No offence, maar is er iets wel goed aan die auto...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef error_404 het volgende:
onderstel, carrasorie, cruise control, remmen, schokbrekers, motorblok, bak, uitlaat, enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No offence, maar is er iets wel goed aan die auto...?Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik bied je 100 euro voor de complete auto..
Succes ermee dan bel Zelissen even op die geven er nog wel wat voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dan laat ik hem liever maken, nieuwe apk en dan verkopen
115, maar dan wil ik beide setjes velgen meenemen..quote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
dan laat ik hem liever maken, nieuwe apk en dan verkopen
die velgen alleen al zijn 400 waard.. zijn originele velgenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
115, maar dan wil ik beide setjes velgen meenemen..
Jong, 200E en je hebt al een setje thuisliggen. Je mag blij zijn als je een 400E voor de auto krijgt...quote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
die velgen alleen al zijn 400 waard.. zijn originele velgen
Dit had er ook wel vermeld bij mogen wordenquote:My BMW does have a strange ticking sound after the garage replaced the waterpump.
After a while it gets lower
waarschijnlijk de kettinggeleider, dikke kans dat dit blok binnenkort finaal in de soep looptquote:Op donderdag 22 december 2011 16:22 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dit had er ook wel vermeld bij mogen worden
OK, dit lijkt me ook belangrijke informatie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:33 schreef alexmeijer het volgende:
Hallo Iedereen!
Na lang twijfelen heb ik jullie advies opgevolgd.
Ik heb mijn BMW kunnen weg doen en heb een BMW Coupé kunnen kopen.
De reden van de Coupé is de neerklapbare achterbank die ik heel erg miste bij de sedan.
Ook vind ik de Coupé net ietsje mooier.
De Coupé heeft erg lang stil gestaan, de mensen hadden hem gekocht om te driften maar kregen kinderen en blahblah dus ging niet door!
Anyway, ik heb deze kunnen verkrijgen door mijn sedan in te ruilen!
Er moeten wel een paar dingen aan gedaan worden, hij is veel te laag... hij moet voor + achter minimaal 3cm de lucht in!
verder wordt hij maandag naar de APK gebracht om te kijken of er nog dingen mis zijn.
Het is een '95 BMW Coupe (nieuwe versie) met een M52 motorblok.
Plannen tot eind dit jaar:
- Nieuwe APK
- +/- 3 cm verhogen.
Volgend jaar:
- nieuwe velgen
- hier en daar wat stabilisator slangen
- kleine roest plekjes aanpakken
de vorige apk had geen punten hij heeft daarna stil gestaan en is niet meer gekeurd.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
OK, dit lijkt me ook belangrijke informatie.
- De auto was oorspronkelijk bedoeld als driftauto, niet meer voor de openbare weg. Behoorlijk afgesjeesd ding dus.
- Punt twee, blijkbaar is ie niet door de apk heen gekomen, wat waren de afkeurpunten, gewoon eerlijk vermelden.
- verder beweert hij eerst dat de carosserie en onderstel goed zijn, maar blijkbaar heeft ie toch roest en wilde hij oorspronkelijk iets aan iets aan de stabilisator stangen (zal wel geen slangen bedoelen..) doen, oftewel dat ding heeft nu een brakke wegligging.
misschien wel ja, maar morgen ga ik kijken naar andere auto (met nieuwe apk en sneller dan zn trage bmw) dus misschien ruil ik de bmw in, al is het voor bijna niks.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Bananenbennie het volgende:
misschien een idee om je auto eens te laten keuren dan? weten jij en de geīnteresseerden meteen wat er nog echt aan schort
wie weet valt het mee en met een verse APK zal die een stuk meer opbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |