quote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Ze hebben de cutefactor nog iets opgeschroefd, want net ging Boor Biet weer liggen aflikken (te laat met camera) en nu is Biet op de voorpoot van Boor verder gaan liggen knorren
[ afbeelding ]
Aawwquote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
Ze hebben de cutefactor nog iets opgeschroefd, want net ging Boor Biet weer liggen aflikken (te laat met camera) en nu is Biet op de voorpoot van Boor verder gaan liggen knorren
[ afbeelding ]
Wat een schatjesquote:Op donderdag 22 december 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik moest eerst keren daar.. en toen bleef die dus gewoon staan.. was ik paar meter verder gereden.. ff gekeken waar die was.. en toen doeeei geroepen en stukje doorgereden. Hij kwam er toen heeeeeel snel aanrennen met een hele verbaasde blik, rende om de auto heen naar mijn kant toe. Ik deur open, hij blijquote:Op donderdag 22 december 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
Spider en Kitty![]()
Multi, hoe ver was je gereden, paar meter?
Die scoobiedoo-whutttt blik had je eigenlijk op de fotomoeten hebben maar dat ging niet handig tijdens het rijden tuuk
Elies, ging jij niet slapen?
Oh en ging ik ook niet slapen?
Ja... het wil niet zoquote:Op donderdag 22 december 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
Elies, ging jij niet slapen?
Oh en ging ik ook niet slapen?
Ik ook. En ik het zo'n tiefuskoppijn dat ik geen zin heb om te gaan liggen. Kejje daquote:
Want dan gaan je wangetjes kloppenquote:Op donderdag 22 december 2011 01:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. En ik het zo'n tiefuskoppijn dat ik geen zin heb om te gaan liggen. Kejje da
Mooi he, je ziet helemaal hoe gespierd hij is (denk ikquote:
Ja, want dan wordt het er niet beter op, zeg maarquote:Op donderdag 22 december 2011 01:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Want dan gaan je wangetjes kloppen
Toe maarquote:Op donderdag 22 december 2011 01:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan zou ik toch maar gaan slapen met 2 paracetamolletjes en een ibuutje ofzo
ja hij krijgt al lekkere stevige achterpoten, spierbundelquote:Op donderdag 22 december 2011 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi he, je ziet helemaal hoe gespierd hij is (denk ik)
Daar overleef ik dan meestal opquote:
Wat een schatjequote:Op donderdag 22 december 2011 01:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
ja hij krijgt al lekkere stevige achterpoten, spierbundel![]()
Deze was ook mee, puppy uit Roemenie![]()
[ afbeelding ]
Ik beperk me maar tot paracetamolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |