SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Waar blijft die DM met link danThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Was je jarigquote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben nu officieel niet meer jarignog gefeliciteerd
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dan was je tegelijk jarig met mijn broertje.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben nu officieel niet meer jarig
Gefeliciteerd.¯_(ツ)_/¯![]()
En je zit ook niet meer op TC. Mijn hart, je breekt hem.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben nu officieel niet meer jarigThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Foto 1 heeft het goed gedaan jongensiedereen is positief tot nu toe en ze zijn lief voor me
fijn gevoel
![]()
gooodquote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef Maisnon het volgende:
Foto 1 heeft het goed gedaan jongensiedereen is positief tot nu toe en ze zijn lief voor me
fijn gevoel
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik ben mobiel aan het FOK!en, maar morgen ben ik er weerquote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En je zit ook niet meer op TC. Mijn hart, je breekt hem.
Ik heb voor m'n moeder een tablet voor kerst gekocht trouwens, en daarmee kan ik cammenDus binnenkort join ik jullie.
Leuke foto Mais! En thanks Aight en Japie
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
1 bazentip voor voor jullie allen: flirt met een medewerker van KFC.
Extra hotwings in je bucketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jij kan je hoereren voor extra kip, kan ik niet doen bij die paupersquote:Op woensdag 21 december 2011 00:53 schreef Juminelle het volgende:
1 bazentip voor voor jullie allen: flirt met een medewerker van KFC.
Extra hotwings in je bucket![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
zit ik mn fobo te updaten, kom ik deze tegen in de grabbelton:
Fotoboek van Svendelaar
Dat is toch net een dude, dude!![]()
Die had ik ook vandaag gezien maar weet niet meer waarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik hoop dat ik later ook zulks een opa ben.![]()
Ik vertrouw op jouw mening in dezequote:Op woensdag 21 december 2011 01:42 schreef Maisnon het volgende:
zit ik mn fobo te updaten, kom ik deze tegen in de grabbelton:
Fotoboek van Svendelaar
Dat is toch net een dude, dude!.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: