Ik volgens mij sinds het eerste jaarquote:
Ik wilde wat namen posten van wie ik herinner, daar zat jij ook bijquote:Op donderdag 22 december 2011 04:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik volgens mij sinds het eerste jaar
Daar heb je dat kut paard weer....quote:Op donderdag 22 december 2011 04:32 schreef Waalwijker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die linkse bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:33 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Daar heb je dat kut paard weer....
Je zou eens moeten checken hoe vaak ze dat wel niet doen dat oppitchen. Passen er meer liedjes in een uur....quote:Op donderdag 22 december 2011 04:34 schreef Waalwijker het volgende:
Wel treurig dat ze deze plaat versneld hebben.
Koen is het type mens dat in de hoek van de kantine zijn yoghurt opsmikkelt en schichtig om zich heen kijkt. Gerard is het poppiejoppie type dat de hele dag praat.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:34 schreef Waalwijker het volgende:
Toch opvallend. Gerard draait nooit twee platen achter elkaar. Coen heeft gewoon geen zak te melden.
Ik zeg niks....quote:
Dat is me nou nog nooit opgevallen. Doen ze dat echt?quote:Op donderdag 22 december 2011 04:35 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Je zou eens moeten checken hoe vaak ze dat wel niet doen dat oppitchen. Passen er meer liedjes in een uur....
Alleen bij hitradio 538. Daar doen ze het bij elke plaat. Bij 3 valt het wel mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 04:35 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat is me nou nog nooit opgevallen. Doen ze dat echt?
So sad...quote:Op donderdag 22 december 2011 04:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Alleen bij hitradio 538. Daar doen ze het bij elke plaat. Bij 3 valt het wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |