Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog best om haar gelachen heb trouwens....ze zegt echt wat ze denktquote:Op donderdag 22 december 2011 09:18 schreef Greys het volgende:
Mogguhhhhhh
Ing, ik zag gisteravond nog net voor het slapen Britt die ontzettend uit de maat stond te dansen in het glazen huis
Zit je al in de auto?quote:
Ik moet ff nach kaufland iig, drank scorenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:29 schreef Greys het volgende:
Wat is het plan op je laatste Limburgschhhhhe dag Q?
Ik voorspel Kaufland, inpakken, Macje onderweg, eind van de middag thuisquote:Op donderdag 22 december 2011 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet ff nach kaufland iig, drank scorenen dan pakken we de zooi in, gaan we zwemmen, eten en dan nach hause
1 x 8 = 8quote:Op donderdag 22 december 2011 09:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog best om haar gelachen heb trouwens....ze zegt echt wat ze denkt![]()
En ze had beloofd dat ze tegen betaling opdrachten zou uitvoeren tbv SR dus heeft ze nog 25 seconden op haar hoofd gestaan en de tafel van 8 opgezegd
Nee, hij ging helemaal goedquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik voorspel Kaufland, inpakken, Macje onderweg, eind van de middag thuis
Nu al aan de sprite?quote:
Hadden we mee moeten doen met het verzinnen van de vragen en het opperen van de genomineerden!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:02 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb net even de FOK! verkiezing nagelopen en echt 90% van de namen ken ik niet eens
Nou ja gestemd voor zover ik kon
True, gewoon geen tijd voor gehad en verder niet aan gedacht. Volgend jaar maarquote:Op donderdag 22 december 2011 11:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hadden we mee moeten doen met het verzinnen van de vragen en het opperen van de genomineerden!![]()
Ik vul het ook gewoon in voor zover ik er iets over kan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |