Ik heb net mijn rijbewijs maar ik heb nu zo ongeveer al bijna 3 mensen bijna aangereden (gisteravond ook omdat mensen soms plotseling oversteken en dan helemaal in het zwart in het donker:')) maar ik leer het inderdaad vast wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Veel doen dan leer je het vanzelf.
Dat had ik ook in het begin. Na een paar duizend kilometer gaat het vanzelf beter.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb net mijn rijbewijs maar ik heb nu zo ongeveer al bijna 3 mensen bijna aangereden (gisteravond ook omdat mensen soms plotseling oversteken en dan helemaal in het zwart in het donker:')) maar ik leer het inderdaad vast wel.
Zo erg is het niet met me gesteld hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, onder een dekentje op de bank, grote doos tissues erbij en als het afgelopen is dit nummer op repeat zetten:
En dan loop je op eerste kerstdag naar het spoor en moet je even wachten tot er een trein komt (dienstregeling is vast aangepast op die dag) en werp je je ervoor
Nope. Ik vind het al jaren niet meer leuk. Je weet gewoon dat er een groep mensen zitten die sowieso hun partner die in het buitenland zit weer zullen zien. Waarschijnlijk hebben ze zelf hun brief geschreven. Vroeger was het nog wat 'spannender' omdat het nieuw was en mensen echt oprecht verbaasd en ontroerd waren als ze herenigd werden. Nu is het teveel van hetzelfde en de originaliteit is weg.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:18 schreef Royco1 het volgende:
Zo erg is het niet met me gesteld hoor.
Word jij er zo depresief van dan?
Dus je zit me gewoon een programma op te dringen wat je zelf ook niet kijkt.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nope. Ik vind het al jaren niet meer leuk. Je weet gewoon dat er een groep mensen zitten die sowieso hun partner die in het buitenland zit weer zullen zien. Waarschijnlijk hebben ze zelf hun brief geschreven. Vroeger was het nog wat 'spannender' omdat het nieuw was en mensen echt oprecht verbaasd en ontroerd waren als ze herenigd werden. Nu is het teveel van hetzelfde en de originaliteit is weg.
Nee, dat was een optie om te doen. Ik zei niet dat jij dat moest doenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
Dus je zit me gewoon een programma op te dringen wat je zelf ook niet kijkt.
En dan ook nog eens een soort van doodverwensing erbij
Ik moet altijd janken en ben altijd bang dat mensen mij gaan opgevenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef heloef het volgende:
All You Need Is Love, grootste kut programma allertijden.
Ik vraag het me af, alhoewel het wel weer zo is dat iedere imbeciel kan autorijden.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin. Na een paar duizend kilometer gaat het vanzelf beter.
quote:
Ik wilde een collega opgeven. Of voor grenzeloos verliefd, misschien dat ik het nog steeds ga doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet altijd janken en ben altijd bang dat mensen mij gaan opgeven
Is echt zo. Ik heb er nu iets van 120000 kilometer opzitten en alles gaat zo veel makkelijker dan toen ik net m'n rijbewijs had.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, alhoewel het wel weer zo is dat iedere imbeciel kan autorijden.
[..]![]()
Hoezo moet je janken en hoezo zouden mensen je opgeven?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet altijd janken en ben altijd bang dat mensen mij gaan opgeven
Oh, dan is het goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat was een optie om te doen. Ik zei niet dat jij dat moest doen
Haihai Kaneeltje.quote:
Ik weet niet, ik vind het gewoon schattig.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo moet je janken en hoezo zouden mensen je opgeven?
Dan moet je eerder bang zijn voor het Familiediner, Spoorloos of Vermist.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind het gewoon schattig.Voor m;n vader.
Ik laat Robert bij je aanbellen met een videoboodschapquote:Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef heloef het volgende:
Degene die mij ooit opgeeft voor All You Need Is Love hoef ik echt nooit meer te zien.
Ja die vind ik ook allemaal eng.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je eerder bang zijn voor het Familiediner, Spoorloos of Vermist.
'het spijt me'.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan moet je eerder bang zijn voor het Familiediner, Spoorloos of Vermist.
Het is alweer bijna weekend.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog iets te melden vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |