SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@hotmail.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
Sideshowbobbie
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
jp, klopt die email die in de op staat ?We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

En jij kan ook nog wat leren als je sarcasme opzoekt in de VanDalequote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haten op dennisEen aantal van jullie kunnen nog wat leren van zijn teamplay.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:11 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En jij kan ook nog wat leren als je sarcasme opzoekt in de VanDaleAnders jullie wel
![]()
![]()
yupz nu welquote:Op donderdag 22 december 2011 14:08 schreef BurnaBoy het volgende:
jp, klopt die email die in de op staat ?![]()
![]()
SQDM
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Jorwol is een kloon van Dennis, die weet ook niet wanneer hij zijn bek moet houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef Afwazig het volgende:
Jorwol is een kloon van Dennis, die weet ook niet wanneer hij zijn bek moet houden.Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Jorwol is een kloon van Dennis, die weet ook niet wanneer hij zijn bek moet houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jorwol is een kloon van Dennis, die weet ook niet wanneer hij zijn bek moet houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien aanbidt ie je gewoonquote:Op donderdag 22 december 2011 15:25 schreef JK het volgende:
Doet ie het goed??? Mooizo!
Of bedoel je wat anders?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Hij is binnen, ik laat 'm eerst op temperatuur komenquote:Op donderdag 22 december 2011 15:25 schreef JK het volgende:
Doet ie het goed??? Mooizo!
Of bedoel je wat anders?
Vanavond monteren
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Klopt was er ff niet en zaterdag avond en zondag waarschijnlijk ook niet maar vanavond wel hoor jongensquote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef JK het volgende:
Die stemmen leer je vanzelf wel een beetje kennen.
Enige vrouwenstem is natuurlijk Battlelies.
De enige zanger is Seppe van Russ, al heb ik die al een tijdje niet meer gezien. Die kan van elk woorden een liedje maken.![]()
Dennis? Die heb ik al een tijdje niet meer tegelijkertijd online gezien.
Volgens mij is er in TS wel een optie om ingame te laten zien wie er op dat moment praat. Ik weet alleen niet of BF3/Punkbuster dat als cheat ziet.![]()
![]()
Maarja van jou wel en sommige kan ik het wel hebben hoor maar van sommige niet het plaagstootje.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik lees het ook neit als haten hoor. Meer een plaagstootje.
Het is altijd gezellig met mensen als Dennis op TS en het samenspelen in een squad is met zijn bijdrage van topniveau.
Top niveau?
![]()
pff kan net zo goed de game er uit knikkeren en the sims installeren. Raak nog geen vijand al zou het een walvis zijn. Anderen daarentegen schieten met een FAMAS vanaf de andere kant van de map mij dood door wanden en alles heen![]()
![]()
Nu is het niet zo koud buiten, maar van het weekend vond ik het toch redelijk fris.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:44 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hij is binnen, ik laat 'm eerst op temperatuur komen
Vanavond monteren
Maar koude hardware aanzetten is geen goed plan, de boel plaatsen maakt niet uit.
Completer kon ik de doos niet maken in elk geval. Hopelijk zal ie stabieler zijn dan je huidige moederbord. En de laatste bios staat er al op. Toen was Asus nog goed, nu zijn de bordjes krom.
CPU en DDR2 geheugen ben ik nog niet kwijt, maar dat staat nu alleen op Tweakers, zal het eens op Marktplaats zetten, al krijg je daardoor van dat vreemde volk.![]()
Nou ik zal er vanavond ook wel effe ergens zijn. Gister kon ik ook maar 1 potje spelen, al duurde die wel bijna een uur. En van het weekend maar eens zien hoe en wanneer. Met kerst hoor je af en toe ook even BF3 te kunnen doen toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 15:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Klopt was er ff niet en zaterdag avond en zondag waarschijnlijk ook niet maar vanavond wel hoor jongens![]()
Frustrerend in het begin, maar je moet gewoon doorgaan. Dan unlock je vanzelf allemaal leuke dingen om te gebruiken. Ben ook nog maar een noob namelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef Re.active het volgende:
pff kan net zo goed de game er uit knikkeren en the sims installeren. Raak nog geen vijand al zou het een walvis zijn. Anderen daarentegen schieten met een FAMAS vanaf de andere kant van de map mij dood door wanden en alles heen
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: