Ja staat op 8.0 resolutie en heb inmiddels dus ontdekt hoe ik eea beter kan instellen. Ik was er namelijk vanuit gegaan dat de telefoon zelf wel automatisch de beste instelling zou nemen, maar dat is dus blijkbaar niet zo.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:40 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is waar!
Maar je hebt je telefoon wel op de 8.0 resolutie staan?
Ik heb er zelf niet over te klagen eigenlijk haha.
Maarreeee is er niemand waarvan de telefoon warm wordt tijdens gebruik?! Bij mijn HTC had ik het ook, maar toen kwam het vooral vanaf mijn batterij. Nu komt het echt vanaf de bovenkant.
Als je games speelt dat gebeurd dat bij iedereen. Komt omdat de chip bovenin zit. En als die gaat werken, dan wordt ie aardig warm.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:40 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is waar!
Maar je hebt je telefoon wel op de 8.0 resolutie staan?
Ik heb er zelf niet over te klagen eigenlijk haha.
Maarreeee is er niemand waarvan de telefoon warm wordt tijdens gebruik?! Bij mijn HTC had ik het ook, maar toen kwam het vooral vanaf mijn batterij. Nu komt het echt vanaf de bovenkant.
Slechtste hoax ooit.quote:
Ja, maar die speel ik niet echtquote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Als je games speelt dat gebeurd dat bij iedereen. Komt omdat de chip bovenin zit. En als die gaat werken, dan wordt ie aardig warm.
VOlgens mij moet je hem flink opladen de eerste keer.. de hele nacht/dagquote:Op maandag 9 januari 2012 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
Hoelang duurt het voordat z'n ding opgeladen is de eerste keer?
Niet alleen bij games. Ook als je gewoon zin te internetten.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Als je games speelt dat gebeurd dat bij iedereen. Komt omdat de chip bovenin zit. En als die gaat werken, dan wordt ie aardig warm.
Niemand?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:01 schreef sanger het volgende:
Ik krijg iedere keer als ik mijn e-mail open een melding in beeld; geen geselecteerde account.
De e-mailaccount werkt verder prima. Kan verzenden, ontvangen, krijg meldingen van nieuwe mail alles.
Iemand een idee wat dit is?
Wat was er ook al weer aan de hand met die van jou?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:46 schreef Braddie het volgende:
Ik hoop overigens mijn S2 een dezer dagen weer terug te krijgen..
Ja, de S2 is wel een stuk sneller dan de S Plus. Het scherm en het design is ook een stuk mooier dan de S Plus, vind ik. Maar beide telefoons kunnen hetzelfde eigenlijk, dus ik denk niet dat de S Plus een slechte keus is als je echt geld wilt besparen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:55 schreef Zocalo het volgende:
Ik wil een nieuwe telefoon, en de S2 is een goede optie. De S Plus is echter veel goedkoper, zit er veel verschil tussen? De S2 zal ongetwijfeld beter zijn, maar in wat? Is het het waard...?
Klopt hier kan je ICS downloadenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:58 schreef Aneurysma het volgende:
Op welke dag kan ik ICS downloaden? En kan ik die niet gewoon al buiten Kies om updaten? Dacht dat hij gelekt was.
Een willekeurige telefoon winkel....quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:04 schreef magneetstrip het volgende:
Morgen of donderdag krijg ik salaris en ga ik de S2 halenWelke winkels in Leiden of omgeving zijn goede zaken om deze telefoon te halen? (simlockvrij, wit)
Het is het zeker waard! Ik heb een tijdje met een dual core LG rondgelopen omdat ik m'n S2 had laten vallen, maar ik was zo blij dat ik m'n S2 weer terug kreeg. Dat is ding is retesnel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:07 schreef Braddie het volgende:
snelheid/scherm/camera/batterij/ram/Android 4.0 update!
Ja!
Nee want weet nog steeds niet hoe ik op mijn router kom...........quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:40 schreef netolk het volgende:
heb je je mac-adres al toegevoegd in je router?
Welk merk en type router is het?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:35 schreef Klaproosje het volgende:
[..]
Nee want weet nog steeds niet hoe ik op mijn router kom...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |