Een katquote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is beter: een hond of een kat
Katquote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
Je spuit eerst curry in je mond, daarna een lepel mayonaise en dan een hapje tosti.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En dan dip je eerst in mayo en dan in curry, of vice versa of wissel je af per hapje? Veel te veel vragen en weer stress [/mlig]
Om op brood te doen? Of wat bedoel je?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
Dus niet langs de zijkanten zegmaar? Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
*popcorn pakt*
[..]
10 jaar. Inhalen tijdens file wordt gedoogd en alleen wanneer de matrixborden op 50km/u staan. Motoren mogen dan in principe alleen stapvoets tussen de auto's door.
Gadver, misselijkquote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Je spuit eerst curry in je mond, daarna een lepel mayonaise en dan een hapje tosti.
Wat gingen we zaterdag doen dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoi baasBijna zaterdag! Gaat het nog door?
poesquote:Op donderdag 22 december 2011 11:07 schreef Sinosappel het volgende:
Ze mogen niet langs de zijkanten omdat ze dan 9/10 keer over een doorgetrokken streep of over de vluchtstrook moeten. Voor hun eigen veiligheid gebruiken ze meestal de ruimte tussen de 2 meest linker banen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dus niet langs de zijkanten zegmaar? Hoe weet je dat?
Oh ja, zaterdag is kerstavond.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Date 3 toch en All You Need Is Love kijken?
Je mag het ook alleen kijken. Dat is niet verbodenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
Oh ja, zaterdag is kerstavond.
Nee date 3 gaat niet door zaterdag, word pas weer na de kerst.
Dus word ook geen all you need is love kijken
Wil je iemand gaan aanklagen?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:08 schreef -Nouvelles het volgende:
Dus niet langs de zijkanten zegmaar? Hoe weet je dat?
Dat is toch niet leukquote:Op donderdag 22 december 2011 11:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je mag het ook alleen kijken. Dat is niet verboden
Het mixte in mijn hoofd niet zo met de yoghurt met muesli die ik aan het eten was en mijn maag draaide een beetje omquote:
Mayonaise met muesli.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het mixte in mijn hoofd niet zo met de yoghurt met muesli die ik aan het eten was en mijn maag draaide een beetje om
Oke, weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze mogen niet langs de zijkanten omdat ze dan 9/10 keer over een doorgetrokken streep of over de vluchtstrook moeten. Voor hun eigen veiligheid gebruiken ze meestal de ruimte tussen de 2 meest linker banen.
Omdat ik vaak genoeg in de file sta.
Nee. Ik wilde het gewoon zeker weten. Ik kan echt niet autorijden trouwens.quote:
Jawel hoor, onder een dekentje op de bank, grote doos tissues erbij en als het afgelopen is dit nummer op repeat zetten:quote:
Veel doen dan leer je het vanzelf.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oke, weet ik dat ook weer.
[..]
Nee. Ik wilde het gewoon zeker weten. Ik kan echt niet autorijden trouwens.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef -Nouvelles het volgende:
Nee. Ik wilde het gewoon zeker weten. Ik kan echt niet autorijden trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |