Vind je de muziek ook leuk of alleen de chicks?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Oke omdat jullie het zijn, nog 1 chick
vanaf 1:17 voor het eerst te bewonderen
Ik vind die muziek stiekem ook wel leukquote:Op woensdag 21 december 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je de muziek ook leuk of alleen de chicks?
Ik niet stiekemquote:Op woensdag 21 december 2011 19:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind die muziek stiekem ook wel leuk
Boringquote:Op woensdag 21 december 2011 19:22 schreef Faxie het volgende:
Denk het. Ik ben aan het wachten op iets waar ik op in kan haken aangezien ik zelf niks te melden heb
beidequote:Op woensdag 21 december 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je de muziek ook leuk of alleen de chicks?
Korn is toch geen metal?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet stiekemmaar goed ik ben ook een metalfan
Numetal is auch metalquote:
Toch best veel leuke metalchicksquote:
Nee omdat het nog steeds tof isquote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Royco1 het volgende:
Is het heel vreemd dat ik als volwassene blij wordt omdat ik een torrent heb gevonden met alle seizoenen van de teenage mutant ninja turtles?
Jawel maar ook wel op normale meisjesquote:Op woensdag 21 december 2011 19:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Drommel val je op die duistere chicks?
Nee hoor. Ik had er laatst nog een van Eek! the Catquote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Royco1 het volgende:
Is het heel vreemd dat ik als volwassene blij wordt omdat ik een torrent heb gevonden met alle seizoenen van de teenage mutant ninja turtles?
Neehoor, organiseer een teenage mutant ninja turtle meet, dan gaan we met zen allen in schildpaddenpakken met star wars zwaarden vechten ja?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Royco1 het volgende:
DM vriend!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:24 schreef Royco1 het volgende:
Oh ja hoe dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
Metalchicks zijn vaak van die vleermuisjes met wespentaille en identiteitscrisis of van die tanks die 5 liter bier in 10 minuten wegtanken.
Ik kan het weten
Mag ik van u 2 schildpaddenpakken?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
schildpaddenpakken...
Mooi woord trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |