Sorry hoor, maar in De Kuip is in de historie dat ik er kom (en zover mij bekend uit de geschiedenis) nog nooit een speler met fysiek geweld aangevallen. Als jij kan aantonen dat er wel een karatetrap mongool door de Kuip heeft staan banjeren hoor ik het graag.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als iedereen nou eens nadenkt, weet je dat het bij elke club gebeurt. Maar als je Helpmefok ziet reageren lijkt het alsof het alleen bij Ajax gebeurt.
*kuch* HBO *kuch*quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef TJV het volgende:
[..]
ER IS HIER GEEN FATSOENLIJKE VOETBALWET DEBIELE MBO'ER.
hihi.
Het is een historisch moment, dan is alles tofquote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou menig mensen zullen er anders over denken.
Bron?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel gezinnen met jonge kinderen.
Die gigantische boete is het beste middel om deze shit te voorkomen lijkt mij. Grachten weg, hekken weg en 'n bordje ervoor in de plaats: xxx EURO boete bij betreden van het veld. En xxx mogen dan wel minstens enkele tienduizende euro's zijn.quote:Mijn argument is dat de wetgeving daar compleet anders is. De TONNEN boetes, de levenslange stadionsverboden en gevangenisstraffen die je kunt krijgen (en alles wat er omheen zit) weerhouden je wel.
Kloptquote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil jij anders beweren dan? Opstand begon buiten de stadions, niet in het stadion
debiele hbo'erquote:
Trollquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef TJV het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*kuch* HBO *kuch*
debiele hbo'er
En dan kom je als werkeloze het veld op. En dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Dr.Horrible het volgende:
[..]
Die gigantische boete is het beste middel om deze shit te voorkomen lijkt mij. Grachten weg, hekken weg en 'n bordje ervoor in de plaats: xxx EURO boete bij betreden van het veld. En xxx mogen dan wel minstens enkele tienduizende euro's zijn.
Nope. Ik zie er naar uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt de filmpjes nog niet gezien op Youtube?
Hangen er al. Alsof iemand die zo debiel is nadenkt over de consequenties.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Dr.Horrible het volgende:
[..]
Die gigantische boete is het beste middel om deze shit te voorkomen lijkt mij. Grachten weg, hekken weg en 'n bordje ervoor in de plaats: xxx EURO boete bij betreden van het veld. En xxx mogen dan wel minstens enkele tienduizende euro's zijn.
Zijn "humor" ook niet, en zit met teveel frustratie om er met mijn standaard hihi gna gna ik ben 14quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Helmefok is een randdebiel met een IQ van 50. Het is laat, hij zal zo naar bed moeten. Dat hoop ik tenminste, want ik kan zijn domheid niet meer verteren, de idioot.
In Prince of Persia hadden ze de oplossing al.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Je bereikt niets met dikke boetes tegen een lamme of doorgesnoven debiel, niet van te voren, alleen achteraf.
Esteban had hem ook alquote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Prince of Persia hadden ze de oplossing al.
Waar precies in dat filmpje wordt er een gezin met kinderen aangevallen dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)igans_vs._gezin.html
Dat geluidje was fantastisch als die spiesen uit de grond kwamen!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
In Prince of Persia hadden ze de oplossing al.
Tsja, uiteindelijk kun je 't niet voorkomen. Net zoals je een schietpartij een winkelcentrum niet altijd kunt voorkomen, of een aanslag met een Suzuki Swift. Als iemand maar vastberaden is dan zal 'ie een weg vinden.quote:Hanen er al. Alsof iemand die zo debiel is nadenkt over de consequenties.
Blijkbaar is dat filmpje hem niet bevallen... Ik vind het erg genoeg in ieder geval.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Firefox heeft er al eentje gepost.
Zoals al diverse keren gezegd:quote:Op woensdag 21 december 2011 23:10 schreef HeatWave het volgende:
Je bereikt niets met dikke boetes tegen een lamme of doorgesnoven debiel, niet van te voren, alleen achteraf.
En ik ga nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef Smoofie het volgende:
Helmefok is een randdebiel met een IQ van 50. Het is laat, hij zal zo naar bed moeten. Dat hoop ik tenminste, want ik kan zijn domheid niet meer verteren, de idioot.
Wat deed jij in de keuken dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Scorpie het volgende:
Mijn zus begon ook al te zeiken over dat alle Ajacieden randdebielen zijn bladiebla, die heb ik ook maar ff flink de waarheid gezegd.
Wat is er erg aan 40 man die tegen een hek/steward (die staan te lachen!!) aanrennen. Dat is wat anders dan een keeper een schop verkopen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat filmpje hem niet bevallen... Ik vind het erg genoeg in ieder geval.
Dat is het hem juist heh, ik troll. Jij meent die bagger die er bij jou uitkomt nog echt ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En ik ga nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet.
Verder <3 Jij trollt alles en iedereen, ik TROLL niet eens maar geef actief een doodnormale mening, en jij gaat lopen janken. Grote jongen hoor
Sorry dat ik Feyenoord er weer bij haal. Maar was er niet een verhaal over een terminaal zieke Feyenoord supporter die een bom in het Ajax vak af wilde laten gaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zoals al diverse keren gezegd:
OF voetbalwet met meldplicht op een aardige afstand
OF betere grachten/hekken
En dan zal je zien dat er altijd een keer een gek een pistool meeneemt en gaat schieten.
Een gek komt er altijd wel doorheen. Zorg dan dat je Usain Bolt aan de zijlijn hebt staan die hem inhaalt voordat hij wat kan doen. Achterafmaatregelen voorkomen niet!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat er altijd een keer een gek een pistool meeneemt en gaat schieten.
Denk even door. Wat zijn deze mannen van plan? Waarom willen ze het vak in waar gezinnen en kinderen zitten?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat is er erg aan 40 man die tegen een hek/steward (die staan te lachen!!) aanrennen. Dat is wat anders dan een keeper een schop verkopen hoor.
Niet gehoord? Vertel?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry dat ik Feyenoord er weer bij haal. Maar was er niet een verhaal over een terminaal zieke Feyenoord supporter die een bom in het Ajax vak af wilde laten gaan?
100% veilig kan niet, en laten we even heel eerlijk zijn (nee ik praat niets goed, ik relativeer) het was ook weer geen derde wereldoorlog, het was 1 debiel die een trap uitdeelde, geen Breivik.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
In de ArenA is het ook nog nooit gebeurd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef Jochemz het volgende:
Bij het az stadion kan je heel makkelijk op het veld komen, geen grachten geen hekken, niets. En toch is het nog nooit gebeurt.
Als er al iets gebeurt, maar je punt is wel duidelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk even door. Wat zijn deze mannen van plan? Waarom willen ze het vak in waar gezinnen en kinderen zitten?
Om lekker feest te vieren?
nee, en in de ArenA ook nog nooit, wat is je punt?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef Jochemz het volgende:
Bij het az stadion kan je heel makkelijk op het veld komen, geen grachten geen hekken, niets. En toch is het nog nooit gebeurt.
Ze gingen het vak niet in, en als ze door het hek waren gegaan waren ze dat ook niet gegaan. Als ze door het hek waren gegaan waren ze rechtdoor door de gracht gerend richting uitvak en getracht daar door nog 2 of 3 hekken te komen om vervolgens een aantal mensen in het uitvak iets minder vriendelijk te verzoeken om geen vuurwerk meer te gooien in het gezinsvak van FC Utrecht. Die mensen die je op het filmpje ziet kwamen juist op voor de gezinnen binnen de club.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk even door. Wat zijn deze mannen van plan? Waarom willen ze het vak in waar gezinnen en kinderen zitten?
Om lekker feest te vieren?
Ik wacht op iemand die dit kan bevestigen...quote:
Wel je lul schoonmaken na het rukken zo he?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Supporters van Ajax staan oog in oog met de ME
De ME wilt iedereen weg hebben daar, er zijn geen rellen, volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:ME in actie bij Arena na gestaakte bekerwedstrijd
Na het stilleggen van de bekerwedstrijd Ajax-AZ is de ME in actie gekomen bij de Arena. Er zouden twee linies om het stadion opgesteld staan. Al lijken de meeste supporters op weg naar huis te zijn.
Dit meldt AT5 op zijn website. Een AT5-verslaggever vertelt dat de ME de ArenA Boulevard heeft leeggeveegd. Daarbij is ook de waterspuit ingezet. Verschillende café's hebben de deuren gesloten. (Redactie)
Ik ga NU ook naar het Maasgebouwquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |