quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:35 schreef Individual het volgende:
Laten we het een dagje geven en als dan niets plaats ik wel een nieuwe. (al dan niet met een herinnering)
Kennelijk hebben we nu 2 openstaande opgaves?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kennelijk is Glod niet goed![]()
[ afbeelding ]
Die foto van Shispeed is het plaatsje 'Glod'?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:21 schreef Skande het volgende:
[..]
[..]
Tja, mijn ervaring is dat het dan ook nog stil kan blijven...
Stond deze nog? Die foto van "Glod" kan ik ook niet meer bekijken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien: Lahore, Pakistanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef uppercut het volgende:
[..]
Stond deze nog? Die foto van "Glod" kan ik ook niet meer bekijken.
Is dit wellicht Agra, India?
Lissabon, Portugal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:53 schreef Abloom het volgende:
[ afbeelding ]
sorry @poster hierboven, ik postte net 30 seconden te laat
Hintje misschien?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:52 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar weten als je hints nodig hebt wat deze is niet makkelijk denk ik..
Isola d'Elba?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:52 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar weten als je hints nodig hebt wat deze is niet makkelijk denk ik..
Op Mac beter te zien dan op iPhone.... Isle of Wight? Of die iets hoger ligt?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha ja op het eiland wel, niet in dat dorpje.
Zuidelijker dan de Isle of Wight, maar in hetzelfde water.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op Mac beter te zien dan op iPhone.... Isle of Wight? Of die iets hoger ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |