Wij hadden ooit een scheidsrechter die elke vorm van communicatie op het veld verbood (ook tussen medespelers). Zo zout had ik het nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:30 schreef Caland het volgende:
Het zou me trouwens niks verbazen als de rode kaart gewoon volgens de regels is.![]()
Ik kreeg ooit geel voor het uitschelden van een medespeler. True story bra
ahquote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kreeg rood omdat ik m'n schoenen uit deed en in het publiek gooide na een goal.
vet cool manquote:
Ik speelde ooit in zo'n streng gelovig dorpje. Serieus elk scheldwoord werd bestraft met een vrije trap tegen. Ik coach graag m'n eigen acties na, als in 'GODVERDOMME WAT EEn HOEREnBAL'quote:Op donderdag 22 december 2011 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een scheidsrechter die elke vorm van communicatie op het veld verbood (ook tussen medespelers). Zo zout had ik het nog nooit gegeten.
wat een kutscheidsquote:Op donderdag 22 december 2011 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En nog steeds kan ik deze regel niet vinden in het boekje.
Nee.quote:
kankerneger was het toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik kreeg rood omdat ik kankerturk zei tegen de scheids.
Kut scheidsquote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Ik moest lachentwitter:PrideOfTheEast twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:41:02Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam? Schop ze op de neus net zo hard als Esteban! #MoestEven #ajaAz #pote reageer retweet
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
Ik moest lachentwitter:PrideOfTheEast twitterde op woensdag 21-12-2011 om 23:41:02Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam? Schop ze op de neus net zo hard als Esteban! #MoestEven #ajaAz #pote reageer retweet
Wel creatief om de actie van Estaban op dusdanige wijze in je Tweet te verwerkenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
Die durft het veld niet meer te betreden zonder scheenbeschermers.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien moeten we Davids gebruiken als Steward. Zo'n Pitbull houdt iedereen tegen.
alleen omdat die zwart is krijgt die zo'n hondenbaantje zeker?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien moeten we Davids gebruiken als Steward. Zo'n Pitbull houdt iedereen tegen.
Waarschijnlijk was het dan een kanker Marokkaan dus terechte rode kaart.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Is ie beter op zen plaats dan in de RvCquote:Op donderdag 22 december 2011 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Ten Have had die eerste trap niet ontweken en zo'n aanval in de rug keurt zelf opperhooligan Smoofie niet goed.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:42 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Als die supporter dit deed tegen ten Have was het denk ik een held...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |