Ik probeer wat minder mijn gevoel te ventileren aangezien het door mijn hormonen nogal jojot en door die schommelingen word ik nogal irritant als ik me meteen laat leiden door mijn emotie.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:10 schreef Delan het volgende:
[..], ook dat kan lastig zijn met tijden maar ook dan telt eerlijk zijn en blijven tegenover jezelf, ik ben ook een vrouw die soms wat teveel gevoel kan hebben, nou ja wat heet teveel want je kunt niet snel te veel gevoel hebben, de vraag is hoe ga je daarmee om.
afleiding zoeken op het moment dat je door emotie overspoeld word werkt wel, euh.. tenminste bij mij...quote:Op donderdag 22 december 2011 10:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder mijn gevoel te ventileren aangezien het door mijn hormonen nogal jojot en door die schommelingen word ik nogal irritant als ik me meteen laat leiden door mijn emotie.
Maar als ik dan slaag, heeft die alsnog een vriendje!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doorzoeken. Je komt er vanzelf wel één tegen die geen vriendje heeft.
Dat doe ik nu ook steeds vaker.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:18 schreef Delan het volgende:
[..]
afleiding zoeken op het moment dat je door emotie overspoeld word werkt wel, euh.. tenminste bij mij...
Niemand kopt 'm in dus doe ik het maar. 'Alles kan kapot'quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Murdera het volgende:
Waarom hebben alle leuke dames altijd al een vriendje.
en hoe doe je dat als ik vragen mag? heel goed, in emotie blijven hangen (tenminste als het een vervelende emotie zoals bijv frustratie is), daar word je idd irritant van en schiet je niks mee opquote:
Haha.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:20 schreef Joysa het volgende:
Niemand kopt 'm in dus doe ik het maar. 'Alles kan kapot'
Je bent toch ook gewoon veel beter dan hun huidige vriendjes?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha.
Maar dat is gemeen.
En als ze hun vriendjes voor mij gaan dumpen zijn ze vast ook niet echt beter af, en dan worden de verwachtingen van mij wel heel erg hoog!
Niet zoveel nadenkenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha.
Maar dat is gemeen.
En als ze hun vriendjes voor mij gaan dumpen zijn ze vast ook niet echt beter af, en dan worden de verwachtingen van mij wel heel erg hoog!
Ik ga achter de Playstation en gamen en dan ondertussen kalmeer ik wat, relativeer ik wat, luister ik wat muziek en dan voel ik me weer helemaal goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef Delan het volgende:
[..]
en hoe doe je dat als ik vragen mag? heel goed, in emotie blijven hangen (tenminste als het een vervelende emotie zoals bijv frustratie is), daar word je idd irritant van en schiet je niks mee op
zijn ze vast ook niet echt beter af? kom op een beetje meer zelfvertrouwenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha.
Maar dat is gemeen.
Dan flikt ze mij net zo makkelijk hetzelfde.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niemand kopt 'm in dus doe ik het maar. 'Alles kan kapot'
goed zo!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga achter de Playstation en gamen en dan ondertussen kalmeer ik wat, relativeer ik wat, luister ik wat muziek en dan voel ik me weer helemaal goed.
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit veilig! Het is voor mij echt een hel met d of een t. En kan er soms dood ziek van worden dat ik het niet voor elkaar krijg.
En als ik moe ben, is het helemaal extreem erg qua fouten maken
Dat lijkt me wel vervelend. Ook vervelend: ál die mensen tegenwoordig die pretenderen dyslectisch te zijn - het lijkt me dat jullie je daar meer aan ergeren dan ik. Die dan in de brugklas dat ene testje slecht hadden gemaakt (maar nooit problemen gehad) en dan rest van hun leven blaten "maar ik ben dyslectisch!" ik had er een paar van in de klas zitten. Ik heb op de middelbare geloof ik maar twee keer met iemand in de klas gezeten die echt dyslexie had. Echt zo irritant altijd, al die mensen die zichzelf zomaar een labeltje hebben opgeplakt en die dat dan ten volle uitbuiten - ook oneerlijk ten opzichte van de mensen die dat wel echt hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier ook.
Op een of andere manier nooit echt goed voor elkaar gekregen. En door alle aandacht (klinkt lame, maar is echt zo) ga ik nog meer fouten maken.
Het is nu zo extreem aan het worden hier dat ik sommige zinnen gewoon omgooi om bepaalde woorden niet te hoeven vervoegen.
Maar hij was zo makkelijk in te koppenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan flikt ze mij net zo makkelijk hetzelfde.
Have funquote:Op donderdag 22 december 2011 10:29 schreef Delan het volgende:
maar goed, ik ga weer verder kokkerellen want anders komt het niet goed met de kerstviering van de kids op school, fijne dag iedereen!!
Ik ken mezelf gewoon heel goedquote:Op donderdag 22 december 2011 10:27 schreef Delan het volgende:
[..]
zijn ze vast ook niet echt beter af? kom op een beetje meer zelfvertrouwen! en trouwens als ze hun vriendjes dumpen voor jou zegt dat ook iets over die andere relatie toch? die zat dan vast al niet goed
Ik heb moeite met de eijquote:Op donderdag 22 december 2011 10:37 schreef Catbert het volgende:
Wat betreft dat D, T en DT verhaal; daar zijn gewoon regels voor. Als je weet dat je het vaak fout doet ga het dan niet gewoon 'gokken' maar leer jezelf die regels te gebruiken. Iedereen doet het wel eens fout, en je hoeft je teksten op een forum ook niet te proofreaden ofzo, maar stelselmatig "ik wordt" schrijven komt gewoon enorm dom over.
En dat mensen claimen dat te doen omdat ze dyslexie hebben; bah.
Moet je Limburgs lerenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb moeite met de eij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |