quote:Op donderdag 22 december 2011 08:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Meest onterechte taalnazi van 2011 dan maar?
Ja, die Colombiaanse natuurlijk...quote:
Knap dat je ze begrijpt, begrijp mezelf niet eens altijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die Colombiaanse natuurlijk...
Doe mij maar Nederlandse. Die begrijp ik nog. En dat is al heel wat.
Zelfs dat snap ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Knap dat je ze begrijpt, begrijp mezelf niet eens altijd.
Meer verbazing. Als ik gefrustreerd zou zijn, klink ik anders.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:18 schreef Tamashii het volgende:
Tsja, het is toch niet gek dat een vrouw wel wilt zoenen maar verder nog even niks?
Laten we zeggen dat een hosselactie volgens het boekje zelfs niet werkte.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:22 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp er niks van.![]()
Het is ook nog zo vroeg om in de trein te zitten.
ik zit veilig! Het is voor mij echt een hel met d of een t. En kan er soms dood ziek van worden dat ik het niet voor elkaar krijg.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nogmaals: dit is niet als bash bedoeld. En mensen met dyslexie of een andere gegronde reden waaroom ze hier echt moeite mee hebben bedoel ik ook niet
Helaas. Kan gebeuren. :pquote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat een hosselactie volgens het boekje zelfs niet werkte.
Ja, maar leer er niks van, en dat is bizar.quote:
Hier ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zit veilig! Het is voor mij echt een hel met d of een t. En kan er soms dood ziek van worden dat ik het niet voor elkaar krijg.
En als ik moe ben, is het helemaal extreem erg qua fouten maken
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier ook.
Op een of andere manier nooit echt goed voor elkaar gekregen. En door alle aandacht (klinkt lame, maar is echt zo) ga ik nog meer fouten maken.
Het is nu zo extreem aan het worden hier dat ik sommige zinnen gewoon omgooi om bepaalde woorden niet te hoeven vervoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |