abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105843838
Ik wist geen goeden tt. ;(
pi_105843876
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:01 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij heb ik een blaasontsteking ;(
Laat het morgen meteen even testen! Ben je er zo vanaf :Y
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:07:47 #4
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105843945
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wist geen goeden tt. ;(
Geeft niks, als je maar wel gaat zoenen met die gast!

Ik ben geen slettebak, verre van, maar als ik een gast écht leuk vind (vond he, ben nu getrouwd dus dan mag dat niet meer enzo :P), ga ik gewoon lekker zover als ik wil.
Wat familie vindt boeit me dan niet zoveel ;)

Leuk joh, die periode, lekker van genieten en gewoon kijken waar het schip strandt *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_105843979
Ja loop de hele dag al te zuipen als een malle, dacht eerst dat het m'n suikers waren enzo maar niet dus... En pijn bij het plassen enzo ;( morgen maar dokter bellen als ik er nog last van heb.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_105844025
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik ben geen slettebak, verre van, maar als ik een gast écht leuk vind (vond he, ben nu getrouwd dus dan mag dat niet meer enzo :P), ga ik gewoon lekker zover als ik wil.

Leuk joh, die periode, lekker van genieten en gewoon kijken waar het schip strandt *O*
Mwehehe herkenbaar. Dan gewoon lekker niet naar mams luisteren en dan wel om 12u 's nachts naar je vriendje gaan om te gaan stappen en seksen enzo :9
pi_105844045
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Oh sowieso! Ik vertel het alleen niet aan m'n familie. :D
pi_105844061
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ja loop de hele dag al te zuipen als een malle, dacht eerst dat het m'n suikers waren enzo maar niet dus... En pijn bij het plassen enzo ;( morgen maar dokter bellen als ik er nog last van heb.
Succes met de nacht doorkomen dan :* Ik heb echt al hondermiljoenmiljard keer een blaasontsteking gehad en ik kwam er steeds achter dat ik er 1 had door de verrotte nacht. Ik hoef snachts nooit te plassen maar dan dus wel. :(
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:10:20 #9
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105844082
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:09 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Mwehehe herkenbaar. Dan gewoon lekker niet naar mams luisteren en dan wel om 12u 's nachts naar je vriendje gaan om te gaan stappen en seksen enzo :9
Ik vertelde nooit iets aan mijn ouders dus ik hoefde er ook niet naar te luisteren ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_105844107
Volgens mij staat er stroom op mijn verwarming :?
pi_105844110
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:09 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Succes met de nacht doorkomen dan :* Ik heb echt al hondermiljoenmiljard keer een blaasontsteking gehad en ik kwam er steeds achter dat ik er 1 had door de verrotte nacht. Ik hoef snachts nooit te plassen maar dan dus wel. :(
Ja ik nog nooit, vriendin van mij heeft chronische blaasontsteking dus aan haar maar gevraagd wat de verschijnselen waren en die zei het ook meteen. Meeeeeh.
pi_105844112
quote:
Wel doen hoor! Goed voor jezelf zorgen. :Y
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:11:20 #13
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105844129
quote:
Goed idee, jou kennende heb je meteen weer een half afstervende nier door ene nierbekkenontsteking ofzo ;)

(zo, als je dan morgen te horen krijgt dat je een blaasontsteking hebt valt het weer mee ;))
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:11:38 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105844143
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij staat er stroom op mijn verwarming :?
Dat hoort niet hoor :D
pi_105844174
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:10 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja ik nog nooit, vriendin van mij heeft chronische blaasontsteking dus aan haar maar gevraagd wat de verschijnselen waren en die zei het ook meteen. Meeeeeh.
Ja het is heel kut :( Maar als je antibiotica hebt ben je er ook zo vanaf. Wel je kuurtje afmaken anders heb je kans dat het niet geheel weg is en krijg je er weer last van.
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:12:16 #16
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105844184
Mijn PB doet stom.... Puckzzie had mijn berichtje niet gehad.... :'(
pi_105844186
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Goed idee, jou kennende heb je meteen weer een half afstervende nier door ene nierbekkenontsteking ofzo ;)

(zo, als je dan morgen te horen krijgt dat je een blaasontsteking hebt valt het weer mee ;))
_O- ik verbaas mij nergens meer over met mijn lijf. :')
pi_105844214
quote:

[..]

Ik heb dat eens gehad :'( Te lang rondgelopen met een blaasontsteking blijkbaar. Meteen dikke koorts van 41 graden. Mijn moeder janken en ik weet nix meer van die week.
pi_105844225
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja het is heel kut :( Maar als je antibiotica hebt ben je er ook zo vanaf. Wel je kuurtje afmaken anders heb je kans dat het niet geheel weg is en krijg je er weer last van.
Ik maak gelukkig altijd mijn kuurtjes af qua meds dus komt wel goed dan.
pi_105844233
quote:

[..]

Dat hoort niet hoor :D
Nee, maar als ik er met mijn hand langs ga voel ik van die kleine trillinkjes.
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:13:58 #21
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_105844277
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Nee, maar als ik er met mijn hand langs ga voel ik van die kleine trillinkjes.
Raak m eens aan :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_105844282
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ik maak gelukkig altijd mijn kuurtjes af qua meds dus komt wel goed dan.
Goed zo :Y Ik had een vriendin die was gestopt na de eerste 2 dagen, want ze had nergens meer last van. Een week later was ze mooi weer de klos. :o
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:14:33 #23
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105844300
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik heb dat eens gehad :'( Te lang rondgelopen met een blaasontsteking blijkbaar. Meteen dikke koorts van 41 graden. Mijn moeder janken en ik weet nix meer van die week.
Ik heb het ook een keer gehad, had niks gemerkt van een ontsteking, tot ik dacht dat ik door mijn rug ging (gek he... daar lopen je nieren....) en mijn collega me er even op wees dat het best iets anders kon zijn....
Was er gelukkig wel weer snel vanaf
pi_105844303
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Raak m eens aan :D
Zeg, strax krijg ik een schok en staat mijn haar overeind :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:15:02 #25
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_105844322
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Goed zo :Y Ik had een vriendin die was gestopt na de eerste 2 dagen, want ze had nergens meer last van. Een week later was ze mooi weer de klos. :o
Met een beetje pech word je nog resistent ook als je dat een paar keer doet :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')