Zoveel dat ze een rode loper van het station naar het huis hebben gelegd.quote:Op donderdag 22 december 2011 02:57 schreef beetotheizzo het volgende:
Verbaasd mij hoeveel mensen er naar dit gebeuren komen. Reizen, in de kou staan, geld weggeven...mij niet gezien.
Ik vraag me af of er hier mensen zijn van buiten de regio Leiden die naar Leiden gingen of gaan voor het glazen huis?
er waren net twee uit enschedeeeequote:Op donderdag 22 december 2011 02:57 schreef beetotheizzo het volgende:
Verbaasd mij hoeveel mensen er naar dit gebeuren komen. Reizen, in de kou staan, geld weggeven...mij niet gezien.
Ik vraag me af of er hier mensen zijn van buiten de regio Leiden die naar Leiden gingen of gaan voor het glazen huis?
Eanskequote:Op donderdag 22 december 2011 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er waren net twee uit enschedeeee
gelukkig is danza kaduro nog niet langsgekomenquote:Op donderdag 22 december 2011 02:58 schreef Groninger. het volgende:
och hier werd je ook mee plat gedraaid op mallorca
jawel rond 6 uurquote:Op donderdag 22 december 2011 02:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gelukkig is danza kaduro nog niet langsgekomen
mja ben ook een drent hequote:
't lik wa op mekoarquote:Op donderdag 22 december 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mja ben ook een drent he
ik kan geen twents
ja, maar drents is mooierquote:Op donderdag 22 december 2011 03:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't lik wa op mekoar
Maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |