Alleen EL volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef NumberSeven het volgende:
ff serieus, ik kan t nergens vinden. Normaal was t veronica toch?
Het wordt op EL uitgezonden, dus internet is je enige andere alternatief.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef NumberSeven het volgende:
ff serieus, ik kan t nergens vinden. Normaal was t veronica toch?
Sopcast dan maar, vorige wedstrijden waren nog op Veronica te zien.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het wordt op EL uitgezonden, dus internet is je enige andere alternatief.
Benieuwd of er een goede stream te vinden is. Heb geen sopcast op deze laptop...quote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het wordt op EL uitgezonden, dus internet is je enige andere alternatief.
De samenvattingen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Sopcast dan maar, vorige wedstrijden waren nog op Veronica te zien.
Sopcast is toch zo gedownload?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Benieuwd of er een goede stream te vinden is. Heb geen sopcast op deze laptop...
Mocht iemand een goede weten, DM aub
Ze falen met TV-geld. Paupers.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:04 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Die Jansma is zo fokking droog, en dan die analisten
Hij heeft zelfs een boek, zag ik laatst gepromoot worden; KEES. Alsof daar zoveel interessants in staat/quote:
Ze winnen tenminste van amateurs dat kunnen 2 Rotterdamse ploegen niet zeggen (en wat de derde presteerde was niet minder schandalig)quote:Op woensdag 21 december 2011 20:06 schreef xCore het volgende:
Oss wordt even weggetikt, terwijl NEC nog moeite heeft met Achilles
De manier waarop Sparta gisteren speelde was inderdaad schandaligquote:Op woensdag 21 december 2011 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze winnen tenminste van amateurs dat kunnen 2 Rotterdamse ploegen niet zeggen (en wat de derde presteerde was niet minder schandalig)
als je je windows installatie er op wil gokken: http://13thstream.info (IE only :R )quote:Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Benieuwd of er een goede stream te vinden is. Heb geen sopcast op deze laptop...
Mocht iemand een goede weten, DM aub
Was niet best nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:08 schreef xCore het volgende:
[..]
De manier waarop Sparta gisteren speelde was inderdaad schandalig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |