En dan wel coolface als UI hebbenquote:
gegooitquote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef Superslechterik het volgende:
Ik weet nog dat /b Tumblr bijna een hele week plat had gegooit
omdat tumblr leden /b probeerde te trollen met "What is air?" .
/jp/ is ergerquote:
/g/ is wel aardig.quote:
Install gentooquote:Op woensdag 21 december 2011 15:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
/jp/ is erger
[..]
/g/ is wel aardig.
Ik word alleen zo moe van die "is mijn configuratie goed?" threads
Een paar tripfags, vooral Kaiji zijn pedofielen maar voor de rest niet zo erg hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je weet dat /tv/ voor pedofielen is?
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:09 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
/b/![]()
9gag![]()
/b/ aanzien voor heel 4chan![]()
LOL XDXD le le le le zo willekeurig hihi XDXD
Denken dat /b/ niet juist een hekel heeft aan le le le newfagsquote:Op woensdag 21 december 2011 17:09 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
/b/![]()
9gag![]()
/b/ aanzien voor heel 4chan![]()
LOL XDXD le le le le zo willekeurig hihi XDXD
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Denken dat /b/ niet juist een hekel heeft aan le le le newfags
Nee, want /b/ zijn de laatste drie jaar veel anders dan newfagsquote:Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Denken dat /b/ niet juist een hekel heeft aan le le le newfags
Deze hebben ze ook op 9gagquote:Op woensdag 21 december 2011 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En dan wel coolface als UI hebben
En raad eens waar ze die vandaan hebben?quote:
http://www.reddit.com/r/fffffffuuuuuuuuuuuu/quote:Op woensdag 21 december 2011 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En raad eens waar ze die vandaan hebben?
Daar heb je gelijk in, maar op sites als 9gag is dat nog veel erger.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want /b/ zijn de laatste drie jaar veel anders dan newfags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |