Laat het morgen meteen even testen! Ben je er zo vanafquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:01 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij heb ik een blaasontsteking
Geeft niks, als je maar wel gaat zoenen met die gast!quote:
Mwehehe herkenbaar. Dan gewoon lekker niet naar mams luisteren en dan wel om 12u 's nachts naar je vriendje gaan om te gaan stappen en seksen enzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geeft niks, als je maar wel gaat zoenen met die gast!
Ik ben geen slettebak, verre van, maar als ik een gast écht leuk vind (vond he, ben nu getrouwd dus dan mag dat niet meer enzo), ga ik gewoon lekker zover als ik wil.
Wat familie vindt boeit me dan niet zoveel
Leuk joh, die periode, lekker van genieten en gewoon kijken waar het schip strandt
Oh sowieso! Ik vertel het alleen niet aan m'n familie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geeft niks, als je maar wel gaat zoenen met die gast!
Ik ben geen slettebak, verre van, maar als ik een gast écht leuk vind (vond he, ben nu getrouwd dus dan mag dat niet meer enzo), ga ik gewoon lekker zover als ik wil.
Wat familie vindt boeit me dan niet zoveel
Leuk joh, die periode, lekker van genieten en gewoon kijken waar het schip strandt
Succes met de nacht doorkomen danquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ja loop de hele dag al te zuipen als een malle, dacht eerst dat het m'n suikers waren enzo maar niet dus... En pijn bij het plassen enzomorgen maar dokter bellen als ik er nog last van heb.
Ik vertelde nooit iets aan mijn ouders dus ik hoefde er ook niet naar te luisterenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mwehehe herkenbaar. Dan gewoon lekker niet naar mams luisteren en dan wel om 12u 's nachts naar je vriendje gaan om te gaan stappen en seksen enzo
Ja ik nog nooit, vriendin van mij heeft chronische blaasontsteking dus aan haar maar gevraagd wat de verschijnselen waren en die zei het ook meteen. Meeeeeh.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Succes met de nacht doorkomen danIk heb echt al hondermiljoenmiljard keer een blaasontsteking gehad en ik kwam er steeds achter dat ik er 1 had door de verrotte nacht. Ik hoef snachts nooit te plassen maar dan dus wel.
Wel doen hoor! Goed voor jezelf zorgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Ja loop de hele dag al te zuipen als een malle, dacht eerst dat het m'n suikers waren enzo maar niet dus... En pijn bij het plassen enzomorgen maar dokter bellen als ik er nog last van heb.
Goed idee, jou kennende heb je meteen weer een half afstervende nier door ene nierbekkenontsteking ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef Diconnected het volgende:
Dat hoort niet hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij staat er stroom op mijn verwarming
Ja het is heel kutquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik nog nooit, vriendin van mij heeft chronische blaasontsteking dus aan haar maar gevraagd wat de verschijnselen waren en die zei het ook meteen. Meeeeeh.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed idee, jou kennende heb je meteen weer een half afstervende nier door ene nierbekkenontsteking ofzo
(zo, als je dan morgen te horen krijgt dat je een blaasontsteking hebt valt het weer mee)
Ik heb dat eens gehadquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed idee, jou kennende heb je meteen weer een half afstervende nier door ene nierbekkenontsteking ofzo
(zo, als je dan morgen te horen krijgt dat je een blaasontsteking hebt valt het weer mee)
Ik maak gelukkig altijd mijn kuurtjes af qua meds dus komt wel goed dan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja het is heel kutMaar als je antibiotica hebt ben je er ook zo vanaf. Wel je kuurtje afmaken anders heb je kans dat het niet geheel weg is en krijg je er weer last van.
Nee, maar als ik er met mijn hand langs ga voel ik van die kleine trillinkjes.quote:
Raak m eens aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, maar als ik er met mijn hand langs ga voel ik van die kleine trillinkjes.
Goed zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik maak gelukkig altijd mijn kuurtjes af qua meds dus komt wel goed dan.
Ik heb het ook een keer gehad, had niks gemerkt van een ontsteking, tot ik dacht dat ik door mijn rug ging (gek he... daar lopen je nieren....) en mijn collega me er even op wees dat het best iets anders kon zijn....quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat eens gehadTe lang rondgelopen met een blaasontsteking blijkbaar. Meteen dikke koorts van 41 graden. Mijn moeder janken en ik weet nix meer van die week.
Zeg, strax krijg ik een schok en staat mijn haar overeindquote:
Met een beetje pech word je nog resistent ook als je dat een paar keer doetquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed zoIk had een vriendin die was gestopt na de eerste 2 dagen, want ze had nergens meer last van. Een week later was ze mooi weer de klos.
Ja ik ook, met een weekquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer gehad, had niks gemerkt van een ontsteking, tot ik dacht dat ik door mijn rug ging (gek he... daar lopen je nieren....) en mijn collega me er even op wees dat het best iets anders kon zijn....
Was er gelukkig wel weer snel vanaf
Vaag zeg!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeg, strax krijg ik een schok en staat mijn haar overeind
Ja, en dan peekshurs makenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeg, strax krijg ik een schok en staat mijn haar overeind
Mind over matter ideequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ook, met een weekMaar dat is wel apart dat je in eerste instantie nergens last van had!
Dat snap ik nooit he, dat mensen dan stoppen :xquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed zoIk had een vriendin die was gestopt na de eerste 2 dagen, want ze had nergens meer last van. Een week later was ze mooi weer de klos.
Ja strax als mijn moeder thuis komt sleur ik dr meteen naar mijn kamerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vaag zeg!
Morgen eens een ander ook laten voelen?
Ahh zo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mind over matter idee
Het kwam niet uit, dus ik negeerde keihard en onbewust signalen van mijn lijf
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit he, dat mensen dan stoppen :x
Ja precies want dit vind ik wel een beetje eng. Mijn bed staat namelijk tegen de verwarming aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef BBQ-kip het volgende:
En als zij het ook voelt, even de installateurgasten bellen die het beheren of wat da ook
Doe ik wel hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahh zo.Wel oppassen met dat soort dingen he?
Jij bent beautylab aan het lezenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mensen die zeggen dat ze geld besparen door iets met korting te kopen.![]()
Zo werkt het alleen als je het zonder korting ook gekocht had!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij bent beautylab aan het lezen
500 ekkies voor 2 tassen
Jep.... dat verdien ik met mijn bijbaan niet eens per maandquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Jaaaa, belachelijk! Dat is bijna 1/3 van m'n collegegeld man!
Volgens mij doet ze dat elke maandquote:dus streek ik over mijn hart (en over mijn portemonnee) en besloot om het er gewoon van te nemen.
Ik mocht willen dat ik 500 euro per maand binnenkrijg! Ik ben al blij als ik op 250 uitkom.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep.... dat verdien ik met mijn bijbaan niet eens per maand
En dat! Dit doet ze (minstens) maandelijks, dus doe dan niet steeds alsof het een uitzondering is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moest ook zo lachen om dit zinnetje:
[..]
Volgens mij doet ze dat elke maandIk kan me nog herinneren dat ze over de 300¤ aan 1 paar (winter)pumps had uitgegeven.
Als je het kan missen prima, maar dan moet je niet zeggen 'dat je het ervan neemt' want blijkbaar vindt ze dat heel normaal.
quote:
Eensch!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moest ook zo lachen om dit zinnetje:
[..]
Volgens mij doet ze dat elke maandIk kan me nog herinneren dat ze over de 300¤ aan 1 paar (winter)pumps had uitgegeven.
Als je het kan missen prima, maar dan moet je niet zeggen 'dat je het ervan neemt' want blijkbaar vindt ze dat heel normaal.
Preciesquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eensch!!
Net als masja, die 'alleen dure dingen koopt omdat ze er voor gespaard heeft of het zooo verdient'
Damn... wat dat kind allemaal koopt!! En reist!
Prima, lekker doen
Maar dan niet net doen alsof je overal voor spaart en er anders geen geld voor hebt
Ohja! Dat was ik even vergeten...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef Diconnected het volgende:
Jamaar bjoetiebloggen is hard werken heeeeeeeeeeeeeur
quote:Ik was ook heen geweest maar ik was juist mega teleurgesteld ik dacht voor onder de 100 euro kan ik vast ook wel een leuke tas scoren maar dat was eigenlijk gewoon niet zo een beetje leuke tassen zaten idd meer in de prijsrange waarvoor jij ze gekocht hebt maar dat was meer als ik kwijt kan dus toen ben ik maar weer naar huis gegaan voor niets zo lang gereisd:( Ik had me er dus wat anders bij voorgesteld want dit vond ik nog steeds enorm veel geld
Ja, die zag ik ook!! Die vond ik ook een beetje zieligquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Deze reactie vond ik wel heel sneu, vooral omdat ze die sale heeft lopen aankondigen alsof ze het gratis gingen weggeven.
[..]
Aaaw! Dat is wel zielig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Deze reactie vond ik wel heel sneu, vooral omdat ze die sale heeft lopen aankondigen alsof ze het gratis gingen weggeven.
[..]
Ja, dat vind ik vooral zum kotsenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef megamandy het volgende:
Echt bij iedere blog is dat, ze kopen en gebruiken allemaal dingen in het dagelijkse leven die veel meer kosten dat de gemiddelde bezoeker op hun sites aan spullen uitgeeft. En dan altijd die commentaren van het is zo duur blablabla. Nouwja ze hebben ook wel wat meer geld dan iemand in de pubertijd
Wel stom inderdaad dat ze altijd erbij schrijven van gespaard, cadeautje voor het lange werken, ik had dit echt eens verdiend, normaal koop ik nooit zoiets duurs blablabla
Dat herken ik eigenlijk welquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb enorm veel zin om dingen te kopen, maar ik weet niet wat, want ik koop alles al dat ik wil
Jaja, dat zijn ook problemen mensen!!
Ja, wat Lin zei inderdaad. Leef je uit, maar doe dan niet alsof je daarna een maand alleen maar macaroni kan eten omdat het boven budget was.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef megamandy het volgende:
Echt bij iedere blog is dat, ze kopen en gebruiken allemaal dingen in het dagelijkse leven die veel meer kosten dat de gemiddelde bezoeker op hun sites aan spullen uitgeeft. En dan altijd die commentaren van het is zo duur blablabla. Nouwja ze hebben ook wel wat meer geld dan iemand in de pubertijd
Wel stom inderdaad dat ze altijd erbij schrijven van gespaard, cadeautje voor het lange werken, ik had dit echt eens verdiend, normaal koop ik nooit zoiets duurs blablabla
Dit zou zo iemand van hier kunnen zijnquote:Nee hoor. Hoewel.. Spuuglelijk is een woord wat ik niet gauw in de mond zou nemen, maar het is totaal niet mijn smaak, laten we het daar maar op houden. Ben meer van de strakkere designs, zoals Hèrmes bijv. Vooralsnog zou ik nooit 500 ekkies uitgeven aan 2 tassen. Of nou ja nooit.. Op dit moment is dat geld een derde van mijn netto maandsalaris dus dat gaan we voorlopig effies niet doen, zeker niet in deze tijden van financiële economie weet je niet. Wellicht dat als ik later stinkend rijk ben met broekzakken en matrassen die uitpuilen van de flappen dan rij ik in m’n roze Bugatti naar Loenersloot, loop ik al wapperend met mijn Platinum card naar binnen en koop die heule Icon Bags toko leeg.
Oh, ik heb hier zat spul liggen dat ik nooit gebruikquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat herken ik eigenlijk welAls mensen rond deze tijd of rond mijn verjaardag vragen wat ik graag wil hebben weet ik het nooit. Omdat als ik iets zie wat ik wil hebben het ook gewoon meteen koop
Maar eigenlijk nog nooit een spijtaankoop gedaan
Mirannierel 2.0quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Eensch!!
Net als masja, die 'alleen dure dingen koopt omdat ze er voor gespaard heeft of het zooo verdient'
Damn... wat dat kind allemaal koopt!! En reist!
Prima, lekker doen
Maar dan niet net doen alsof je overal voor spaart en er anders geen geld voor hebt
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga toch maar slapen aangezien ik net de tijd zag op de klok![]()
Ik ga tikken, want dat heb ik verdiend, ik werk/blog er immers 527 uur per week hard voor, EINZZZZZZZZ!!!!111111
Tukse
Bwhehehehehe, vooral die laatste paar zinnenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit zou zo iemand van hier kunnen zijn![]()
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga tikken, want dat heb ik verdiend, ik werk/blog er immers 527 uur per week hard voor, EINZZZZZZZZ!!!!111111
Tukse
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Tukse
Ik ook niet, maar ik wil wel altijd alles wetenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Slaap lekker!Pijnstiller functioneert goed, dus dat ga ik zo ook doen.
Ik vind rellen helemaal niet leuk.
Nah, valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik wil wel altijd alles wetenMaar als ik zo hoor van alle rellen die hier zijn geweest is dat niet mogelijk denk ik
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit zou zo iemand van hier kunnen zijn![]()
Haha okee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee hoor
Soms een paar kleintjes, maar dat was het wel
Ohja, slapen Lin, dat is: laptop uit!!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:48 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het nog bijna doen ook
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef megamandy het volgende:
Ooh en mijn vriend zegt ook "Doen we!"![]()
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef megamandy het volgende:
Zie ik opeens dit op 9gag, ik herken het gewoon nog van het paint-topic hierover![]()
[ afbeelding ]
Bwhehehequote:Op woensdag 21 december 2011 00:33 schreef megamandy het volgende:
Zie ik opeens dit op 9gag, ik herken het gewoon nog van het paint-topic hierover![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:37 schreef milka82 het volgende:
http://www.beautylab.nl/2011/12/angel-lieve-oma/
Zit ze nu de dood van haar lieve oma uit te melken door schaamteloos een beautypakket aan te prijzen uit haar eigen winkel?
Hey skjoe!quote:Op woensdag 21 december 2011 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
zo, weer een paar topiques gemist
mogge!
Hiquote:Op woensdag 21 december 2011 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
zo, weer een paar topiques gemist
mogge!
Dat is zeker een positive!!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
hoi lin!
zonnewende!
kortste dag van het jaar! Vanaf vandaag tot eind juni worden de dagen alleen nog maar langer!
I haz a positive
quote:Halverwege de jaren ’70 begon men computers in te zetten in onderwijs, in de vorm van “drill and practice” software. In de jaren ’80 volgden de educatieve multimedia-CD-ROMs, en in de jaren ’90 verschenen de eerste internet-onderwijsapplicaties. Zijn deze ontwikkelingen populair geworden omdat er vraag was naar verbetering (pull), of omdat de technologie simpelweg beschikbaar kwam en er toevallig nieuwe toepassingen werden verzonnen (push)?
EN DITquote:Welk protocol zorgt er in een verbinding tussen twee of meer computers voor dat data gegarandeerd aankomt over de verbinding?
quote:Wat is een IP-adres? Geef een voorbeeld.
Beat feeling ever!quote:Op woensdag 21 december 2011 08:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bwhehehe![]()
Ik ben vannacht intens gelukkig in slaap gevallen. Ik werd wakker rond een uur of 12, en dacht pleaaase kan ik nog heel even snoozen? En dat kon, 7 uren lang
Op naar de lente!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
hoi lin!
zonnewende!
kortste dag van het jaar! Vanaf vandaag tot eind juni worden de dagen alleen nog maar langer!
I haz a positive
Zeg dat nou niet, ik zat nog in de ontkenningsfasequote:Op woensdag 21 december 2011 08:37 schreef milka82 het volgende:
Zit ze nu de dood van haar lieve oma uit te melken door schaamteloos een beautypakket aan te prijzen uit haar eigen winkel?
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:37 schreef milka82 het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
Bubs! Heb jij die plexiglazen rekjes op voorraad? Zoeentje als ik al heb, volgens mij voor 90 lakjes?
Wat zou de levertijd ongeveer zijn denk je?quote:
2/3 weken zoietsquote:Op woensdag 21 december 2011 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat zou de levertijd ongeveer zijn denk je?
Ja precies... Dat vond ik ook al...quote:Op woensdag 21 december 2011 10:13 schreef Joysa het volgende:
ik zou beterschap doen.. sterkte vind ik zo klinken als 'sterkte met het verlies van'
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:41 schreef Incantrix het volgende:
Mijn banketbakkersskillz staan ter discussiemijn kind heeft net een onaangeraakte plak zelfgebakken cake in de vuilnisbak gegooid en gevraagd om een boterham met pasta
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik dacht eens kijken waarom ik 2x een nummer 200 heb van suske en wiske, google ik zie ik dit:
De keizerkraker
De keizerkraker is een parodie op de stripreeks Suske en Wiske uit 1982, geschreven door 'Willy Dondersteen' (een woordspeling op Willy Vandersteen).
In het album raken Suske en Wiske verzeild in de Amsterdamse kraakbeweging, gaat Lambik zonder het door te hebben werken als drugsdealer en komt tante Sidonia in de prostitutie terecht (waarbij ze voor een travestiet wordt aangezien).
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ik dacht eens kijken waarom ik 2x een nummer 200 heb van suske en wiske, google ik zie ik dit:
De keizerkraker
De keizerkraker is een parodie op de stripreeks Suske en Wiske uit 1982, geschreven door 'Willy Dondersteen' (een woordspeling op Willy Vandersteen).
In het album raken Suske en Wiske verzeild in de Amsterdamse kraakbeweging, gaat Lambik zonder het door te hebben werken als drugsdealer en komt tante Sidonia in de prostitutie terecht (waarbij ze voor een travestiet wordt aangezien).
heeft hij hem niet al? geen idee of hij verzamelaar is ..quote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Die wil ik als cadeau voor mijn paps! Briljant
Nouja hij verzamelt ze wel allemaal... Maar spurt niet meteen naar de winkel als ze uit zijn. Meestal komt ie in de winkel; ziet ie dat er een nieuwe uit is (hij weet wel welke hij allemaal gekocht heeft en welke niet) en koopt hem dan maar.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heeft hij hem niet al? geen idee of hij verzamelaar is ..
ik snap nu wel waarom mamma sommige s&w edities verstopt had
denk het wel hoor, want dit is niet een versie die bijna niet te krijgen was ofzoquote:Op woensdag 21 december 2011 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja hij verzamelt ze wel allemaal... Maar spurt niet meteen naar de winkel als ze uit zijn. Meestal komt ie in de winkel; ziet ie dat er een nieuwe uit is (hij weet wel welke hij allemaal gekocht heeft en welke niet) en koopt hem dan maar.
Maar ik zal inderdaad maar eerst eens in zijn kast duiken; voordat ie em al lang heeft.
Dat kind van jou is echt een eindbaasquote:Op woensdag 21 december 2011 10:41 schreef Incantrix het volgende:
Mijn banketbakkersskillz staan ter discussiemijn kind heeft net een onaangeraakte plak zelfgebakken cake in de vuilnisbak gegooid en gevraagd om een boterham met pasta
Hehe, eindelijk. Het is binnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:33 schreef Dwyn het volgende:
Kom op, salaris en stufi storten aub. Ik ben zo ontzettend blut.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's nog erger dan een zak chips als avondeten
wel lekk0rd0r
Lekker frisschen lucht!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
ah, de gaastrajassendragende appelmensen komen weer naar buiten voor hun rondje!
Geil! Pics?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
oi, ik spot er nu een met een lycra hardloopbroek
Gewoon een lijntje coke neerleggen. Anders zijn ftw!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, het ging te snel
ik ga mijn appel ook maar eens eten
Of een ander parfum!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:20 schreef megamandy het volgende:
Kerstpakket! Bon van de Ici paris van ¤25,- en ik heb net mijn parfum gekocht![]()
Dan maar make-up of nagellak
Kneusquote:Op woensdag 21 december 2011 12:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedemorgen.
Ik voel me een partij belabberd. Stiekem baal ik dat ik geen koorts heb, want dan voel ik me echt ziek. Nu voel ik me gewoon een watje..
Ik ben niet helemaal goed
Goeden plan!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon een lijntje coke neerleggen. Anders zijn ftw!
Herkenbaar hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 12:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedemorgen.
Ik voel me een partij belabberd. Stiekem baal ik dat ik geen koorts heb, want dan voel ik me echt ziek. Nu voel ik me gewoon een watje..
oh dat denk ik ook wel eens hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 12:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedemorgen.
niiiiicequote:Op woensdag 21 december 2011 12:20 schreef megamandy het volgende:
Kerstpakket! Bon van de Ici paris van ¤25,- en ik heb net mijn parfum gekocht![]()
Dan maar make-up of nagellak
Ohja, dat wou ik je nog vertellenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
wij krijgen toch ook morgen al salaris
Kom maar halenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedemorgen.
PMquote:
ja daar was ik zelf al achterquote:Op woensdag 21 december 2011 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja, dat wou ik je nog vertellen
Ja, dat is echt zuur! Maar wat raar, normaal is dat alleen bij een uitzendbureau het gevalquote:Op woensdag 21 december 2011 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg elke week loon
Heel irritant
inclusief kerstmuts?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
o en er was hier toch laatst een discussie over kerstkaarten met kinderen en huisdieren erop?
Mijn ouders hebben een kerstkaart met hunzelf erop gestuurd.
Nee, die hadden ze een paar jaar terug. Die heb ik nog voor ze mogen makenquote:
Bouw he?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zuur! Maar wat raar, normaal is dat alleen bij een uitzendbureau het geval
Ik hoop dat het gewoon is dat de urine niet geconcentreerd genoeg is en ze het daarom op kweek zettenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuu, net urine gebracht bij dokter, gelijk onderzocht op blaasontsteking, maar het is niet goed dus ze gaan het op kweek zetten en dan moet ik morgen bellen voor uitslag
En ik heb zo'n pijnnnnn
soberzo, DHLquote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
DHL-kneus. Gisteren niemand thuis, dus gebeld. Zou vandaag tussen 14-18 komen. Wordt er net een briefje in de deur gefrot, dus m'n moeder kijken wat het is. DHL dus. Dus die gooit de deur open van "We zijn gewoon thuis hoor!" Krijgt ze terug: "Oh, ik heb gebeld, maar geen gehoor" (inclusief derpface)
En nee, wij hebben geen cryptisch werkende of defecte bel. Kneus.![]()
![]()
mongolenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
DHL-kneus. Gisteren niemand thuis, dus gebeld. Zou vandaag tussen 14-18 komen. Wordt er net een briefje in de deur gefrot, dus m'n moeder kijken wat het is. DHL dus. Dus die gooit de deur open van "We zijn gewoon thuis hoor!" Krijgt ze terug: "Oh, ik heb gebeld, maar geen gehoor" (inclusief derpface)
![]()
sterke meiskequote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuu, net urine gebracht bij dokter, gelijk onderzocht op blaasontsteking, maar het is niet goed dus ze gaan het op kweek zetten en dan moet ik morgen bellen voor uitslag
En ik heb zo'n pijnnnnn
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, die hadden ze een paar jaar terug. Die heb ik nog voor ze mogen maken.
Was toen photoshop aan het leren en heb een foto van hun op een kameel in Egypte gepimpt met kerstmutsjes (en de vent die de kamelen vasthield eraf geshopt). Mijn oma dacht serieus dat ze kerstmutsjes mee hadden genomen naar Egypte.
Nu heeft mijn moeder het helemaal zelf gedaan, dus inclusief fout kerstrandje. Maar geen mutsjes
En bezorgers die te lam zijn om te bellen
geen pilletjes gehad?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:46 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb zo'n pijnnnnn
pffffffff...idiootquote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
quote:
Skjoe, waarom doe je niet mee?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Organiseren ze een virtuele kerstbingo hier op het werk, ik denk: tof, meedoen! Einz!
Zie ik wie het organiseert, de grootste stinkhoer die ik kendus mailtje meteen weggeflikkerd
Ik krijg geen 13e maand, vakantiegeld, of overuren uitbetaaldquote:Op woensdag 21 december 2011 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg geen dertiende maand of vakantiegeld. BB gelukkig wel, kunnen we de schilder mee betalen
Ik zou echt gaan rellen, wát een idiootquote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Ik ook niet, daarom maak ik ze zo min mogelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
overuren krijg ik ook al niet nee,![]()
![]()
Denk dat ze even moeten uitzoeken idd welke AB ik moet hebben, aangezien ik al aan tig andere meds zit voor diabetes en knie... Dus ik leef nu op paracetamol, pijn ebt nu een beetje weg gelukkig.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]Dat vind ik tamelijk bizar, als het overslaat zit jij ermee, en het doet nu al veel pijn. Kun je niet nog ff bellen om het te vragen ofzo? Of moeten ze eerst uitzoeken welke AB je moet hebben ofzo? Ik heb na mijn bevalling van Stef een stuk of 6 blaasontstekingen gehad en met ééntje hebben ze me laten lopen en toen kreeg ik die nacht een nierbekkenontsteking
Ik ook, maar ik heb niet echt de keuze om ze wel of niet te maken. Sommige dingen moeten gewoon af.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom maak ik ze zo min mogelijk
Jah, zoiets dacht ik al.. Beterschap dearquote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Denk dat ze even moeten uitzoeken idd welke AB ik moet hebben, aangezien ik al aan tig andere meds zit voor diabetes en knie... Dus ik leef nu op paracetamol, pijn ebt nu een beetje weg gelukkig.
Ik ben meer van Ixnay en Smashquote:
hij hopen op een halfopen badjas enzoquote:Op woensdag 21 december 2011 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
TNT pakketjesmannen hoeven niet meer naar boven te komen als er geen lift is ... dus ik moest tegenwoordig alles beneden ophalen .. sta ik onder de douche, belt mannentje aan, dus ik sprint naar de telefoon, "er is een pakketje voor u mevrouw ik had al 3x aangebeld" dus ik "ja sorry stond onder de douche ben er net onder vandaan gerend" ... die vent ... "ooooh okay ik kom wel even naar boven"
nou weet ik voortaan ook wat ik moet zeggen als ik niet naar beneden wil lopenmannen
Ik klikte de bovenste aanquote:Op woensdag 21 december 2011 13:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben meer van Ixnay en SmashMaar is wel heul fijne muziek (en zanger)
alles van e badkamer naar de telefoon in huiskamer naar de voordeur is nu wel natquote:Op woensdag 21 december 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij hopen op een halfopen badjas enzo
OFFSPRINGquote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Offspring is wel echt het ultime middelbare school jeugdsentiment voor mij
Wel het album Smash dan
ja met dat ranzige wijf, warwich ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:17 schreef Incantrix het volgende:
Ja man, ik ken ze van Headbangers BallOffspring en Nirvana, jeugdsentiment to the max
als ik zeg dat jij ten tijde van Smash nog geen drie jaar was ben ik zeker heel flauw?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik klikte de bovenste aanMaar inderdaad! Nostalgie
Oh, geen idee meer hoe ze heette (zelfs nu ik het zie staan zegt het me niksquote:Op woensdag 21 december 2011 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja met dat ranzige wijf, warwich ofzo?
edit - warwick ja
zo zijn veel van mijn jeugdbands in de ban gegaan helaasquote:Op woensdag 21 december 2011 13:20 schreef Incantrix het volgende:
Alleen live zijn ze helemaal niet leuk (meer), de keren at ik ze zG stonden ze ultiem verveeld hun riedeltje af te draaien, met als verplichting natuurlijk hoe-heet-ie-ook-al-weer als laatste liedje.. Spéél het dan gvd niet als je er geen zin in heb, speel dan lekker Nitro ofzo, veel leuker
Fuck, nu voel ik me lichtelijk belegenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik zeg dat jij ten tijde van Smash nog geen drie jaar was ben ik zeker heel flauw?![]()
Ray was een heldquote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, geen idee meer hoe ze heette (zelfs nu ik het zie staan zegt het me niks), met die blauwe plukjes in haar haar.. Ik vond Nina rn hoe heette hij.. Ray ofzo? Van Mos Wanted veel leuker
mja, toen ik terugrekende, ik mijzelf ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fuck, nu voel ik me lichtelijk belegen
Green Day! Die zijn live de BOM, zelfs na al die jarenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo zijn veel van mijn jeugdbands in de ban gegaan helaas
True, maar betekent niet dat ik er niet naar luisterde tussen mijn 12e en 14quote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik zeg dat jij ten tijde van Smash nog geen drie jaar was ben ik zeker heel flauw?![]()
een vleesmes?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef Staal het volgende:
Wil er niet een heel topic voor gaan aanmaken maar ik heb een ijzersplinter in mijn voet.
Heb al een badje geprobeerd, een pincet, een speld.
Krijg het er niet uit. Weten jullie misschien raad?
Die heb ik vorig jaar gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Green Day! Die zijn live de BOM, zelfs na al die jarendaar leg ik met liefde 50 euro voor neer, sie zijn lie ZO geweldig
ze estaan nog, bands die er nog lol in hebben
Voet eraf knagen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef Staal het volgende:
Wil er niet een heel topic voor gaan aanmaken maar ik heb een ijzersplinter in mijn voet.
Ik zat al in de derde of de vierde ofzoquote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, toen ik terugrekende, ik mijzelf ook.
Hoewel, ik zat pas in 2 VWO toen, was ook nog tamelijk jong
typtyfusquote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Green Day! Die zijn live de BOM, zelfs na al die jarendaar leg ik met liefde 50 euro voor neer, sie zijn lie ZO geweldig
ze estaan nog, bands die er nog lol in hebben
Afhakken. Sorry; er is geen andere oplossing.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef Staal het volgende:
licht pittigquote:Op woensdag 21 december 2011 13:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zat al in de derde of de vierde ofzomaja, dat klopt ook wel, da's precies ons verschil
maja, teenwoordig heet belegen kaas ook 'licht pittig' he?
Oh god, ik ga mezelf maar eens verhangen
Fixedquote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Green Day! Die zijn live de BOM, zelfs na al die jarendaar leg ik met liefde 50 euro voor neer, die zijn live ZO geweldig
ze bestaan nog, bands die er nog lol in hebben
een dokter?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:23 schreef Staal het volgende:
Ik kan er niet tegen als iemand aan mijn voeten zit.quote:
Maiden heb ik nooit live gezien, daar was ik alweer snel overheen.. Ohja, en dinges, ehm.. Damn, hoe heet hij nou! Zucht, nouja, die is live ook nog best grappigquote:Op woensdag 21 december 2011 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
typtyfusJa ze vallen er niet allemaal aan ten prooi gelukkig, met Maiden natuurlijk als oppervoorbeelden
als je nu wel een topic aan had gemaakt had ik daarin gezegd: trekzalf...dan was ie er in een dag uit geweestquote:Op woensdag 21 december 2011 13:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als iemand aan mijn voeten zit..
Nou ja, sukkel nog wel even verder. Kloteding.
Ja, die idd.. Dikke schijtbagger.. En dat snap ik an niet he, wel zoveel geld vragen voor een kaartje, maar dan met de uitstraling van een zak aardappelen op het podium aan staan. Speel dan lekker de nummers die je zelf leuk vind, dat komt het concert wel ten goede.. Maarja, misschien ben ik te kritisch ofzoquote:Op woensdag 21 december 2011 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
Self esteem bedoel je trix.
Offspring is niks live idd... Zijn het zelf behoorlijk beu om de oude nummers steeds te 'moeten' spelen
oh, dinges!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maiden heb ik nooit live gezien, daar was ik alweer snel overheen.. Ohja, en dinges, ehm.. Damn, hoe heet hij nou! Zucht, nouja, die is live ook nog best grappig
En ja, sorry SQ, maar it's time to face it: tijd om onze plekjes in het bejaardentehuis te boeken
Dat moet ik nog ergens hebben. Bedankt!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
als je nu wel een topic aan had gemaakt had ik daarin gezegd: trekzalf...dan was ie er in een dag uit geweest
Oh, raak je ook incontinent zónder bevalling?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dinges!
Ja ach, ik ben al incontinent als ik de slappe lach heb tegenwoordig, dus de aftakeling is onomkeerbaar
nee hoor, dat gaat gewoon automagisch vanaf de dag dat je dertig bentquote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, raak je ook incontinent zónder bevalling?En ik maar denken dat ik door die achterlijke ruptuur nog steeds in mijn broek pis als ik trampoline wil springen of heel erg moet niezen
Goochel zegt Iggy Popquote:Op woensdag 21 december 2011 13:32 schreef Incantrix het volgende:
En ja, dinges, omg, wat irritant. Jeweets, van list for life en I wanna be your dawgdie ene die zo'n beetje is geconserveerd door de drugs
Oh, damn, dan heeft het bij mij nog lang geduurd geloof ik.. Althans, toen was ik zwanger van Stef, dus ivm zwangerschapsdementie heb ik geen idee of toenook mijn abbo op Tena is ingeaanquote:Op woensdag 21 december 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, dat gaat gewoon automagisch vanaf de dag dat je dertig bent
Ja! Ik wil hem altijd Billy Idol noemen, maar ik weet ook dat dat verkeerd is.. Oh, speelt die nog dan? Laatst zag ik ook een postertje van Anthrax hangen, dat verbaasde me ook redelijk. En ik ben een tijd terug naar Atari Teenage Riot geweestquote:Op woensdag 21 december 2011 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goochel zegt Iggy Pop
Alice Cooper was trouwens ook redelijk briljant live. Zelfde categorie
Die speelden ze niet in juniquote:Op woensdag 21 december 2011 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
en nu heb ik Can I Play With Madness in mijn hoofd
Ja! Ik heb hem ooit eens ontmoet tijdens een signeersessie, hij is zo lief en verlegen in het echt. Totaal anders dan op het podium, alhoewel hij daar ookquote:Op woensdag 21 december 2011 13:39 schreef Incantrix het volgende:
Alec Empire is overigens nog steeds smakelijk zum sehen
Dat gaat 'm niet meer worden nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik baal dat ik Type O Negative nooit meer zal kunnen zien
En ja, Alice Cooper treedt nog steeds op joh
Die is 63 nu en pas getrouwd met de vrouw waar hij al meer dan dertig jaar mee samen is
Ik ben nog steeds verliefd op Peter Steelequote:Op woensdag 21 december 2011 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik baal dat ik Type O Negative nooit meer zal kunnen zien
En ja, Alice Cooper treedt nog steeds op joh
Die is 63 nu en pas getrouwd met de vrouw waar hij al meer dan dertig jaar mee samen is
De techno-mastermind achter oa Atari Teenage Riotquote:
Double winquote:Op woensdag 21 december 2011 13:45 schreef afivi het volgende:
[..]
Ja! Ik heb hem ooit eens ontmoet tijdens een signeersessie, hij is zo lief en verlegen in het echt. Totaal anders dan op het podium, alhoewel hij daar ookis
ik heb ook nog wel e.e.a. Denk ik. Zal eens een keer op zolder spittenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef BGTes het volgende:
Ik heb nog 5 T-Shirts van Cradle of Filth
OPquote:Op woensdag 21 december 2011 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik was trouwens in die tijd helemaal wild van Fear Factory, Sepultura, Cradle of Filth en Moonspell![]()
oh en van osdorp posse uiteraard
Cradle of Filth en Type O zijn niet mijn ding, krijsende mannen trek ik niet.. Gruntende daarentegenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik was trouwens in die tijd helemaal wild van Fear Factory, Sepultura, Cradle of Filth en Moonspell![]()
oh en van osdorp posse uiteraard
dat kan ik me niet voor de geest halenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Cradle of Filth en Type O zijn niet mijn ding, krijsende mannen trek ik niet.. Gruntende daarentegenFear Factory is heul lang mijn favo band ever geweest
tot Strapping Young Lad voorbij kwam
Oh, maar SYL kwam ook pas later, FF is voor mij ook nog middelbare school..quote:Op woensdag 21 december 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voor de geest halenmaar ja, ik was qua muziek vrij eenkennig.
Peter steele had trouwens wel zo'n beetje de laagste stem op aarde, dus echt krijsen kun je dat niet noemen
voor in mijn bazen walkman ja, MET autoreverse!!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
toen we nog cd's van elkaar naar cassettebandjes kopieerden!
En puckzzz kopieerde natuurlijk nog elpees naar cassettebandjes!
Die zijn geinig.quote:
Dikken vettenquote:
Ik was spontaan fan van eminem bij zijn 1e nummer omdat hij Fred Durst afzeekquote:
Goeden kerstversiering!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
damn, ik heb van die achterlijke strass steentjes op mijn spijkerbroek geplakt zitten, en ik vind ze door het halve kantoorpand terug
Owja, ja, ik zou ook bíjna een serious requestnummer aanvraen, gewoon zodat ze Verplicht Strapping Young Lad moeten draaienquote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Welke denk je?
Commercieel als 3fm is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |