abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 december 2011 @ 10:16:50 #126
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105908039
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:10 schreef Delan het volgende:

[..]

;) , ook dat kan lastig zijn met tijden maar ook dan telt eerlijk zijn en blijven tegenover jezelf, ik ben ook een vrouw die soms wat teveel gevoel kan hebben, nou ja wat heet teveel want je kunt niet snel te veel gevoel hebben, de vraag is hoe ga je daarmee om.
Ik probeer wat minder mijn gevoel te ventileren aangezien het door mijn hormonen nogal jojot en door die schommelingen word ik nogal irritant als ik me meteen laat leiden door mijn emotie.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105908100
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik probeer wat minder mijn gevoel te ventileren aangezien het door mijn hormonen nogal jojot en door die schommelingen word ik nogal irritant als ik me meteen laat leiden door mijn emotie.
afleiding zoeken op het moment dat je door emotie overspoeld word werkt wel, euh.. tenminste bij mij...
pi_105908108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Doorzoeken. Je komt er vanzelf wel één tegen die geen vriendje heeft. :)
Maar als ik dan slaag, heeft die alsnog een vriendje! :P
  donderdag 22 december 2011 @ 10:19:48 #129
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105908121
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:18 schreef Delan het volgende:

[..]

afleiding zoeken op het moment dat je door emotie overspoeld word werkt wel, euh.. tenminste bij mij...
Dat doe ik nu ook steeds vaker.
C'est la vie
pi_105908151
quote:
13s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Murdera het volgende:
Waarom hebben alle leuke dames altijd al een vriendje.
Niemand kopt 'm in dus doe ik het maar. 'Alles kan kapot'
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105908202
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat doe ik nu ook steeds vaker.
en hoe doe je dat als ik vragen mag? heel goed, in emotie blijven hangen (tenminste als het een vervelende emotie zoals bijv frustratie is), daar word je idd irritant van en schiet je niks mee op
pi_105908205
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:20 schreef Joysa het volgende:
Haha. :P
Maar dat is gemeen.
En als ze hun vriendjes voor mij gaan dumpen zijn ze vast ook niet echt beter af, en dan worden de verwachtingen van mij wel heel erg hoog!
pi_105908213
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Maar dat is gemeen.
En als ze hun vriendjes voor mij gaan dumpen zijn ze vast ook niet echt beter af, en dan worden de verwachtingen van mij wel heel erg hoog!
Je bent toch ook gewoon veel beter dan hun huidige vriendjes?
pi_105908244
quote:

[..]

Maar dat is gemeen.
Niet zoveel nadenken :')
  donderdag 22 december 2011 @ 10:27:10 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105908313
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef Delan het volgende:

[..]

en hoe doe je dat als ik vragen mag? heel goed, in emotie blijven hangen (tenminste als het een vervelende emotie zoals bijv frustratie is), daar word je idd irritant van en schiet je niks mee op
Ik ga achter de Playstation en gamen en dan ondertussen kalmeer ik wat, relativeer ik wat, luister ik wat muziek en dan voel ik me weer helemaal goed.
C'est la vie
pi_105908316
quote:

[..]

Maar dat is gemeen.
zijn ze vast ook niet echt beter af? kom op een beetje meer zelfvertrouwen :* ! en trouwens als ze hun vriendjes dumpen voor jou zegt dat ook iets over die andere relatie toch? die zat dan vast al niet goed ;)
  donderdag 22 december 2011 @ 10:28:07 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105908344
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:20 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dan flikt ze mij net zo makkelijk hetzelfde. :')
C'est la vie
pi_105908349
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ga achter de Playstation en gamen en dan ondertussen kalmeer ik wat, relativeer ik wat, luister ik wat muziek en dan voel ik me weer helemaal goed.
goed zo! ^O^
pi_105908357
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik zit veilig! Het is voor mij echt een hel met d of een t. En kan er soms dood ziek van worden dat ik het niet voor elkaar krijg.

En als ik moe ben, is het helemaal extreem erg qua fouten maken -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hier ook.
Op een of andere manier nooit echt goed voor elkaar gekregen. En door alle aandacht (klinkt lame, maar is echt zo) ga ik nog meer fouten maken.
Het is nu zo extreem aan het worden hier dat ik sommige zinnen gewoon omgooi om bepaalde woorden niet te hoeven vervoegen. :')
Dat lijkt me wel vervelend. Ook vervelend: ál die mensen tegenwoordig die pretenderen dyslectisch te zijn - het lijkt me dat jullie je daar meer aan ergeren dan ik. Die dan in de brugklas dat ene testje slecht hadden gemaakt (maar nooit problemen gehad) en dan rest van hun leven blaten "maar ik ben dyslectisch!" ik had er een paar van in de klas zitten. Ik heb op de middelbare geloof ik maar twee keer met iemand in de klas gezeten die echt dyslexie had. Echt zo irritant altijd, al die mensen die zichzelf zomaar een labeltje hebben opgeplakt en die dat dan ten volle uitbuiten - ook oneerlijk ten opzichte van de mensen die dat wel echt hebben :N

Ook irritant, ik heb zelf ADD, en in mijn werkgroep zit een meisje met "ADHD", maar ze buit het ontzettend uit (ik weet trouwens niet eens of ik het wel geloof :D) Die voert nooit iets uit en als wééér is gebleken dat ze zich helemaal niet heeft voorbereid dan zegt ze "ja maar ik heb ADHD en de lettertjes dansen voor mijn ogen - ik kan dat echt niet lezen, hoor!", maar als ze een stukje moet voorlezen gaat dat prima :') Ik erger me daar extra aan, omdat a) ik ADD heb maar bijna niemand dat weet en b) ze zich aanstelt.
pi_105908372
maar goed, ik ga weer verder kokkerellen want anders komt het niet goed met de kerstviering van de kids op school ;) , fijne dag iedereen!!
pi_105908392
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan flikt ze mij net zo makkelijk hetzelfde. :')
Maar hij was zo makkelijk in te koppen ;(
pi_105908395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:29 schreef Delan het volgende:
maar goed, ik ga weer verder kokkerellen want anders komt het niet goed met de kerstviering van de kids op school ;) , fijne dag iedereen!!
Have fun :W
pi_105908521
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:27 schreef Delan het volgende:

[..]

zijn ze vast ook niet echt beter af? kom op een beetje meer zelfvertrouwen :* ! en trouwens als ze hun vriendjes dumpen voor jou zegt dat ook iets over die andere relatie toch? die zat dan vast al niet goed ;)
Ik ken mezelf gewoon heel goed ;)
  donderdag 22 december 2011 @ 10:37:12 #144
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105908562
Wat betreft dat D, T en DT verhaal; daar zijn gewoon regels voor. Als je weet dat je het vaak fout doet ga het dan niet gewoon 'gokken' maar leer jezelf die regels te gebruiken. Iedereen doet het wel eens fout, en je hoeft je teksten op een forum ook niet te proofreaden ofzo, maar stelselmatig "ik wordt" schrijven komt gewoon enorm dom over.

En dat mensen claimen dat te doen omdat ze dyslexie hebben; bah.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105908575
Mogguh
pi_105908584
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mogguh
Goedemorgen!
pi_105908594
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:37 schreef Catbert het volgende:
Wat betreft dat D, T en DT verhaal; daar zijn gewoon regels voor. Als je weet dat je het vaak fout doet ga het dan niet gewoon 'gokken' maar leer jezelf die regels te gebruiken. Iedereen doet het wel eens fout, en je hoeft je teksten op een forum ook niet te proofreaden ofzo, maar stelselmatig "ik wordt" schrijven komt gewoon enorm dom over.

En dat mensen claimen dat te doen omdat ze dyslexie hebben; bah.
Ik heb moeite met de eij :')
pi_105908610
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb moeite met de eij :')
Moet je Limburgs leren :@
Als je het in het Limburgs als een 'ie' uitspreekt is het een ij :)
pi_105908696
Journalistiek op Windesheim gaat 'm ook niet meer worden. :')
pi_105908720
Ik snap nooit wat van d en t lolz
Heaven is a place on earth with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')