Een festoenlijk stuurtje kopenquote:Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Kun jij geen festoenlijk Nederlands?quote:
Dat klopt. Dat is het inderdaad niet. Die prul kost 50 euro.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:03 schreef rubbels het volgende:
[..]
Alsof dit geen fatsoenlijk stuurtje is....
Welke instellingen?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Kun jij geen festoenlijk Nederlands?
Verder, wel gelijk ja. En check je instellingen ff na..
Het was een tpyo en ik ben te lui om hem aan te passen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Kun jij geen festoenlijk Nederlands?
Verder, wel gelijk ja. En check je instellingen ff na..
ZET HEM DAN EENS VAN COMBINED PEDALS AF!quote:Het spel herkent het stuur wel, maar ik kan bijvoorbeeld het gaspedaal niet toewijzen. Die ziet ie blijkbaar weer niet :S
Van je spel misschien?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:07 schreef rubbels het volgende:
[..]
Welke instellingen?
Oja, misschien handig om te vermelden.
Het spel herkent het stuur wel, maar ik kan bijvoorbeeld het gaspedaal niet toewijzen. Die ziet ie blijkbaar weer niet :S
Natuurlijk heb jij gelijk, jij bent de almachtige vosssquote:Op woensdag 21 december 2011 16:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Het was een tpyo en ik ben te lui om hem aan te passen.
En vanzelfsprekend heb ik gelijk.
Gedaan, en nu doet deze prul (quote:Op woensdag 21 december 2011 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
ZET HEM DAN EENS VAN COMBINED PEDALS AF!
En alweer een FOK!ker naar alle tevredenheid geholpen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:34 schreef rubbels het volgende:
[..]
Gedaan, en nu doet deze prul () het gewoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |