Misschien voor jou, maar niet voor mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dropbox...
Voor alle os'en en hardware...
Net vroeg je toch echt iets anders:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het scherm overleeft de PC 2 a 3x dus wil ik geen ingebouwd ding.
Daarnaast kun je ook een Mac Mini kopen met een apart scherm.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wil graag een PC waar ik elk OS naar mijn zin op kan draaien.
Alleen al voor een trackpoint kocht ik windows.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen voor het trackpad kocht ik al een mac.
DAT is helemaal waarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
http://store.apple.com/nl/product/MB321/AirPort-Express-AirTunesquote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een Airport Express is een wifi-router, een Apple TV een mediaspeler. Beide hebben wifi en AirPlay, dus als je er speakers op aansluit kan je via wifi (AirPlay) muziek afspelen.
Ja ik bedacht het me al toen ik het typtequote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
http://www.mcsnet.nl/nl/dept_108.html
Tadaaa
Vanaf de eerste post had TS z'n keuze al gemaakt. Als je geld genoeg hebt ga je voor de mac. Zo twijfel ik nog zwaar over de aanschaf van een mbp maar de pro's zijn wel erg duur in vergelijking tot de alternatieven.quote:
Nah, dat is niet helemaal waar. Ik vroeg me gewoon af wat nou precies de voordelen van Apple zijn. Daarnaast trekt een MBA me wel, omdat ze zo licht en dun zijn. Ideaal om overal mee naartoe te nemen. Jammer alleen dat er geen 15" is, 13 is misschien toch wel wat klein... Mja, een keertje mee spelen in een Apple Store ofzo, dan kom ik er zelf achterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:07 schreef kawotski het volgende:
[..]
Vanaf de eerste post had TS z'n keuze al gemaakt. Als je geld genoeg hebt ga je voor de mac. Zo twijfel ik nog zwaar over de aanschaf van een mbp maar de pro's zijn wel erg duur in vergelijking tot de alternatieven.
Goede keuze. MacBook Air is een zeer prettig apparaat. Door het flashgeheugen voelt dat ding supersnel aan, daar ga je echt aan wennen. En hij is lekker licht en toch stevig.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 01:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nah, dat is niet helemaal waar. Ik vroeg me gewoon af wat nou precies de voordelen van Apple zijn. Daarnaast trekt een MBA me wel, omdat ze zo licht en dun zijn. Ideaal om overal mee naartoe te nemen. Jammer alleen dat er geen 15" is, 13 is misschien toch wel wat klein... Mja, een keertje mee spelen in een Apple Store ofzo, dan kom ik er zelf achter
De 11" MBA heeft een schermresolutie van 1366 x 768, de 13" 1440 x 900quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:43 schreef Heremeteit het volgende:
Zijn er al ultrabooks met HD scherm? Zo ja, die pakken, is belangrijker dan al het andere. Wat heb je aan mooie designs, fancy trackpads als je bijna niks op je scherm kunt krijgen en voor alles moet gaan scrollen? Niks is zo belangrijk als overzicht, en dat is altijd beter bij hogere resoluties.
Mijn Vaio netbook heeft al een hogere resolutie op 8". Wat jij noemt is wel beter dan het standaard Acer spul natuurlijk, maar ik zou er geen IDE op willen draaien. Zelfs gewoon browsen op het web is veel prettiger met een fatsoenlijke resolutie. Het is jammer dat veel fabrikanten dat nog niet hebben begrepen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De 11" MBA heeft een schermresolutie van 1366 x 768, de 13" 1440 x 900
Daar kan je best wat op zien...
Ik heb een resolutie van 1280*800 als dagelijkse laptop. Ik vind het prima werken. Ook voor php ontwikkeling. Uiteraard is hoger prettiger, maar het is nou ook weer niet als 1440*900 op 13" behelpen is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:53 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Mijn Vaio netbook heeft al een hogere resolutie op 8". Wat jij noemt is wel beter dan het standaard Acer spul natuurlijk, maar ik zou er geen IDE op willen draaien. Zelfs gewoon browsen op het web is veel prettiger met een fatsoenlijke resolutie. Het is jammer dat veel fabrikanten dat nog niet hebben begrepen.
Weet niet of je een IDE gebruikt, maar dat zijn wel pixel verslindersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een resolutie van 1280*800 als dagelijkse laptop. Ik vind het prima werken. Ook voor php ontwikkeling. Uiteraard is hoger prettiger, maar het is nou ook weer niet als 1440*900 op 13" behelpen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |