Waarom die kick? Salie op je topic.quote:
Ik had een foto van mijn ban, maar mijn IP was zichtbaar dus heb ik het wegge-edit. Poging twee:quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom die kick? Salie op je topic.
Niet je IP resettenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had een foto van mijn ban, maar mijn IP was zichtbaar dus heb ik het wegge-edit. Poging twee:
[ afbeelding ]
Sowieso: "Jailbait request thread"quote:
En /tv/ is zeker onderdeel van 4chan?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet je IP resetten
Niet naar /tv/ gaan om het daar te gaan vragen
Daar doen ze niet moeilijk over jailbaitquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En /tv/ is zeker onderdeel van 4chan?
DM eens.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar doen ze niet moeilijk over jailbait
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer. /tv/ is toch gewoon een subforum van 4chan?
Retorisch is gewoon zonder h hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
Oh, ik dacht dat het een rhetorisch vraag was, omdat je overal op 4chan bent gebanned.
Typefout, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Retorisch is gewoon zonder h hoor.
Sinds wanneer zijn ze jailbait gaan verbieden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had een foto van mijn ban, maar mijn IP was zichtbaar dus heb ik het wegge-edit. Poging twee:
[ afbeelding ]
sterfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Jaartje? Kweenie, was een hoop gezeur over.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn ze jailbait gaan verbieden?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Jaartje? Kweenie, was een hoop gezeur over.
Dat is ook illegaal he, Sherlock.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]wat een betutteling.
De cp snap ik, maar de jailbait moeten ze afblijven.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:45 schreef HammetjeBurger het volgende:
Fucking 4chan met hun attack op de vote page D:<
Hé, zei je moeder ook toen je geboren werd.quote:
Ja joh, dus ik snap dat het geweerd wordt. Van jailbait snap ik het niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is ook illegaal he, Sherlock.
Zit je in groep acht ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:46 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Hé, zei je moeder ook toen je geboren werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |