Don't be to surequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef quirigua het volgende:
frankrijk, for sure, maar zonder hint weet k niet waar
ow, ik d8 dat vanwege die stenen bank en de stenen randen langs de grasvelden ;quote:
- - - - when Cordoban emir Abderraman II built a fortress here to defend the local population against attacks from Castile and Leon :quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef NokNokNou het volgende:
De eerste historische informatie over deze stad dateert uit de 9de eeuw ..
Correctquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:45 schreef quirigua het volgende:
[..]
- - - - when Cordoban emir Abderraman II built a fortress here to defend the local population against attacks from Castile and Leon :
https://eu.ixquick-proxy.(...)es%2Fretirotrees.jpg
spanish latin culture![]()
Centric : thnx ; ik had in Praag gezocht en dus niet gevondenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:15 schreef Centric het volgende:
Dank je Skande!
quirigua: de locatie van de foto ligt binnen een straal van 400 km van Praag
De afstand tussen Praag en Bratislava is 326 km, niet 400 kmquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:10 schreef quirigua het volgende:
[..]
Centric : thnx ; ik had in Praag gezocht en dus niet gevonden![]()
Nog n vraag, 400 km is wel heel ver : in welke windrichting vanuitraag moet ik dan zoeken ?
Ja en? 326 km is 'binnen een straal van 400 km', precies zoals Centric zei dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef quirigua het volgende:
[..]
De afstand tussen Praag en Bratislava is 326 km, niet 400 km
ditquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja en? 326 km is 'binnen een straal van 400 km', precies zoals Centric zei dus.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:25 schreef Shispeed het volgende:
dat is het portaal van de Gutenberg Universiteit in Mainz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |