Ik ben vrij vandaag.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog iets te melden vandaag?
Ik wacht tot het droog wordt.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kleding besteld?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag.
Ik wacht op mijn pakketje.Vanavond cadeautje naar een vriend brengen.
Voor de rest ben ik een lazy bitch.
Ben je zo nat dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik weinig aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is alweer bijna weekend.![]()
Je bent vrij en je ligt niet in bed? WTFBBQ!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag.
Ik wacht op mijn pakketje.Vanavond cadeautje naar een vriend brengen.
Voor de rest ben ik een lazy bitch.
Wat ga je dan doen?quote:
Maandagochtend even controleren of er kopietjes van de kont van de secretaresse in het kopieerapparaat liggen?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef Crutch het volgende:
Zo het kantoor inrichten voor kerstdiner morgen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
Ben je zo nat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik slaap te diep, dan word ik niet wakker van de deurbel.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent vrij en je ligt niet in bed? WTFBBQ!
Ik moet eigenlijk interviews uitwerken. Thuis wordt dat niks, dus wil ik op mijn werk doen, maar wil op de fietsquote:
Heeft FOK! een heel eigen kantoor?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef Crutch het volgende:
Zo het kantoor inrichten voor kerstdiner morgen.
Nee, ik wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heeft FOK! een heel eigen kantoor?
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk interviews uitwerken. Thuis wordt dat niks, dus wil ik op mijn werk doen, maar wil op de fiets
Van jou?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik laat Robert bij je aanbellen met een videoboodschap
Ik kijk niet zo vaak maar volgens mij ook wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook allemaal eng.![]()
All you need is love doet toch ook familie? Vroeger tenminste wel.
Want?quote:
Vanavond komt mijn zus terug uit Amerika voor drie wekenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, ik zou ze toch allemaal afwijzen. Dus het maakt toch niets uit.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo vaak maar volgens mij ook wel.
Maar die andere zijn meer om familie weer bij elkaar te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |