Ik vraag me af wat je 'lolz' is?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:43 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap nooit wat van d en t lolz
wie ben jij lolzquote:Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je 'lolz' is?
lol = Laughing out loud.. maar die z?
Dan is het meervoudquote:Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je 'lolz' is?
lol = Laughing out loud.. maar die z?
Wahwahwah, dit kan ECHT niet!! En ik ga even keihard janken om jou goed duidelijk te maken dat dit ECHT niet kan weeeeehhhhh!!quote:
Doe mij ook wat van dat spul wat je blijkbaar net op hebt.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wahwahwah, dit kan ECHT niet!! En ik ga even keihard janken om jou goed duidelijk te maken dat dit ECHT niet kan weeeeehhhhh!!
Sinaasappelsapquote:Op donderdag 22 december 2011 10:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe mij ook wat van dat spul wat je blijkbaar net op hebt.
Dat is gewoon slaapgebrek gecombineerd met slechte humor. Twee dingen die jij niet hebtquote:Op donderdag 22 december 2011 10:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Doe mij ook wat van dat spul wat je blijkbaar net op hebt.
Dat zou ik maar doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wahwahwah, dit kan ECHT niet!! En ik ga even keihard janken om jou goed duidelijk te maken dat dit ECHT niet kan weeeeehhhhh!!
Leuk dat je het als grap interpreteertquote:Op donderdag 22 december 2011 10:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is gewoon slaapgebrek gecombineerd met slechte humor. Twee dingen die jij niet hebt
Jij bent sowieso één grote grap, wel een slechte helaas, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:56 schreef Sinosappel het volgende:
Leuk dat je het als grap interpreteert
Niet weer hequote:Op donderdag 22 december 2011 10:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso één grote grap, wel een slechte helaas, maar dat terzijde.
Zoals het een goeie grap betaamd hou ik de gemoederen wel bezigquote:Op donderdag 22 december 2011 10:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Cactusquote:Op donderdag 22 december 2011 10:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
10 jaar. Inhalen tijdens file wordt gedoogd en alleen wanneer de matrixborden op 50km/u staan. Motoren mogen dan in principe alleen stapvoets tussen de auto's door.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:58 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoelang is een rijbewijs geldig? En hoe zit het ook alweer met motorrijders die inhalen tijdens 'n file? Is dat toegestaan enzo?
10 jaar, tweede vraag is te onduidelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:58 schreef -Nouvelles het volgende:
Hoelang is een rijbewijs geldig? En hoe zit het ook alweer met motorrijders die inhalen tijdens 'n file? Is dat toegestaan enzo?
5 jaar toch? En je gaat als motorrijder toch niet aansluiten terwijl je er ook langs kan?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:58 schreef -Nouvelles het volgende:
Je gaat toch ook niet 120 rijden als de hele weg leeg is?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
5 jaar toch? En je gaat als motorrijder toch niet aansluiten terwijl je er ook langs kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |