Gezeur? Ik schakel net pas in.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur eigenlijk niet helemaal.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
Wat idioot gedoe weer
Voetbal zelf is wel oké, maar dat hele idiote, bizarre wereldje er omheen, wat de neuk negers [ afbeelding ]
Perfect voorbeeld, thanks broederquote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Lekker voor die arrogante rukkers daar in Amsterdam. Kutclub.
Ik doel op de reacties op internet, niet uquote:
Dat dus. De waarde die mensen eraan hechten en vooral de manier waarop.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
Wat idioot gedoe weer
Voetbal zelf is wel oké, maar dat hele idiote, bizarre wereldje er omheen, wat de neuk negers [ afbeelding ]
Dit, minus het hekel hebben aan verbeek.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef KneusTeun het volgende:
Hoewel ik een hekel aan verbeek heb, geef ik hem 100% credit! haal iedereen maar van veld en toedeloe!
Was leuk he FIFAquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuwe motto van ajax "samen schoppen we er ons doorheen"?
too soon?
Jup!quote:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Perfect voorbeeld, thanks broeder
Natuurlijk niet. Zou een schande zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ajax boete, Az eruit. Zo kan het ook
Ja maar daar is hij voor vrij gesproken en het lijkt me sterk dat het daarom gingquote:Op woensdag 21 december 2011 22:40 schreef Pixell het volgende:
Heeft esteban trouwens niet al een aanvaring gehad met de rechterlijke macht in dit land of zijn land van herkomst? misschien daaraan gerelateerd?
Gast doe niet zo triestquote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Rellen bij de ArenA. Typerend voor dat volk.
Ja hij is vrijgesproken, maar daar kunnen andere mensen daar anders over denkenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar daar is hij voor vrij gesproken en het lijkt me sterk dat het daarom ging
Denk niet dat die kerel er zo ver heeft overnagedacht is gewoon een bezopen idiootquote:Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja hij is vrijgesproken, maar daar kunnen andere mensen daar anders over denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |