Ik heb net serieus een halve minuut naar je avatar zitten kijken omdat ik niet snapte wat de kerstbal wasquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb net serieus een halve minuut naar je avatar zitten kijken omdat ik niet snapte wat de kerstbal was
Die musicalquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef Mss het volgende:
Ik luister ook best veel naar Queen trouwens
Motorbreathquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ouwe Metallica is ook baas trouwens.
Mwehehehehe.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik miste een wormvormig aanhangsel
of het was een kansloze 35-jarige die nog bij zijn moeder woondequote:Op woensdag 21 december 2011 14:18 schreef Incantrix het volgende:
Ik reed een tijdje terug langs een tienerkamer (tenminste, posters op de muur en een bende all over the place) en uit het open raam hoorde ik Nirvanavond het best bizar dat kinders nu luisteren naar muziek die gemaakt werd toen ik op school zat zoals wij vroeger naar the Beatles en the Doors luisterden.. Vooral het gedeelte dat ik vond dat dat HEEL oud was al is nogal.. Eh..
Die zijn live ook nog steeds baasquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ouwe Metallica is ook baas trouwens.
Daar ga. Ik voor het gemak aar gewoon van uit jaquote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of het was een kansloze 35-jarige die nog bij zijn moeder woonde
Mijn zus was groot fan.quote:
ja hoor. Op de Kleine Berg zit er 1, en in de kelder van de Heuvel Galerie, en in de Kruisstraat...quote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe zit er een toko in de stad??
Ik ben door mijn pa geīndoctrineerd met Phil Collins. Ook leuk.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn zus was groot fan.
IK KAN ALLES NOG STEEDS MEEZINGEN.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB ZE ZELFS LIVE GEZIEN.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben in 2005 nog naar een concert van hun geweest.
Ja echt he. Wij hadden gelukkig zitplaatsen, anders moet je nog vechten om een plekje.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IK HEB ZE ZELFS LIVE GEZIEN.![]()
![]()
(Srsly, wat een kutpubliek komt daar op af. Metalconcerten hebben de reputatie, maar die wijven zijn echt veel erger.)
Rob de Nijs.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben door mijn pa geīndoctrineerd met Phil Collins. Ook leuk.
oh, dus de slechten smaak is genetisch, vooruit dan...quote:Op woensdag 21 december 2011 15:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben door mijn pa geīndoctrineerd met Phil Collins. Ook leuk.
Ik had m'n new rocks aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Wij hadden gelukkig zitplaatsen, anders moet je nog vechten om een plekje.
quote:Op woensdag 21 december 2011 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dus de slechten smaak is genetisch, vooruit dan...
Vind ik Phil Collins beter ei'k.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]Nu luistert hij graag naar Within Temptation...
Dat lijkt me niet zo moeilijkquote:Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef Joysa het volgende:
To sauna, or not to sauna.. that's the question.
Nouja, weer uitkleden, douchen, aankleden enzoquote:
Ik ben niet de enige.quote:
Eensch. Maar doorgaans als ik dat zeg krijg ik naar m'n hoofd dat dat lekker is. Ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga me toch niet vrijwillig de tering zweten in een muf bedompt hok?
een bak heet water, dampo, handdoek over hoofd. Werkt net zo goed!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:25 schreef Joysa het volgende:
Echt lekker is anders, maar het helpt goed tegen verkoudheid
neh, dat is andersquote:Op woensdag 21 december 2011 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een bak heet water, dampo, handdoek over hoofd. Werkt net zo goed!
Nee, da's vies warm.quote:
muf heetquote:
Ik heb het een minuut uitgehouden in een Finse sauna. NEVER AGAIN.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
muf heet
Hell, ik kan al niet tegen dertig graden aan de Griekse kust, laat staan een sauna
Mijn interne radiator doet het niet zo goed dan is het wel fijn. Maar al zeker wel 5 jaar gelden dat ik geweest ben tochquote:Op woensdag 21 december 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
muf heet
Hell, ik kan al niet tegen dertig graden aan de Griekse kust, laat staan een sauna
Die mogen een wild overstekende lantaarnpaal tegenkomen van mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
taxichauffeurs die bellend rijden zonder gordel om
maar toen was je toch nog behoorlijk dik? Hield je dat vol dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn interne radiator doet het niet zo goed dan is het wel fijn. Maar al zeker wel 5 jaar gelden dat ik geweest ben toch
gewoon in je kofferbak stashenquote:Op woensdag 21 december 2011 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga straks weer te weinig ruimte hebben voor m'n schoenen.
quote:
Goeden idee!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon in je kofferbak stashen
snap ikquote:Op woensdag 21 december 2011 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil nog steeds zombie stompers
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef Loqi het volgende:
ik heb deze van iron fist
I are trotse mama
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef Loqi het volgende:
I are trotse mama
![]()
[ afbeelding ]
Wuttquote:
Die vind ik niet zo tofquote:Op woensdag 21 december 2011 16:10 schreef Loqi het volgende:
I are trotse mama
![]()
[ afbeelding ]
hoef je geenquote:
Ik vind die hak te laag en de strik mweh, maar printje wel tof lolquote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
hoef je geenvoor te doen hoor, hoe meer schoenen jij niet tof vindt, hoe meer er voor mij is
ik ben gewoon niet zo'n fan van Vans bij maisjesquote:Op woensdag 21 december 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wutt
is suede. En mijn zwarte zien er niet meer uit.
Zag ook die toffe laarsjes bij sascha, maar deze kan ik bij meer dingen aan![]()
Fixed.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet zo'n fan van Vans bij maisjes
Oh ja, naja ze zijn niet heul vrouwelijk maar wel hendigquote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hak lijkt lager door de hoek van de fotoquote:Op woensdag 21 december 2011 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind die hak te laag en de strik mweh, maar printje wel tof lol
Ik heb ook Vansquote:Op woensdag 21 december 2011 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fakequote:Op woensdag 21 december 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
En ik vind mijn fake Louboutins nog steeds geweldigKan ze alleen bijna nooit aan.
1) gelegenheid?
2) zere poten na 5 minuten
Ik ookquote:
Goeden post voor klaagbaakquote:Op woensdag 21 december 2011 17:01 schreef Puckzzz het volgende:
Dico: Ik vind je echt heel erg lief, echtmaar dit is even van je FB van de afgelopen twee dagen:
[..]
Ik kan nog wel ff doorgaan
Zoals ik al zei, ik vind IRL echt superlief...maar hier wordt ik minder blij van zeg maar
Ik kan daar echt niet op lopen, instant blarenquote:
Die heb ik ookquote:
Nee want dat vind ik niet leuk voor Dico. Maar wou het toch even kwijtquote:Op woensdag 21 december 2011 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden post voor klaagbaak
Maar ze doet het toch zelfquote:Op woensdag 21 december 2011 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee want dat vind ik niet leuk voor Dico. Maar wou het toch even kwijt
Euh...ik snap je laatste zin niet. Vind je mij negatief?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ze doet het toch zelf![]()
Vind het ook niet tof voor dr maar zo negatief
Moeten we alle posts waarin jij vroeg om je ipad ff onder elkaar zetten?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ze doet het toch zelf![]()
Vind het ook niet tof voor dr maar zo negatief
Doe maar niet, dat zijn drie topics!!quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moeten we alle posts waarin jij vroeg om je ipad ff onder elkaar zetten?
Klinkt naais.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kip paprika met turks brood om te dopen in de saus. Mjam
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:34 schreef Mss het volgende:
Ik ging net boodschappen doen voor de chocoladenfontein van vanavond. Daar moet dus bijna een kilo in om dat ding stromend te houden. Ik stond dus bij de kassa, en de vrouw achter me in de rij kijkt eerst naar de chocolade, vervolgens naar mij en doet "".
Nee ik bedoel dat t kut is voor dico maar als je zelf al zo negatief doet (dico dus) lijkt het me alleen maar erger.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Euh...ik snap je laatste zin niet. Vind je mij negatief?
En ik vind het echt heel vervelend hoor, die kwaaltjes en die knie en die diabetes enzo....het valt niet mee allemaal.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 21 december 2011 17:34 schreef Mss het volgende:
Ik ging net boodschappen doen voor de chocoladenfontein van vanavond. Daar moet dus bijna een kilo in om dat ding stromend te houden. Ik stond dus bij de kassa, en de vrouw achter me in de rij kijkt eerst naar de chocolade, vervolgens naar mij en doet "".
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
SO HERE IT IS, MERRY CHRISTMAS
EVERYBODY'S HAVING FUN
LOOK TO THE FUTURE NOW
IT'S ONLY JUST BEGUUUNNN
Haat.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Christmas time
Time to share our love
Come and join
The tidings to the world
Christmas time
The best time of the year
Yes it's Christmas time
Backstreet boys![]()
![]()
![]()
BSBquote:Op woensdag 21 december 2011 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haat.
Ik hoor ook meteen het liedje erbij.![]()
![]()
![]()
Zo bedoel ik het iig niet, maar ik denk dat mensen zich beter voelen als ze wat positiever doen. Ik ben zelf ook niet al te positief meestal maar werk wel dat als ik het positief bekijk dat dan alles net een stukje minder erg is soms.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:46 schreef Diconnected het volgende:
Als mensen niet blij worden van mijn posts, so be it. Dan lees je er maar lekker overheen ofzo. Ik bepaal toch zelf wel wat ik wel en niet neerzet? Maar om dat nou ook hier lekker neer te kletteren vind ik gewoon jammer. Ik kan er ook niks aan doen dat de afgelopen weken nogal kut zijn voor mij. Maar ik ga ook niet omdat sommige mensen last hebben van mijn posts alleen maar blije dingen neer zetten ofzo? Ik bedoel ik word er ook niet blij van dat ik zo nu de grond in word ingestampt als het ware.
Herkenbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 17:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mag ik toch nog even klagen?
Ziek zijn is stom namelijk! Ik had nu al beter moeten zijn. En ben vandaag ook nog een beetje misselijk, en vol van een kop thee.
Maaar, net wel even een dutje gedaan.En liever nu dan tijdens kerst.
Hetzelfde voor jou! Jij loopt er al wat langer mee toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
HerkenbaarHopelijk ben je er snel van af
@DicoBlijf wel de lichtpuntjes zien dat maakt het allemaal wat makkelijker in moeilijke tijden
Alles wat daar stond heeft ook hier in het topic gestaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef Mirjam het volgende:
zullen we persoonlijke dingen danwel meningen gewoon via de betreffende persoon zelf spelen, en niet via het topic?
Dan bedoel je als het over een ander van hier gaat?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef Mirjam het volgende:
zullen we persoonlijke dingen danwel meningen gewoon via de betreffende persoon zelf spelen, en niet via het topic?
punt lijkt me duidelijk toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alles wat daar stond heeft ook hier in het topic gestaan?
iets wat ook over de mail/pm/postduif kan zeg maar, niet iets van een facebook halen en er hier over beginnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan bedoel je als het over een ander van hier gaat?
Want dit hele topic draait om persoonlijke dingen, lijkt me?
Ik ben het met je eens heur.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
What the???
Ik zeg toch nog dat ik je echt heel lief vindt??? En ik vindt het oprecht heel veelend voor je.
Ik vind de negativiteit alleen wel erg opvallend veel.
Maargoed, mij bericht is al verwijderd en er schijnt een postduif mijn richting op te komen. Het zal wel...
Klaag lekker door allemaal!!!![]()
En ik heb het ook niet altijd even makkelijk maar Je hoeft nou ook weer niet ALLES op FB te gooien wel? Of gooi op zijn minst een paar positieve geluiden de digitale beerput in....
*puckzzz signing out...ik zal wel te hard zijn ofzo....
Echt....quote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
punt lijkt me duidelijk toch?
[..]
iets wat ook over de mail/pm/postduif kan zeg maar, niet iets van een facebook halen en er hier over beginnen.
daar is dit topic dan weer niet voor bedoeld.
En dat vind ik dus juist onzin, we hebben elkaar allemaal op facebook! Iedereen weet wat ik bedoel....maar het daadwerekelijk uiten is dan weer verkeerd. Nou excuses voor mijn eerlijkheid!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het lastig, snap beide kanten wel (van Dico en Puckzzz).
Puckzzz, denk dat er vooral gestruikeld wordt over het feit dat je dingen van facebook hier neer hebt gezet?
Trouwens, al wat op FB staat, staat ook in de topics. Elke kreet...quote:Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het lastig, snap beide kanten wel (van Dico en Puckzzz).
Puckzzz, denk dat er vooral gestruikeld wordt over het feit dat je dingen van facebook hier neer hebt gezet?
Gekkie, ik zeg toch niet dat ik er over struikel. Maar ik snap dat Dico het niet leuk vind, snap alleen ook dat jij het gewoon eerlijk wilt (kunnen) zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dat vind ik dus juist onzin, we hebben elkaar allemaal op facebook! Iedereen weet wat ik bedoel....maar het daadwerekelijk uiten is dan weer verkeerd. Nou excuses voor mijn eerlijkheid!
En van die Masja...Klau en God weet wie allemaal meer dat is wel OK??
Dubbele waarden....you guys haz them....
Jij met je lasagna die in de oven zit, wat kan mij dat nou schelen?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan begrijpen dat Dico het even niet leuk vindt om te horen. Wie wel?
Maar het is maar net hoe je er daarna mee omgaat. Ga je even kritisch naar jezelf kijken en denken 'goh, misschien hebben ze een punt?' of schiet je gewoon meteen in de verdediging en ga roepen dat ze het dan maar niet moeten lezen.... Beetje lastig, dingen maar gewoon niet lezen als je ze als status op je FB zet. Dat leest men automatisch.
IK VINDTquote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Puckzzz het volgende:
En nee, ik ga Dico niet blocken want ik vindt haar nog steeds lief
en dit ja!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, sta je ff te koken, gaan ze rellen
Ik twijfeldequote:
JAquote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef Puckzzz het volgende:
Is nou heel mijn relaas teniet gedaan door een grammaticafout?
Maar wat als je op allebei hetzelfde plaatst?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil maar 1 ding zeggen: facebook is niet hetzelfde als een openbaar forum.
Ik rust mijn koffer
Facebook bepaal je zelf wie het kan zien, dit forum is openbar voor iedereen, denk dat daar het verschil in zitquote:Op woensdag 21 december 2011 18:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar wat als je op allebei hetzelfde plaatst?
hier wel met laraquote:Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
dan ook
mijn klacht van de dag is overigens dat ups en tnt nog steeds niet zijn geweest
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
Nog even een uurtje werken en dan cake bakken met chocolaaaa en paddenstoelencupcakes.... PADDENSTOELENCUPCAKES !!!
Vrijdag is collega weg; dus morgen trakteer ik voor m'n verjaardag
En nu weer werken
Ignore other posts; like a boss
Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik je toch wel lief vind.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:55 schreef Diconnected het volgende:
Ik snap je punt ook wel puckz daar niet van maar ik hoop dat je snapt dat ik nu me helemaal klote voel?Ik ga binnenkort met een shrink praten, want er zijn heel veel dingen niet goed met me. Vandaar ook mijn negatieviteit en alles. Niks gaat zoals ik het wil en daar word ik heel onrustig etc. van.
I rest my case en ik zal voortaan positiever doen.
Ben al een week bezigquote:Op woensdag 21 december 2011 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hetzelfde voor jou! Jij loopt er al wat langer mee toch?
En bedankt voor de goede wensen voor de feestdagen!![]()
ijsmachine!!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ wat voor pakketje heb je binnen daaaan?
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ben al een week bezig![]()
En graag gedaan
Zal wel niet hoor, maar mijn bloed is sowieso niet goed, dat helpt er niet aan mee.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat het bij mij niet zolang duurt! Ik ben het na 2 dagen al zat.
En bwehe, heb (naast die droge boterham) voor het eerst vandaag iets gegeten. Darmen meteen in overdrive!
Oh ja, kan me voorstellen dat herstellen daar niet door bevordert wordt. Hoop dat het snel wat beter gaat!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zal wel niet hoor, maar mijn bloed is sowieso niet goed, dat helpt er niet aan mee.
pix van je paalquote:Op woensdag 21 december 2011 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier wel met laraen morgen komt de krabpaal binnen voor de katten, beter blijven ze dan wel uit de kerstboom
ik had laatst een spierwitte wenkbrouwhaarquote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Lindytje het volgende:
En peoples, OMG!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb mijn eerste grijze haar ontdekt![]()
![]()
![]()
Ik ga even krassen denk ik
OMG!!! Heb je ook al gekrast?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik had laatst een spierwitte wenkbrouwhaar
jij ookquote:Op woensdag 21 december 2011 19:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders
Sterkte, zou ik zeggen
Dankje, dat kan ik waarderenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
....Maar ik voel met jullie mee... uiteraard...
*krast mee en doet een stiekeme boobybump*
Ja, mijn godquote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef megamandy het volgende:
Die mensen uit Amsterdam in Een huis vol
Zo lang je nog geen grijze schaamhaar hebt gevonden moet je niet zeurenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
Gister ofzo gingen ze avondeten met 10 mensen, hamburgers, een pan krieltjes en 1 pot erwten en wortelenquote:
Bwhehehehhequote:Op woensdag 21 december 2011 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo lang je nog geen grijze schaamhaar hebt gevonden moet je niet zeuren![]()
Ik ben al sinds mn 17e grijs
Ja echt wat een sjonnies allemaalquote:Op woensdag 21 december 2011 20:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gister ofzo gingen ze avondeten met 10 mensen, hamburgers, een pan krieltjes en 1 pot erwten en wortelenVerder niets.
Maar is die dan niet meegeverfd?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehhe
Maar jonge, ik had nog heul geen grijze haren
Jawel, maar uitgroei!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar is die dan niet meegeverfd?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, maar uitgroei!!!
En toen zag ik 'm ineens zitten, in de autospiegel
En toen reed ik bijna door rood
Ja, wacht maar tot jij je eerste grijze haar ziet in de autoquote:
Ik weet ze al jaren te zitten.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, wacht maar tot jij je eerste grijze haar ziet in de auto
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 21 december 2011 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet ze al jaren te zitten.
Ze zijn al een hele maand aan het hopen op sneeuw; zodat ze mij er in kunnen rollen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje, dat kan ik waarderen
En die mensen op jouw werk!![]()
![]()
En voorlopig komt er ook nog geen sneeuwquote:Op woensdag 21 december 2011 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze zijn al een hele maand aan het hopen op sneeuw; zodat ze mij er in kunnen rollen.
En 1 collega wil een levende sneeuwpop van me maken
Helaas voor hun geen sneeuw nananananna
Ok en nu ga ik cake bakken
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef milka82 het volgende:
lillekste kerstnagels, I haz them! Glittering Garland met rode glits der over heen, alsof Mrs Santa herself der over heen heeft gekotst![]()
Maar hee, het is kerstig en daarom okee bevonden voor mijn kerstdisco met kids morgenavond (en ik heb een date met de stagiaire om half tien in de zandbak, hahaha..... Garpje! Tenminste, dat hoop ik anders is ie morgen ernstig teleurgesteld)
Zal zo proberen, andrs morgenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, dan moet je een peekshur maken natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef megamandy het volgende:
Oja en mijn nieuwe aanwinsten van vandaag![]()
[ afbeelding ]
Naaisssquote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef megamandy het volgende:
Oja en mijn nieuwe aanwinsten van vandaag![]()
[ afbeelding ]
IK HEB ER VET VEELquote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal zo proberen, andrs morgen
ik heb er vnadag 6 weggehaaldquote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had er nog geen
Nu wel, nu ben ik officieel oud
Mehehequote:Op woensdag 21 december 2011 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
MIJN TV STAAT!
ik werd gelijk uitgelachen omdat ik hem helemaal niet zo groot vond
Ik wil die ookquote:Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naaisss
Ik wil toch ook nog die sascha laarsjes
Ja poepert, heb net mijn eten door mn strot.quote:
Mweehhhquote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil die ookDe eerste keer wilde ik ze in april al, maar toen hadden we ze opeens niet meer en ik wist geen code dus kon ze ook niet bestellen
Toen heb ik dus andere schoenen gekocht die er best veel op lijken alleen dan met een veter en zonder die ringetjes allemaal. Maar toch blijven die schoenen kriebelen
Goeden garpquote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
leuke laarsjes, waar zijn ze van?
heerlijk trollert ;Dquote:Op woensdag 21 december 2011 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
leuke laarsjes, waar zijn ze van?
Goeden tip was dat he??quote:Op woensdag 21 december 2011 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja poepert, heb net mijn eten door mn strot.
Was nog misselijk van die quarter pounder van vamiddag
Ja besteld in de eigen winkel omdat we onze maat weer niet haddenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik dacht dat megamandy zei dat ze ze besteld had, vandaar dat ik niet aan sacha dacht
maar is het leer? En wat kosten ze?
same here!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef megamandy het volgende:
Ik koop trouwens alleen maar leren schoenenGeen plastic for me
Kom maarquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Space jij zou toch niet meer die troep eten!
Kijk, goeden tips, ik heb zequote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het was wel een lekkore afwisseling op de eeuwige bigmac indordaad
Ik breek gewoon inquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom maar
Maar wel snel zijn, ik lig binnen 3 kwartier in mijn mandje gok ik
Je hebt drie kansen in Eindhovenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
same here!
Zal een keer gaan kijken bij sacha
Goeden moederquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]nee, maar. Omdat opeens naar stad en mama over mac begon
Mwehehequote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hebt drie kansen in Eindhoven
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden moeder
Mijn ouders wilden nooit naar de mac... dan kregen wij centjens om bij de mac te eten en gingen mijn ouders naar AC
Wij hebben 2 vet ruigen waakhonden jongequote:Op woensdag 21 december 2011 20:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik breek gewoon inlike a boss
Die vinden mij vet lievv yooooquote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben 2 vet ruigen waakhonden jonge
Dikkie meurt je wel weg ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben 2 vet ruigen waakhonden jonge
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden moeder
Mijn ouders wilden nooit naar de mac... dan kregen wij centjens om bij de mac te eten en gingen mijn ouders naar AC
quote:
NIET ZO GEMEEN OVER DIKKIE!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Hij is al aan het ontbinden, hij heeft het alleen zelf nog niet door
Durrrrquote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het licht is te kut voor een foto hurr
Sien is toch bang en die rent wegquote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die vinden mij vet lievv yoooo
Dikkie nietquote:
En kun je nagaan, hij was toen net onder de douche geweestquote:
En zeker ook dement? Blaffen om niets, niet meer fatsoenlijk kunnen springen en janken om geholpen te worden etc.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dikkie niet
Die is tegenwoordig alleen maar vervelend... en kalend, en stinkend...
Omnomnomnomnomnomquote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef megamandy het volgende:
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrring snacks klaar
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
En zeker ook dement? Blaffen om niets, niet meer fatsoenlijk kunnen springen en janken om geholpen te worden etc.Ik neem hem met alle liefde over
Ja, ook bugles met chef?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lindy ik wil met je meesnacken, omnom!
Heb daadwerkelijk honger.Nu nog van die hoofdpijn en verhoging afkomen.
ga je nou ook nog over hem heen plassen?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dement, doof.... altijd aan zijn pootjes smakken...
Maar hij mag hier wel oud worden hoor, hoeveel ik ook over hem zeik
Oh, hij valt ook regelmatig... dat is best wel zieligquote:Op woensdag 21 december 2011 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
En zeker ook dement? Blaffen om niets, niet meer fatsoenlijk kunnen springen en janken om geholpen te worden etc.Ik neem hem met alle liefde over
Oja die pootjes! Zo herkenbaar, nu heb ik heimweequote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dement, doof.... altijd aan zijn pootjes smakken...
Maar hij mag hier wel oud worden hoor, hoeveel ik ook over hem zeik
Bwhehehhehehe, uiteraardquote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je nou ook nog over hem heen plassen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ook bugles met chef?
Ik heb ook nog Hamkaas in de lade liggen
ja, roze-bruin...quote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja die pootjes! Zo herkenbaar, nu heb ik heimweeEn dan worden die helemaal roze haha
Kom maar halen hoor, u bent welkomquote:Op woensdag 21 december 2011 20:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Vind ik zo lekker!
Hamkaas ook.
Whut??? Ik zie een uitdaging voor me voor morgen of overmorgenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:59 schreef megamandy het volgende:
Hamkaaschips en dan een stoomboot ervan proberen te maken
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut??? Ik zie een uitdaging voor me voor morgen of overmorgen
Die ga ik makenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:02 schreef megamandy het volgende:
[..]een hoekje helemaal wegknagen en dan aan de andere kant alleen de zijkant want dan is de bovenkant de stoom en het middelste is de stoompijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |