Die ligt normaal half elf in de bedstee denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:58 schreef Yurithemaster het volgende:
ben benieuwd hoe irene de rest van de nacht is
Sisisi.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw motto 'beter bij de hand dan bij de voet ander moet ik bukken' ?
Heeft ze mijn bod van 75euro geaccepteerd?quote:
Google heeft potdimme 2 tetten in t logo! (de O's... met een beetje fantasie)quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Google heeft potdimme 2 tetten in t logo! (de O's... met een beetje fantasie)
quote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut het is laat. ik ga ook slapen
groetjesquote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut het is laat. ik ga ook slapen
slaapsequote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
slaap lekker kusjekroel!quote:Op woensdag 21 december 2011 02:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat moet wel het hoogtepunt van hun leven zijn. Wat een nerdsquote:
ik mag geen alcohol van mn mammaquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Groninger. het volgende:
Wie gaat mee coma zuipen voor SR?
quote:
Dat is pech, pret wegquote:Op woensdag 21 december 2011 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik mag geen alcohol van mn mamma
ik ben je ex....nee, sorry, ik neem het terug. slaap lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
doe 'ns niet, dat zei m'n ex altijd.
Denk dat de release van WoW toch het hoogte voor ze wasquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat moet wel het hoogtepunt van hun leven zijn. Wat een nerds
vooral ook die i'm feeling lucky knop er bij op de shirtsquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat moet wel het hoogtepunt van hun leven zijn. Wat een nerds
Pffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |