand zou vertellen
Zou het wel minder vinden voor haar als anderen het zouden weten..![]()
Beetje censuur hier, beetje zwart balkje daar, komt goed.quote:Op zondag 25 december 2011 01:47 schreef xminator het volgende:
Zou het wel minder vinden voor haar als anderen het zouden weten..![]()
Oh, okay. Da's wel sneu voor haar dan. Maar we kennen haar toch nietquote:Op zondag 25 december 2011 01:47 schreef xminator het volgende:
Zou het wel minder vinden voor haar als anderen het zouden weten... Ik ken jou niet eens
. Dus zonder specifieke informatie op te noemen, kan het geen kwaad.
![]()
Dode musquote:Op zondag 25 december 2011 01:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Iemand blij maken met een:
[ afbeelding ].
![]()
Eerst de Armeense 'genocide' ontkennen.quote:Op zondag 25 december 2011 01:50 schreef Smoofie het volgende:
Hoi. Alles goed hier? Ik ben frans, mag dat?
![]()
Maar ik erken hemquote:Op zondag 25 december 2011 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eerst de Armeense 'genocide' ontkennen..
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Frans vroeg in het Frans aan Frans of Frans in het Frans Frans was. Nee, zei Frans tegen Frans in het Frans, Frans in het Frans is François.quote:Op zondag 25 december 2011 01:50 schreef Smoofie het volgende:
Hoi. Alles goed hier? Ik ben frans, mag dat?
![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 01:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Frans vroeg in het Frans aan Frans of Frans in het Frans Frans was. Nee, zei Frans tegen Frans in het Frans, Frans in het Frans is François.![]()
.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje censuur hier, beetje zwart balkje daar, komt goed.Daar zit wat in. Morgen vertel ik het wel oidquote:Op zondag 25 december 2011 01:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, okay. Da's wel sneu voor haar dan. Maar we kennen haar toch niet. Ik ken jou niet eens
. Dus zonder specifieke informatie op te noemen, kan het geen kwaad.
Ik heb nu mijn Turkse simkaart in den iphone gestopt, alleen ik weet de nummer hiervan niet.. Weet iemand de code om te nummer hiervan te ontvangen? (Kan namelijk niet ermee bellen :/) Kan wel met *123# zien hoeveel TL ik erop heb zitten en tot wanneer die geldig is.![]()
Bel eens naar *#100#.quote:Op zondag 25 december 2011 02:02 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Daar zit wat in. Morgen vertel ik het wel oid
Ik heb nu mijn Turkse simkaart in den iphone gestopt, alleen ik weet de nummer hiervan niet.. Weet iemand de code om te nummer hiervan te ontvangen? (Kan namelijk niet ermee bellen :/) Kan wel met *123# zien hoeveel TL ik erop heb zitten en tot wanneer die geldig is.![]()
Ik weet m'n pincode niet meer van m'n turkse simkaart... Maar hoelang was hij nou geldig? Want daarna kon je je telefoon niet meer gebruiken in Turkije ofzo toch?
![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 02:07 schreef Ayca het volgende:
Ik weet m'n pincode niet meer van m'n turkse simkaart... Maar hoelang was hij nou geldig? Want daarna kon je je telefoon niet meer gebruiken in Turkije ofzo toch?
Heb hem al gevonden, in de oude smsjesquote:
Mijn sim is nog geldig tot 1-1-2012, even 5 tl laten opwaarderen in Turkije en hij kan weer 6 maanden mee![]()
![]()
Drie keer 0000.quote:Op zondag 25 december 2011 02:17 schreef Ayca het volgende:
Is er een standaard pincode voor turkcell oid?![]()
Nederlands rukt op in moskeeBir lan. Altijd birquote:In Turkse moskeeën is de preek echter nagenoeg altijd in het Turks. "Binnen de Turkse gemeenschap wordt toch wat sterker vastgehouden aan de Turkse taal. Marokkaanse jongeren communiceren op Facebook in het Nederlands, Turkse jongeren doen dat in het Turks", stelt Landman vast.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2011 08:44:44 ]![]()
die Turkishplace.. je gaat daar toch geen partner zoeken?![]()
denk je dat als je daar een meisje ontmoet dat jij haar eerste bent.. ze zal wel 20 dates hebben gehad via die site alvorens jou te hebben leren kenne..![]()
![]()
Spreek je uit ervaring of heb je je zusje betrapt ?quote:Op zondag 25 december 2011 09:51 schreef EL_Presidente het volgende:
denk je dat als je daar een meisje ontmoet dat jij haar eerste bent.. ze zal wel 20 dates hebben gehad via die site alvorens jou te hebben leren kenne..![]()
dat is toch geen fucking rocket science..quote:Op zondag 25 december 2011 10:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring of heb je je zusje betrapt ?![]()
![]()
Kweenie ben niet bekend met social media en dergelijke websites.quote:Op zondag 25 december 2011 10:18 schreef EL_Presidente het volgende:
dat is toch geen fucking rocket science..![]()
gebruik je geen Feesboekquote:Op zondag 25 december 2011 10:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kweenie ben niet bekend met social media en dergelijke websites.![]()
Stel je voor dat zij materiaal heeft om je mee te vergelijken jaquote:Op zondag 25 december 2011 09:51 schreef EL_Presidente het volgende:
denk je dat als je daar een meisje ontmoet dat jij haar eerste bent.. ze zal wel 20 dates hebben gehad via die site alvorens jou te hebben leren kenne..
Bah
Mijn vriendin heb ik trouwens op een feestje ontmoet, toen later weer tegen het lijf gelopen in ik meen de metro en toen maar eens een verzoek tot een hapje gedaan![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 09:51 schreef EL_Presidente het volgende:
![]()
helluu milletQuote van Tjabbo:
Dat zeg je niet tegen een joodquote:Op zondag 25 december 2011 13:16 schreef Levolution het volgende:
Hz. Isa'nin dogum günü mubarek olsun.![]()
![]()
Günaydın!
WTF. De lens zat de hele tijd in mijn oogbal verstoptquote:Op zondag 25 december 2011 00:52 schreef Julis het volgende:
Leuken liedje hierboven.
Blijft ook leuk:
Ik ben mijn lens kwijt. Mijn oog is nu rood en doet pijn, want ik dacht dat-ie er nog in zat.
. Daarom deed mijn linkeroog de hele tijd pijn. De lens is er nu pas uit
![]()
![]()
. Gelukkig is-ie niet in mijn oog uitgedroogd tijdens het slapen dan had ik namelijk wel een probleempje.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: