Hier ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit veilig! Het is voor mij echt een hel met d of een t. En kan er soms dood ziek van worden dat ik het niet voor elkaar krijg.
En als ik moe ben, is het helemaal extreem erg qua fouten maken
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier ook.
Op een of andere manier nooit echt goed voor elkaar gekregen. En door alle aandacht (klinkt lame, maar is echt zo) ga ik nog meer fouten maken.
Het is nu zo extreem aan het worden hier dat ik sommige zinnen gewoon omgooi om bepaalde woorden niet te hoeven vervoegen.
Wat heb jij geslikt man?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:45 schreef El_Matador het volgende:
Ik kan niet huilen op dit moment. Alleen maar fronsen.
Godverdomme bijna 4 uur. Wat een bizarre avond. Echt.
Niets. Alleen alcohol op vanavond. Maar gewoon bizar, wederom. Weer een avontuur om aan mijn lijst toe te voegen.quote:
Wat is er gebeurd dan? Of moet ik teruglezen?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niets. Alleen alcohol op vanavond. Maar gewoon bizar, wederom. Weer een avontuur om aan mijn lijst toe te voegen.
Een ruime samenvatting?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niets. Alleen alcohol op vanavond. Maar gewoon bizar, wederom. Weer een avontuur om aan mijn lijst toe te voegen.
Iets met hosselen volgens het boekje, en toch falen. Meer snapte ik er ook niet van.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Of moet ik teruglezen?
Over 4 uur weer op, nee sorry, typen gaat nog nauwelijks.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Over 4 uur weer op, nee sorry, typen gaat nog nauwelijks.
Verder kwam ik ook nietquote:Op donderdag 22 december 2011 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iets met hosselen volgens het boekje, en toch falen. Meer snapte ik er ook niet van.
Ik heb teveel gevoel voor een man.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:02 schreef Delan het volgende:
Zo even een mededeling tussendoor terwijl de knakworstjes in bladerdeeg in de oven liggen, eerlijk zijn plus gevoelens gaan heel goed samen
dat kan lastig zijn jaquote:Op donderdag 22 december 2011 10:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb teveel gevoel voor een man.
Denk niet dat heloef bedoelde dat hij gevoelens heeft voor een specifieke man.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Delan het volgende:
[..]
dat kan lastig zijn ja, alhoewel je niet snel te veel gevoel kunt hebben, weet die man daarvan? dan moet je eerlijk zijn en blijven
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Delan het volgende:
[..]
dat kan lastig zijn ja, alhoewel je niet snel te veel gevoel kunt hebben, weet die man daarvan? dan moet je eerlijk zijn en blijven
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat heloef bedoelde dat hij gevoelens heeft voor een specifieke man.
Maar dat hij als man zijnde teveel gevoel heeft
Whehe ik bedoel dat ik een te gevoelige man ben.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:06 schreef Delan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |