je werd geteabagged?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest bijna kotsen
ja ik ook, denk alleen niet dat mijn buren dan blij met mij zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef CindieY het volgende:
Ik wil eigenlijk het volume flink omhoog, maar tis bijna 2 uur.
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het moment dat ik realiseerde dat de penis grap niet ging slagen..
Jaja, het jaarlijkse schuldgevoel afkopen enzulks. Maar even buiten die 60% die aan de strijkstok blijft hangen?quote:
Nee. Gewoon een speciale jongen.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een pessimist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Zeker niet met mijn subs aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook, denk alleen niet dat mijn buren huisgenoten dan blij met mij zijn
neehoor, soms ook naar negers.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar gaat elk jaar het geld al naar toe
kittehquote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPACECATquote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
Nog op de beat ookquote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had eigenlijk checken of m'n buuf er wel is, die is er praktisch nooit. En m'n huisgenoot is er ook al nietquote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook, denk alleen niet dat mijn buren dan blij met mij zijn
Kiek 'm goanquote:Op woensdag 21 december 2011 01:53 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef Groninger. het volgende:
Waarom lult iedereen snachts meer?Omdat bierrrrrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Ik deed gister seven nation army gifsquote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
SPACECAT
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:54 schreef Groninger. het volgende:
Waarom lult iedereen snachts meer?omdat het snachts veel gezelliger isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |