yes (weet alleen niet of er dolby surround ofzo in een mac zit)quote:Op woensdag 21 december 2011 14:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat niet, maar kan je dat ook via de mac dan? Dus mocht ik een feestje geven, dan kan ik gewoon met mn iTunes al mn muziek afspelen?
Je hebt ook andere (gratis) apps die je kan gebruiken om andere zaken te streamen zonder iTunesquote:Op woensdag 21 december 2011 14:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja leuk speelgoed, maar je kan alleen media vanuit itunes airplayen .. Das wel jammer
Aangezien muziek toch stereo is, maakt dat niets uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
yes (weet alleen niet of er dolby surround ofzo in een mac zit)
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aangezien muziek toch stereo is, maakt dat niets uit.
truequote:Op woensdag 21 december 2011 14:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aangezien muziek toch stereo is, maakt dat niets uit.
Met Sonos heb je weer een heel ander systeem en de speakers van Sonos zelf.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef DuTank het volgende:
Ik denk dat het een Mac gaat worden dan! Want in principe zou het ook kunnen met Windows, dat afspelen, maar dan met bijvoorbeeld Sonos, aangezien dat weer duurder is dan die Apple TV. Correct me if I'm wrong
Nja dat zoek ik tegen die tijd wel uit.. Eerst maar de MB aanschaffen en dan kijk ik wel verderquote:Op woensdag 21 december 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met Sonos heb je weer een heel ander systeem en de speakers van Sonos zelf.
Daarnaast zou Airport ook geschikt moeten zijn voor alleen het geluid.
Je moet een Airport Express of Apple TV gebruiken om gebruik te maken van AirPlay. AirPlay werkt standaard alleen i.c.m. iTunes. Wil je ook andere programma's gebruiken om met AirPlay audio af te spelen, dan moet je dat via AirFoil doen (ook geschikt voor Windows).quote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef DuTank het volgende:
Ik denk dat het een Mac gaat worden dan! Want in principe zou het ook kunnen met Windows, dat afspelen, maar dan met bijvoorbeeld Sonos, aangezien dat weer duurder is dan die Apple TV. Correct me if I'm wrong
Nja dat wordt dan gewoon via de MB, omdat ik verder alleen een iPod Touch hebquote:Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet een Airport Express of Apple TV gebruiken om gebruik te maken van AirPlay. Als je Windows op een Mac zet kan je AirFoil gebruiken om audio via AirPlay af te spelen.
Als je een feestje hebt, gebruik je in het ideale geval een iPhone i.c.m. een Airport Express die je aansluit op je versterker. Dan kan je gewoon met je iPhone bedienen welke muziek er af gespeeld wordt.
Daar kan het ook mee. Koop een Airport Express en sluit die aan op jouw Harman Kardon, dat is ideaal.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja dat wordt dan gewoon via de MB, omdat ik verder alleen een iPod Touch hebOf het moet daar ook mee kunnen?
iPod Touch kan dit natuurlijk ook, dat is bijna een iPhone.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja dat wordt dan gewoon via de MB, omdat ik verder alleen een iPod Touch hebOf het moet daar ook mee kunnen?
Prima keuze.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef DuTank het volgende:
Ik zal dat zeker even onthouden! Maar is dat ook goedkoper dan Apple TV? Want het is voor mij even niet duidelijk wat het verschil is..quote:Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar kan het ook mee. Koop een Airport Express en sluit die aan op jouw Harman Kardon, dat is ideaal.
Ook dit inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb mijn "hele" leven windows gebruikt. Daarom kan ik ook zeggen dat ik nu enorm blij ben dat ik MAC gebruiker ben. Zakelijk zit ik helaas nog op windows. Des te meer ga je mac waarderen. Tevens heb ik thuis Apple TV (¤ 129,-) aangesloten op tv en stream ik muziek, filmpjes en foto's van de mac naar de tv's. Super handig ook met de iPhones en iPads.. Heerlijk
Trouwens, Harman Kardon komt zelf met een Dock voor de iPod en iPhone, The Bridge (II of III). Dan kun je gewoon de iPod in de dock zetten en de muziek en ook video's afspelen op je Harman Kardon set en dit alles bedienen met de AB van de Harman Kardon.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zal dat zeker even onthouden! Maar is dat ook goedkoper dan Apple TV? Want het is voor mij even niet duidelijk wat het verschil is..
Nee ik bedoel het anders, dat ik niet met bv met winanp kan airplayen .. ..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:30 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je hebt ook andere (gratis) apps die je kan gebruiken om andere zaken te streamen zonder iTunes
Ik vind Itunes niet echt het toppunt van gebruikersgemak. Daarbij komt dat die apple TV geen 1080P weergave heeft. Dit is dus niet precies doen waarvoor het bedoeld is, want naar mijn mening loopt ie achter.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:38 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ook dit inderdaadEen user die precies de grote voordelen opnoemt. Apple heeft producten die precies doen wat je er van verwacht en waarvoor het bedoeld is. Gewoon gebruiksgemak.
Als ik in de avond wat relaxte muziek wil horen op de bank, pak ik de iPhone erbij en verbind ik de iPhone met de Apple TV, terwijl ik lig op de bank. De Apple TV is weer verbonden met het geluidssysteem. Wanneer men van nummer wil switchen - geen probleem - pak de iPhone en druk op een willekeurige functie.
Zonder Apple TV moet je - of een laptop gebruiken en deze aansluiten op het systeem - of 5 meter draad kopen en deze op je iPhone aansluiten. Dan maar 100 euro uitgeven
Maar hoe bedien je dat apparaat dan? Met een afstandsbediening?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:39 schreef vallisarosa het volgende:
[..]
Ik vind Itunes niet echt het toppunt van gebruikersgemak. Daarbij komt dat die apple TV geen 1080P weergave heeft. Dit is dus niet precies doen waarvoor het bedoeld is, want naar mijn mening loopt ie achter.
Ik heb zelf de AC ryan, en die doet toch echt alles wat jij hierboven beschrijft, en zelfs nog meer. Jij hebt nog een extra apparaat nodig, zoals je Iphone. Ik heb alle muziek gewoon op mijn apparaat staan. En zonder draden. Daar leg ik dan weer 100 euro extra voor neer.
Dus jouw veronderstelling dat dat alleen met apple mogelijk is klopt niet. Het gaat zelfs beter met andere merken/producten.
Ik heb het ding even op youtube opgezocht:quote:Op woensdag 21 december 2011 16:46 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Maar hoe bedien je dat apparaat dan? Met een afstandsbediening?
Die iPhone heb ik toch al, en ik gebruik hem graag. Dus voor mij is dat in principe geen nadeel.
Vriend, dan heb je nooit Apple gehad. Een laptop die na 4 jaar nog bijna 40% van zijn aankoopprijs waard isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |