abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:36:12 #1
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105838920

Met prachtige doelpunten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk ook epic fails:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leipe fans:
SPOILER
Falers:
SPOILER
Boze managers:
SPOILER
Falende managers:
SPOILER
Sexy managers:
SPOILER
En een heleboel idioten:
SPOILER

Premier League speler van de maand Oktober

op @ pastebin
pi_105839269
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:32 schreef Confetti het volgende:
Grimmige sfeer bij Blackburn-Bolton.

2 kutploegen die onderaan staan. Beide managers onder zware druk, flink wat regen.

Blijft toch leuk. :P
Bolton mag er van mij zo snel mogelijk uit, als die trouwens degraderen zijn ze zo goed als failliet (110 miljoen pond schuld :X )
It Never Hurts To Help!
pi_105839275
Hoe grote hekel ik ook aan Suarez heb.. 8 wedstrijden is echt bizar voor iemand een 'negro' noemen. Evra is toch een negert ofwat?

Bazenuitspraak Suarez:
quote:
"Evra negro noemen is zelfde als Kuyt blondie".
pi_105839388
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:42 schreef De_kromme het volgende:

Bazenuitspraak Suarez:

[..]

Huidskleur of haarkleur, nogal een verschil.
sig verwijderd door FA
pi_105839420
quote:
Hoe grote hekel ik ook aan Suarez heb.. 8 wedstrijden is echt bizar voor iemand een 'negro' noemen. Evra is toch een negert ofwat?

Bazenuitspraak Suarez:

[..]

Voorbeeld stellen.
pi_105839703
quote:

Bazenuitspraak Suarez:

[..]

De FA doet het om een voorbeeld te stellen aan zulke GeenStijl mensen zoals jij. Of heb je liever zulke fijne taferelen als in Italië?
pi_105839814
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:49 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

De FA doet het om een voorbeeld te stellen aan zulke GeenStijl mensen zoals jij. Of heb je liever zulke fijne taferelen als in Italië?
Ik denk dat iedereen het met me eens is dat iemand 8 wedstrijden schorsen voor een toewensing als 'neger' (terwijl het nog waar is ook) bullshit is. Er worden wel ergere dingen geroepen.

Iets met racisme-kaart die gespeeld wordt.. Onzin dit.
pi_105839836
Uit de Pers

Pinokkio Waar
‘Negro betekent in Uruguay goede vriend’

1
Door: Stephan Wageman
Gepubliceerd: donderdag 17 november 2011 23:26
Update: vrijdag 18 november 2011 00:01

Wat is de bewering?

‘Het woord negro is in Uruguay een andere naam voor een goede vriend. Het is daar de gewoonste zaak van de wereld om iemand zo te noemen.’

Wie zegt dat?

Luis Suarez, spits van Liverpool.

Waar zeggen ze dat?

In Engelse media.

Hoe zat het ook alweer?

In de wedstrijd Liverpool-Manchester United (1-1) van 15 oktober kregen Luis Suarez en Patrice Evra het continu met elkaar aan de stok. De Fransman klaagde tijdens de wedstrijd herhaaldelijk bij scheidsrechter Andre Marriner. Tijdens een hoekschop was de arbiter het geruzie tussen de twee zat en nam hij beiden even apart. Toen Marriner wegliep, sloeg Suarez een arm om Evra heen, waarna de linksback een paar tellen later furieus reageerde.

Na de wedstrijd klaagde Evra de oud-Ajacied aan wegens racistische taal. Hij zou hem wel tien keer ‘negro’ hebben genoemd. Evra was vastberaden om een zaak tegen Suarez te beginnen. ‘Er zijn camera’s langs de lijn en als je goed kijkt, zie je hem een bepaald woord minstens tien keer tegen mij zeggen. Voor dergelijke woorden hoort in 2011 geen plaats meer te zijn’, vertelde hij na afloop van de wedstrijd boos en teleurgesteld.

Suarez is door de Engelse voetbalbond FA deze week officieel in staat van beschuldiging gesteld vanwege racistisch gedrag.

Wat is waar?

De verdediging van Suarez is volledig gebaseerd op de interpretatie van het woord ‘negro’. Dat zou volgens de spits in zijn eigen land helemaal niet racistisch zijn. ‘Het was voor mij zeker geen racisme, maar meer een manier om mezelf tegen Evra te uiten. Ik kan begrijpen dat het in Engeland als aanstootgevend wordt gezien, maar in mijn vaderland is het de gewoonste zaak van de wereld.’

Bob de Jonge, universitair docent Spaanse taal- en letterkunde aan de Rijksuniversiteit van Groningen, kan het verweer van Suarez best volgen. ‘In veel Latijns-Amerikaanse landen is het niet vreemd om een donker persoon negro te noemen. Net zoals het daar niet kwetsend is als iemand met een grote neus nariz wordt genoemd. Die termen zijn daar niet zo aanstootgevend als in Europa het geval is. Je kunt het vergelijken met iemand die in Nederland wit is en door zijn vrienden liefkozend ‘witte’ wordt genoemd. Nog beter voorbeeld is misschien Ronald Koeman die in zijn periode als voetballer van Barcelona in Spanje het koosnaampje ‘sneeuwvlokje’ kreeg.

Suarez krijgt ook bijval vanuit het voetbal zelf. Dani Pacheco, speler van Rayo Vallecano, stuurde zijn vriend en collega Thiago Alcántra onlangs een tweet toen laatstgenoemde met het Spaanse jeugdelftal moest voetballen. ‘Negrito, enjoy yourself’, viel er te lezen.

Eindoordeel

Omdat hij in het heetst van de strijd bereid is om een hap uit de schouder van een tegenstander te nemen is het nog vrij moeilijk om hem in de zoveelste rel objectief te beoordelen. Niettemin heeft Luis Suarez in de racisme-zaak met Patrice Evra het gelijk aan zijn zijde met zijn verweer over de interpretatie van het woord negro. Dat klinkt weliswaar beledigend, maar volgens de officieuze regels van de Spaanse taal- en letterkunde kan het evengoed ‘goede vriend’ betekenen.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_105840204
Jezus, zet dat eens in een quote.

quote:
Net zoals het daar niet kwetsend is als iemand met een grote neus nariz wordt genoemd.
Nieuwe naam voor de joodjes. :9
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:00:57 #10
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105840345
Kut neger ben jij zeg Kromme, kut marokkaan, kut turk.

:+
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105840467
Mondje dicht, kutnariz. Jij als buitenlander moet dit toch ook een bizarre schorsing vinden? Vind je het erg als iemand je kutbuitenlander noemt, nee toch? Is gewoon het vooroordeel wat een klein gedeelte van jullie de wereld in hebben geholpen.
pi_105840472
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:51 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen het met me eens is dat iemand 8 wedstrijden schorsen voor een toewensing als 'neger' (terwijl het nog waar is ook) bullshit is. Er worden wel ergere dingen geroepen.

Iets met racisme-kaart die gespeeld wordt.. Onzin dit.
Dus als iemands moeder aan kanker is doodgegaan mag je zeggen "haha, je kankermoeder is dood" (terwijl het nog waar is ook)? Suarez woont al een jaar in Engeland en weet donders goed wat voor een lading het woord "neger" heeft, dus als hij zulke shit nodig heeft om iemand uit de wedstrijd te halen heb ik geen medelijden met hem.
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:04:40 #13
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105840504
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef De_kromme het volgende:
Mondje dicht, kutnariz. Jij als buitenlander moet dit toch ook een bizarre schorsing vinden? Vind je het erg als iemand je kutbuitenlander noemt, nee toch? Is gewoon het vooroordeel wat een klein gedeelte van jullie de wereld in hebben geholpen.
Waarom hang je hier de turk uit? Shit. Fing ginger redneck.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105840548
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:04 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Dus als iemands moeder aan kanker is doodgegaan mag je zeggen "haha, je kankermoeder is dood" (terwijl het nog waar is ook)? Suarez woont al een jaar in Engeland en weet donders goed wat voor een lading het woord "neger" heeft, dus als hij zulke shit nodig heeft om iemand uit de wedstrijd te halen heb ik geen medelijden met hem.
Ik zeg toch: er zijn ergere dingen die je kan roepen, zoals het voorbeeld wat jij aanhaalt. Ik vind dat daar een hogere straf op moet staan dan op het woord 'neger' gebruiken. Maargoed, daar wordt dan weer niet tegen opgetreden door de KNJB etc.

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:04 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Waarom hang je hier de turk uit? Shit. Fing ginger redneck.
Waar heb je het over? En reageer eens op de discussie i.p.v. loze taal uitslaan.
pi_105840557
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:03 schreef De_kromme het volgende:
Waarom ga je er steeds vanuit dat we het met je eens zijn?

'jij moet'
'iedereen het met me eens is'
sig verwijderd door FA
pi_105840650
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Waarom ga je er steeds vanuit dat we het met je eens zijn?

'jij moet'
'iedereen het met me eens is'
Ik vraag iemand gewoon naar zijn mening. Ik ga er helemaal niet vanuit dat iemand het met mij eens is, dat moet je lekker zelf weten.

Stop maar weer met je getroll, Ambro. En ga inhoudelijk in op de discussie. Wat is jouw mening in deze zaak?
pi_105840718
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:07 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik vraag iemand gewoon naar zijn mening. Ik ga er helemaal niet vanuit dat iemand het met mij eens is, dat moet je lekker zelf weten.

Stop maar weer met je getroll, Ambro. En ga inhoudelijk in op de discussie. Wat is jouw mening in deze zaak?
Ik maak denk ik zelf uit wat ik doe? Jij iig niet. Wil je best antwoord geven omdat je het zo netjes vraagt: prima. Leert hij het misschien eens een keer om normaal te doen.
sig verwijderd door FA
pi_105840782
Hoeveel wedstrijden kreeg Perez destijds? 1? 2?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_105840804
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ik maak denk ik zelf uit wat ik doe? Jij iig niet. Wil je best antwoord geven omdat je het zo netjes vraagt: prima. Leert hij het misschien eens een keer om normaal te doen.
Dus jij vindt het niet normaal als iemand een 'neger' wordt genoemd? Daar kan ik me in vinden, maar een straf van 8 wedstrijden is toch wel een tikkeltje overdreven voor zo'n 'vergrijp'. Iemand zijn familie compleet uitschelden en doodsverwensingen horen toch veel hogere straffen op te staan?

En je maakt niet alleen zelf uit wat je doet. Trollen wordt niet op prijs gesteld en users mogen andere users daar op aanspreken.
pi_105840821
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik zeg toch: er zijn ergere dingen die je kan roepen, zoals het voorbeeld wat jij aanhaalt. Ik vind dat daar een hogere straf op moet staan dan op het woord 'neger' gebruiken. Maargoed, daar wordt dan weer niet tegen opgetreden door de KNJB etc.

[..]

Waar heb je het over? En reageer eens op de discussie i.p.v. loze taal uitslaan.
Je hebt het de hele tijd over "hij is toch een neger, dus wat boeit het dan". Maar als iets beledigend waar is, hoeft het nog niet minder erg te zijn. Dat was mijn punt.
pi_105840839
WTF 8 is veel! Wanneer je bij iemand zijn been breekt dan krijg je minder..
Mensen maken elkaar voor alles uit, dus gewoon overdreven allemaal.
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:12:10 #22
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105840863
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Just trolling m8, just trolling.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:13:57 #23
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105840968

:)
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:14:24 #24
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_105840988
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:00 schreef Smoofie het volgende:
Kut neger ben jij zeg Kromme, kut marokkaan, kut turk.

:+
:')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_105841072
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef vaasinbloem het volgende:

[..]

Je hebt het de hele tijd over "hij is toch een neger, dus wat boeit het dan". Maar als iets beledigend waar is, hoeft het nog niet minder erg te zijn. Dat was mijn punt.
Dat heb je mij verkeerd begrepen. Die Evra is inderdaad een neger, het is alleen niet netjes om iemand zo te noemen, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen (in the heat of the moment zeggen ze dan). Nogmaals, als je iemand zijn familie/gezin uitscheldt of iemand doodverwenst op het veld krijg je amper schorsing. Bij 'racistische uitlatingen' is het meteen een heel ander verhaal.

Racisme-kaart wordt overduidelijk gespeeld hier door de FA. Zo erg is het nou ook allemaal niet en het had ook met een paar wedstrijden schorsing afgedaan kunnen worden. In hoger beroep zullen er ook wel wat wedstrijden vanaf gaan.
pi_105841105
Acht wedstrijden vind ik wel heel veel. Soort van statement 'kijk wat wij met discriminatie doen'.
Ik praat het niet goed hoor, maar het compleet verrot schelden van je tegenstander zie je geloof ik wel in iedere competitie en daar wordt nooit wat mee gedaan.

Grapjes over gaskamers en uitroeiing tegen de joden vind ik persoonlijk erger. (En niet omdat ik voor Ajax ben)
Noot noot.
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:16:39 #27
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105841117
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:14 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Was frustratie, laat me gaan ja, scheisse.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:17:28 #28
189430 Anonymousz
pi_105841157
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:16 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Was frustratie, laat me gaan ja, scheisse.
rustig aan :)
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:17:32 #29
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105841161
Is inderdaad gewoon een statement dit, Liverpool nu trouwens wel behoorlijk genaaid nu ze 8 wedstrijden zonder Suarez moeten spelen, het gaat toch al niet zo goed met ze.
pi_105841238

★★★
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:20:06 #31
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105841296
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

rustig aan :)
:*.

Anyway, ik vind het sowieso onzin. Mensen nemen racisme te serieus als het niet serieus wordt bedoeld.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105841337
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:*.

Anyway, ik vind het sowieso onzin. Mensen nemen racisme te serieus als het niet serieus wordt bedoeld.
Dus jij vindt dat Blatter gelijk heeft? :{
★★★
pi_105841393
Acht wedstrijden schorsen omdat hij Evra een neger noemt.

Het moet niet gekker worden :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:22:17 #34
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105841434
Wat voor een schorsing kreeg Rooney ook alweer toen hij Fuck Off in de camera schreeuwde?
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:22:29 #35
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105841447
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik noem negers zo vaak....negers.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105841449
Die schorsing gaat echt nergens over :')

Evra is gewoon een negro... Het is ook een neger.... Stom gelul over een woordje
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_105841479
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik noem negers zo vaak....negers.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

★★★
pi_105841503
Hoe langer ik er over nadenk, hoe zieker het eigenlijk is. Elke keer weer die racisme kaart trekken als er iets relatief 'onschuldigs' wordt gezegd. Verschrikkelijk ook die positieve discriminatie overal.
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:23:59 #39
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105841523
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

[..]

Echt racisme moet worden aangepakt. Maar als iemand zegt "kut negert" tegen een neger dan...echt.../care.

Racism card.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105841592
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Echt racisme moet worden aangepakt. Maar als iemand zegt "kut negert" tegen een neger dan...echt.../care.

Racism card.
Wat vond je van Busquests met 'Mono'? :{
★★★
pi_105841605
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Racism card.
Racism Card.... Is dat een zwarte kaart? :?
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:25:48 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105841628
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat vond je van Busquests met 'Mono'? :{
Busquets mag van mij een beenbreuk krijgen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105841662
In beroep vrijspraak voor negro (vertaling goede vriend) Suarez.
Kan niet anders
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:27:29 #44
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105841721
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Racism Card.... Is dat een zwarte kaart? :?

Nee :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105841764
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:26 schreef Wilskracht het volgende:
In beroep vrijspraak voor negro (vertaling goede vriend) Suarez.
Kan niet anders
Negrito.

★★★
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:28:55 #46
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105841794
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Negrito.

[ afbeelding ]
:D :D. Chocoladereep :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:29:12 #47
189430 Anonymousz
pi_105841811
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Busquets mag van mij een beenbreuk krijgen.
:o
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:30:51 #48
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105841904
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Negrito.

[ afbeelding ]
Of op z'n Japans :D

dinsdag 20 december 2011 @ 22:31:11 #49
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105841922
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:29 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

:o
Die gast haat ik erg, zoals Sierd de Vos ooit eens zei: Di maria krijgt vaak spontaan last van kramp in de 16, busquets heeft dat overal.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:31:35 #50
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105841934
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:30 schreef YazooW het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D Die is geweldig :D
Sowieso zijn die aziaten daar natuurlijk nog veel vrijer in :D
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:32:36 #51
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105841976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

:D Die is geweldig :D
Sowieso zijn die aziaten daar natuurlijk nog veel vrijer in :D
Die jappen hebben alles man :D.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105841980
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:30 schreef YazooW het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
★★★
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:33:09 #53
189430 Anonymousz
pi_105842007
in amerika mag je de n woord niet zeggen
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:33:24 #54
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105842018
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
in amerika mag je de n niet zeggen
tenzij je zelf n bent :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:34:36 #55
189430 Anonymousz
pi_105842096
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef YazooW het volgende:

[..]

tenzij je zelf n bent :P
yep
alleen de niet negers mogen het niet zeggen
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:35:18 #56
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105842136
Wat een heerlijke pot. Wolves - Norwich :9
pi_105842199
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef inZanity het volgende:
Wat een heerlijke pot. Wolves - Norwich :9
FT 2-2.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:36:53 #58
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105842214
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
in amerika mag je de n niet zeggen
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105842481
Heerlijke terechte straf voor die smeerlap suarez _O_
pi_105842832
Voor de hersenlozen die het woord neger niet snappen:
En in Nederland heeft neger een hele andere lading dan Nigger.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_105842864
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef mrstylo het volgende:
Ok nigga
pi_105842944
Wat een gejank om niks.
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:52:30 #63
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105843111
quote:
Only in the US.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105843370
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef tech4u het volgende:
Wat een gejank om niks.
Om 8 wedstrijden schorsing, dat noem jij niks?
★★★
pi_105843418
Maar mensen moeten ook niet vanuit het Nederlands normen en waarden naar kijken. In Nederland is Zwarte Piet/neger/kopvoddentax/etc normaal, maar probeer dat in een Amerika of Engeland uit te leggen. In dat soort landen is het lading gewoon wat groter. Vind het eigenlijk ook goed dat hij 8 wedstrijden krijft, want als ze dit lieten lopen dan mochten ze van mij ook al die reclame van 'no racisme' weg halen.
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:59:32 #66
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105843516
In engeland niet. In de US wel. Ook in denemarken is het onacceptabel :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105843552
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef Smoofie het volgende:
In engeland niet. In de US wel. Ook in denemarken is het onacceptabel :')
Canada ook:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ken-zwarte-piet.html
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:03:28 #68
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105843702
Canada en Amerika kan je ook weer onderverdelen onder de verschillende staten.
Zelfde als dat een Amerikaan zou zeggen dat alle Europeanen hetzelfde zouden denken.
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:05:20 #69
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105843805
Alleen Europa heeft cultuur.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105843995
Niemand zegt ook dat het noemen van vermeende woord toelaatbaar is. Liverpool FC beweert alleen dat het curieus is dat iemand schuldig wordt bevonden aan de hand van de verklaring van één persoon, die niet bevestigd kan worden door getuigen.

Persoonlijk kan ik wel genieten van zo´n straf voor Suarez. Karma heet dat toch?
pi_105844084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef mrstylo het volgende:
Maar mensen moeten ook niet vanuit het Nederlands normen en waarden naar kijken. In Nederland is Zwarte Piet/neger/kopvoddentax/etc normaal, maar probeer dat in een Amerika of Engeland uit te leggen. In dat soort landen is het lading gewoon wat groter. Vind het eigenlijk ook goed dat hij 8 wedstrijden krijft, want als ze dit lieten lopen dan mochten ze van mij ook al die reclame van 'no racisme' weg halen.
:Y

Nederland :r
★★★
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:13:05 #72
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105844220
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Houd je bek, kut neger/
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:13:15 #73
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105844230
Volkomen terechte straf. Racisme is iets wat absoluut niet op de velden thuishoort. Helaas word er veel te vaak niks mee gedaan, omdat het schijnbaar niet bewezen kan worden.
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:13:28 #74
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105844241
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Niemand zegt ook dat het noemen van vermeende woord toelaatbaar is. Liverpool FC beweert alleen dat het curieus is dat iemand schuldig wordt bevonden aan de hand van de verklaring van één persoon, die niet bevestigd kan worden door getuigen.

Persoonlijk kan ik wel genieten van zo´n straf voor Suarez. Karma heet dat toch?
Ik kan me herinneren dat Suarez gezegd zou hebben dat hij Evra wel Negro noemde, maar dat dat in zijn land een heel andere betekenis heeft dan dat het in Engeland heeft.
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:13:40 #75
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105844257
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik ben het een keer met je eens! :o
pi_105844274
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Houd je bek, kut neger/
:Z

No niggah.
★★★
pi_105844306
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef inZanity het volgende:
Volkomen terechte straf. Racisme is iets wat absoluut niet op de velden thuishoort. Helaas word er veel te vaak niks mee gedaan, omdat het schijnbaar niet bewezen kan worden.
Ja, maar daarom wordt dit wel in 1 keer heel erg opgeblazen.
Noot noot.
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:15:18 #78
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105844335
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik ben het een keer met je eens! :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105844382
Wel erg jammer, volgens mij had Suarez niet eens zo'n slechte reputatie in Engeland .. Qua schwalbes / bijtacties.
★★★
pi_105844548
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat Suarez gezegd zou hebben dat hij Evra wel Negro noemde, maar dat dat in zijn land een heel andere betekenis heeft dan dat het in Engeland heeft.
In mijn land mag ik mensen opeten, dus het kan ook in Nederland?
Slechte argument van jou kant, want je moet je sowieso aanpassen aan land waar je woont.

SPOILER
pi_105844564
Bijtacties nog niet gezien helaas. Elke niet-Engelsen maken schwalbes, en alle Engelsen maken geen schwalbes, aldus de Engelse media. ;)
pi_105844568
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel erg jammer, volgens mij had Suarez niet eens zo'n slechte reputatie in Engeland .. Qua schwalbes / bijtacties.
Ze riepen steeds Cheat Cheat Suarez dus...
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:21:03 #83
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_105844646
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
_O-
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:22:44 #84
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105844745
"I just hate niggers"

Aldus een hollywood acteur.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105845418
Ah, ze zijn er ook in Engeland achter wat voor psychopaat het is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:37:56 #86
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105845618
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja, maar daarom wordt dit wel in 1 keer heel erg opgeblazen.
Opgeblazen hoezo? Word gewoon een volkomen terechte straf gegeven. Snap niet dat er uberhaupt nog over geouwehoerd moet worden. Gewoon keihard aanpakken dat soort dingen ^O^
pi_105845700
quote:
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:45:42 #88
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
  dinsdag 20 december 2011 @ 23:54:54 #89
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105846563
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef Smoofie het volgende:
"I just hate niggers"

Aldus een hollywood acteur.
Clint ^O^ :7
pi_105847331
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef inZanity het volgende:

[..]

Opgeblazen hoezo? Word gewoon een volkomen terechte straf gegeven. Snap niet dat er uberhaupt nog over geouwehoerd moet worden. Gewoon keihard aanpakken dat soort dingen ^O^
Niks terechts aan.... Er gebeuren ergere dingen op het veld die licht of soms helemaal niet bestraft worden...
  woensdag 21 december 2011 @ 00:15:15 #91
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105847689
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Niks terechts aan.... Er gebeuren ergere dingen op het veld die licht of soms helemaal niet bestraft worden...
Dus omdat er misschien soms ergere dingen onbestraft blijven moet zoiets ook maar gelijk onbestraft blijven? Laten we dan maar gelijk het hele gele en rode kaartene en schorsingen systeem schrappen in de voetballerij! _O-
  woensdag 21 december 2011 @ 01:07:45 #92
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105850239
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 00:15 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dus omdat er misschien soms ergere dingen onbestraft blijven moet zoiets ook maar gelijk onbestraft blijven? Laten we dan maar gelijk het hele gele en rode kaartene en schorsingen systeem schrappen in de voetballerij! _O-
Echt racisme mag je wat mij betreft best bestraffen, maar een cultureel misverstand waar dit op lijkt ('negro' wel/niet beledigend), vind ik niet echt een schorsing waard. Laat het lekker bij een waarschuwing en that's it.
pi_105850286
Racisme dient altijd zeer hard aangepakt te worden. Des te meer omdat te FIFA/UEFA zo koketteert met het say no to racism. Verder vertrouw ik erop dat de FA een diepgravend onderzoek heeft uitgevoerd, anders komen ze niet tot deze uitspraak. Gewoon zeer terecht dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105850376
quote:
14s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Racisme dient altijd zeer hard aangepakt te worden. Des te meer omdat te FIFA/UEFA zo koketteert met het say no to racism. Verder vertrouw ik erop dat de FA een diepgravend onderzoek heeft uitgevoerd, anders komen ze niet tot deze uitspraak. Gewoon zeer terecht dus.
beetje rare conclusie. Omdat de FA waarschijnlijk veel en zeer eerlijk, onafhankelijk onderzoek zal hebben gedaan is het sowieso terecht.
8 wedstrijden is belachelijk voor zo'n actie, als je ziet dat mensen van hun voetbalcarrière beroven door schandalige overtredingen hoogstens de helft oplevert.
pi_105850478
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:11 schreef Adames het volgende:

[..]

beetje rare conclusie. Omdat de FA waarschijnlijk veel en zeer eerlijk, onafhankelijk onderzoek zal hebben gedaan is het sowieso terecht.
8 wedstrijden is belachelijk voor zo'n actie, als je ziet dat mensen van hun voetbalcarrière beroven door schandalige overtredingen hoogstens de helft oplevert.
Weinig vreemds aan. Ook bij de FA weet men dat het nogal een beschuldiging is. Dan kom je niet lukraak met 8 wedstrijden aankakken. In het verleden was men hier nl. ook nooit zo happig op.

Gelukkig accepteert men ook daar het infantiele gedrag van Suarez niet en wordt dit racisme ook niet wederom in de doofpot gestopt. Kan ik alleen maar toejuichen. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 december 2011 @ 01:16:54 #96
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105850547
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Echt racisme mag je wat mij betreft best bestraffen, maar een cultureel misverstand waar dit op lijkt ('negro' wel/niet beledigend), vind ik niet echt een schorsing waard. Laat het lekker bij een waarschuwing en that's it.
Cultureel misverstand? :')
pi_105850571
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef inZanity het volgende:

[..]

Neger is niet beledigend in Nederland, nigger wel in Engeland.
pi_105850639
Spreek maar eens een paar willekeurige negers in nederland aan met dat woord. Dikke kans dat ze het wel als beledigend zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 december 2011 @ 01:26:49 #99
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105850857
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef inZanity het volgende:

[..]

Als Suarez is opgegroeid met 'negro' als in 'niet beledigend', en in NL zal hij daar ook geen problemen mee hebben gehad als hij zwarte jongens zou heeft aangesproken, dan kan het zijn dat hij niet weet dat het voor een jongen als Evra wellicht wel als beledigend of racistisch wordt gevoeld...

... dus ja, cultuurverschil en dus misverstand.
  woensdag 21 december 2011 @ 01:28:34 #100
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105850911
quote:
10s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef Caland het volgende:
Spreek maar eens een paar willekeurige negers in nederland aan met dat woord. Dikke kans dat ze het wel als beledigend zien.
Hangt denk ik meer van de context af, of je ze kent, etc etc.

Als iemand mij voor kaaskop uitscheld dan zal het me weinig boeien, maar als het een of ander bijdehand ettertje is die het doet om even stoer te doen, dan ga ik er iets anders mee om dan wanneer vrienden op het voetbalpleintje me zo noemen.
pi_105851116
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als Suarez is opgegroeid met 'negro' als in 'niet beledigend', en in NL zal hij daar ook geen problemen mee hebben gehad als hij zwarte jongens zou heeft aangesproken, dan kan het zijn dat hij niet weet dat het voor een jongen als Evra wellicht wel als beledigend of racistisch wordt gevoeld...

... dus ja, cultuurverschil en dus misverstand.
En zelfs dan is Negro helemaal niet zo erg als het woord Nigger, wat wel duidelijk beledigend is.
  woensdag 21 december 2011 @ 01:36:14 #102
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105851147
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:35 schreef Adames het volgende:

[..]

En zelfs dan is Negro helemaal niet zo erg als het woord Nigger, wat wel duidelijk beledigend is.
Oftewel, Evra is een aanstellerige matennaaierige bitch.
pi_105851230
Ik dacht dat Evra wel wat kon hebben van een vervelende Uruguayaan.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:16:54 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105861457
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 01:36 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Oftewel, Evra is een aanstellerige matennaaierige bitch.
Dit dus en ik blijf het vreemd vinden dat Suarez op basis van een belastende verklaring van één speler geschorst wordt, maar goed in de UK zijn ze roomser dan de paus wat dat betreft.
pi_105865866
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dit dus en ik blijf het vreemd vinden dat Suarez op basis van een belastende verklaring van één speler geschorst wordt, maar goed in de UK zijn ze roomser dan de paus wat dat betreft.
Suarez had toch toegegeven wat hij gezegd had?

Maar goed. Vind het allemaal zo'n overdreven gedoe, er wordt zoveel geroepen op het veld... maar zodra het om een huidskleur gaat is het een schorsing van 8 wedstrijden. Lijkt me toch heel moeilijk om hier consistent en rechtvaardig mee om te gaan. Beter los je het op tussen spelers/clubs onderling.
all your heroes are whores
pi_105866627
Van een beetje racisme op zijn tijd is nog nooit iemand slechter geworden!
pi_105867880
Genoeg over die Evra. Balotelli gaat deze kerst voor kerstman spelen :D
pi_105868606
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Suarez had toch toegegeven wat hij gezegd had?

Maar goed. Vind het allemaal zo'n overdreven gedoe, er wordt zoveel geroepen op het veld... maar zodra het om een huidskleur gaat is het een schorsing van 8 wedstrijden. Lijkt me toch heel moeilijk om hier consistent en rechtvaardig mee om te gaan. Beter los je het op tussen spelers/clubs onderling.
Ze willen van Persie ook nog 8 wedstrijden schorsen voor die Hitler-groet.
  woensdag 21 december 2011 @ 15:40:41 #109
189430 Anonymousz
pi_105869453
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:57 schreef Ruder het volgende:
Genoeg over die Evra. Balotelli gaat deze kerst voor kerstman spelen :D
Mario _O_
pi_105869858
Kijk eens wat hartverwarmend :P

pi_105869967
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:51 schreef Ruder het volgende:
Kijk eens wat hartverwarmend :P

Ahw wat liev!
pi_105871784
Vanavond:

20:45 Aston Villa v Arsenal Villa Park
20:45 Man City v Stoke Etihad Stadium
20:45 Newcastle v West Brom Sports Direct Arena
21:00 Everton v Swansea Goodison Park
21:00 Fulham v Man Utd Craven Cottage
21:00 QPR v Sunderland Loftus Road Stadium
21:00 Wigan v Liverpool The DW Stadium
pi_105871866
John Terry ook een lange schorsing misschien ..
★★★
pi_105876221
Vanavond lekker voetbal kijken... :Y

Stomme donkere dagen...
pi_105876739
In Uruguay is het nu wel lekker zomer, mooi moment voor Suarez om geschorst te worden :P

Al denk ik niet dat ie zo maar ff vrij krijgt :P
pi_105879852
Arsenal: Szczesny, Coquelin, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Frimpong, Arteta, Ramsey, Walcott, Gervinho, Van Persie.

Subs: Almunia, Squillaci, Benayoun, Arshavin, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Chamakh.

Guzan, Hutton, Dunne, Cuellar, Warnock; Petrov, Clark, Ireland; Albrighton, N’Zogbia, Agbonlahor

Subs: Marshall, Delfouneso, Weimann, Bannan, Collins, Delph, Williams.
pi_105880119
Spannond! wie zal vanavond de 20000ste Premier League treffer op zijn naam schrijven!. (indien er meer dan 10 vallen iig)
  woensdag 21 december 2011 @ 20:03:27 #118
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105880179
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal: Szczesny, Coquelin, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Frimpong, Arteta, Ramsey, Walcott, Gervinho, Van Persie.

Subs: Almunia, Squillaci, Benayoun, Arshavin, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Chamakh.

Guzan, Hutton, Dunne, Cuellar, Warnock; Petrov, Clark, Ireland; Albrighton, N’Zogbia, Agbonlahor

Subs: Marshall, Delfouneso, Weimann, Bannan, Collins, Delph, Williams.
Waar is die dikzak Heskey?
pi_105880253
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:03 schreef YazooW het volgende:

[..]

Waar is die dikzak Heskey?
Misschien zijn ze er na 17 jaar achter dat hij er helemaal niks van kan? Al was hij bij Liverpool nog wel goed. Of iig ongelooflijk snel.
pi_105880271
Uit eten.
  woensdag 21 december 2011 @ 20:37:39 #121
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105882070
quote:
Liverpool's players are all warming up wearing T-shirts with an image of Luis Suarez printed on the front
:|W
  woensdag 21 december 2011 @ 20:38:50 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105882134
Zeker met de opdruk 'Say YES to racism' :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105882150
Hahaha, wat een kneuzen.
pi_105882239
Wie kijkt er wat?
pi_105882301
Man Shitty: Hart, Richards, Kompany, Lescott, Clichy, Yaya, Barry, A.Johnson, Silva, Nasri, Aguero

Rugby XI: Sorensen, Woodgate, Huth (c), Upson, Wilson, Shotton, Palacios, Whitehead, Jerome, Walters, Jones
  woensdag 21 december 2011 @ 20:42:03 #126
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105882340
Villa - Arselol natuurlijk
pi_105882342
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
Man Shitty: Hart, Richards, Kompany, Lescott, Clichy, Yaya, Barry, A.Johnson, Silva, Nasri, Aguero

Rugby XI: Sorensen, Woodgate, Huth (c), Upson, Wilson, Shotton, Palacios, Whitehead, Jerome, Walters, Jones
Oh wat ben je grappig :')
pi_105882417
Dank :)
  woensdag 21 december 2011 @ 20:43:39 #129
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105882459

Ik had stiekem gehoopt op zo'n Che Guavara shirt maar dan met Suarez's hoofd.
pi_105882545
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:37 schreef YazooW het volgende:

[..]

:|W
pi_105882551
Of deze foto in kleur erop:
  woensdag 21 december 2011 @ 20:46:07 #132
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105882626
Word trouwens wel eens tijd dat Sport1 al zijn kanalen in HD beschikbaar maakt.
pi_105882734
Ik ben veroordeeld tot een Roemeense stream, dus niet klagen! :P
pi_105882818
Het 11e doelpunt dat vanavond gescoord wordt zal de 20.000e zijn....

* Spezza19 hoopt op Van Persie :9
  woensdag 21 december 2011 @ 20:49:11 #135
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105882844
Sopcast 100807 is Sport1, al loopt die wel een minuut achter.
pi_105882952
Daarvan doet het geluid het bij mij niet helaas.
  woensdag 21 december 2011 @ 20:51:01 #137
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105882958
Keepertjuuuuuh
  woensdag 21 december 2011 @ 20:52:11 #138
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105883038
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Daarvan doet het geluid het bij mij niet helaas.
Op normale tv valt geluid ook heel de tijd weg, iets met de verbinding mis in Birmingham ofzoiets zei die net, die streamer zal het geluid wel tijdelijk hebben uitgezet omdat het nu zwaar irritant kijken is.
pi_105883099
Ach vind het nu ook wel fijn. Zonder (verstaanbaar) commentaar word je tenminste niet zo beïnvloed door de commentator.
pi_105883240
Sierd de Vos bij Fulham - Man Utd :D
  woensdag 21 december 2011 @ 20:56:17 #141
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105883334
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef Trystar het volgende:
Sierd de Vos bij Fulham - Man Utd :D
Misschien zometeen maar overzappen naar die match, United heeft het altijd moeilijk uit bij Fulham.
pi_105883386
Ja, vorig jaar 2-2 als ik me niet vergis. Ben benieuwd of ze het cvandaag veel beter kunnen.
  woensdag 21 december 2011 @ 20:58:06 #143
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105883467

:') x1000
  woensdag 21 december 2011 @ 21:01:12 #144
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105883648
Lekkere actie van Walcott hoor.
Pingel Arsenal
pi_105883675
pingel
  woensdag 21 december 2011 @ 21:01:44 #146
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105883687
RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP
pi_105883734
:D
pi_105883766
RvP _O_.
sig verwijderd door FA
pi_105883824
lekker pass van rvp
  woensdag 21 december 2011 @ 21:03:44 #150
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_105883832
En mooi vervolg met die pass ^O^
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_105883868
Nog 10 te gaan :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 21 december 2011 @ 21:05:45 #152
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105883964
Eigenlijk wel jammer om te zien hoever Villa is weggezakt sinds vorig seizoen.
pi_105884056
0-1 Welbeck.
sig verwijderd door FA
pi_105884086
Vooral sinds dat Martin O'Neill er weg is. Was een erg leuke ploeg toen, maar als je aanvoerder (Barry) en Milner weggaan is het lastig. Bovendien is er te veel geld uit gegeven aan Bent.
pi_105884670
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vooral sinds dat Martin O'Neill er weg is. Was een erg leuke ploeg toen, maar als je aanvoerder (Barry) en Milner weggaan is het lastig. Bovendien is er te veel geld uit gegeven aan Bent.
Ze hebben gewoon een waardeloze nietszeggende trainer die zijn ploegen alleen maar met de lange bal laat spelen.

Lachwekkend om te zien gewoon. Lange ballen op de 'snelle' spelers voorin :') . In FIFA 12 werkt het nog maar in het echt valt dat wat tegen.
pi_105884789
Wie is er eigenlijk trainer? :P
pi_105885432
0-2 Nani.
sig verwijderd door FA
pi_105885478
Al zeven goals gemaakt, nog maar vier te gaan tot nr 20k. RvP nog steeds in de race.
Jesus saves but death prevails.
pi_105885565
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wie is er eigenlijk trainer? :P
  woensdag 21 december 2011 @ 21:30:45 #160
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105885639
Sowieso een zwaar rare move om de trainer van Birmingham City te halen. Zou op hetzelfde neerkomen als Frank de Boer die na de winterstop Feyenoord gaat trainen.
pi_105885685
Ah yes, de ex-Birmingham manager.
  woensdag 21 december 2011 @ 21:31:40 #162
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105885717
Nog 2 goals en dan hebben we er 20.000 :7

edit. dit zeg ik volgens mij helemaal verkeerd
pi_105885774
Nou ja, hij past wel in de filosofie van de club. Aston Villa is echt een Engelse ploeg, en probeert dat ook in stand te houden met zo'n trainer.
pi_105885778
Krul heeft er al 2 doorgelaten
It Never Hurts To Help!
  woensdag 21 december 2011 @ 21:35:23 #165
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105886033
quote:
We are now two goals away from the big 20,000th in the Premier League.
  woensdag 21 december 2011 @ 21:37:21 #166
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105886192
Ik dacht al; wat is het rustig hier... Maar blijkbaar is er dus het een en ander gaande bij Ajax - AZ
  woensdag 21 december 2011 @ 21:43:24 #167
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105886714
Inmiddels 0-3 voor United...
pi_105886719
0-3 Giggs.
sig verwijderd door FA
  woensdag 21 december 2011 @ 21:52:33 #169
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105887411
De volgende goal is nummer 20,000 *O*
pi_105887525
Zie ik dat nou goed? Een vrouwelijke lijnrechter?
  woensdag 21 december 2011 @ 21:55:22 #171
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105887661
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Sowieso, heb haar wel eens een paar bazenbeslissingen zien maken :Y
pi_105887710
Villa komt op 1-1.
sig verwijderd door FA
  woensdag 21 december 2011 @ 21:56:00 #173
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105887726
Albrighton maakt de 1-1...

Albrighton is dus mr 20k
pi_105887803
Hup Arsenal.
pi_105887869
Het wordt tijd voor Arshavin!
pi_105887929
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik zat ook even te kijken
  woensdag 21 december 2011 @ 22:06:38 #177
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105888599
2 commentators van Sky Sports zijn pas geleden nog beide ontslagen omdat ze een seksistische opmerking hadden gemaakt over die vrouwelijke scheids ;)
pi_105888743
Andy Gray en nog iemand ja.
pi_105889631
Is een slechte wedstrijd geworden zeg..
pi_105889850
Is toch geen schwalbe?
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_105889968
Tempo ligt niet bepaald hoog
pi_105890015
ARSHAVIN :D Nu gaan we winnen!
pi_105890048
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
Is toch geen schwalbe?
Volgens mij wel. Net voor dat ie geraakt wordt zie je hem al een vallende beweging maken
  woensdag 21 december 2011 @ 22:25:20 #184
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105890170
verkeerde topic
pi_105890365
Hadden ze Arsenal niet in hun thuis tenue kunnen laten spelen?
  woensdag 21 december 2011 @ 22:28:52 #186
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105890431
Dan zou je 2 teams hebben met witte broeken...

En 2-1 nu, Benayoun.
pi_105890491
boem
pi_105890510
Jaaaa
pi_105890565
1-2 :D nice
pi_105890594
Jaaaaaaaa :D :D _O_ Niet meer verwacht eerlijk gezegd :@
pi_105890599
oh nee Delfouneso
  woensdag 21 december 2011 @ 22:35:15 #192
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105891008
Van Persie die Hutton gewoon in z'n gezicht uitlacht _O-
pi_105891130
hahahah hutton knuppel
pi_105891182
Hutton :')_
pi_105891267
Slechte wedstrijd, maar toch gewonnen wat ook knap is.
  woensdag 21 december 2011 @ 22:39:42 #196
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_105891382
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef YazooW het volgende:
Van Persie die Hutton gewoon in z'n gezicht uitlacht _O-
oppassen daar krijg je zo 8 wedstrijden schorsing voor tegenwoordig
Musica Español
Come On
  woensdag 21 december 2011 @ 22:45:05 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105891797
Waarom lachte VP die Hutton uit?
pi_105892040
0-4 Rooney.
sig verwijderd door FA
  woensdag 21 december 2011 @ 22:48:40 #199
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105892067
Wigan - Liverpool nog steeds 0-0 _O-
pi_105892152
0-5 Berbatov
  woensdag 21 december 2011 @ 22:54:13 #201
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105892484
Liverpool heeft trouwens ook een pingel gemist...

pi_105893737
Ik weet niet precies hoe het zit met dat record van RVP (doelpunten in 2011), maar volgens mij moet Arsenal nog thuis tegen Wolves en QPR dus dat zijn wedstrijden waarin hij wel aan wat goals kan komen.
pi_105894067
Staat nu op 34 dacht ik. Alan Shearer´s record is 35 volgens mij.
  donderdag 22 december 2011 @ 00:05:11 #204
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105897498
Shearer had er 36
pi_105907345
City ook weer goed gespeeld en gewonnen van Stoke :)

Nu Liverpool nog (valt me wel op dat City in vergelijking met United een moeilijk programma heeft zo net voor de winterstop: Chelsea - Arsenal - Stoke - Liverpool)
  donderdag 22 december 2011 @ 09:54:04 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105907377
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:52 schreef Ruder het volgende:
City ook weer goed gespeeld en gewonnen van Stoke :)

Nu Liverpool nog (valt me wel op dat City in vergelijking met United een moeilijk programma heeft zo net voor de winterstop: Chelsea - Arsenal - Stoke - Liverpool)
Ach we weten allemaal toch wel dat ManU een beetje geholpen wordt
pi_105910032
Giggs heeft nu in 22 opeenvolgende seizoenen gescoord. Geweldig voor hem.
pi_105916261
quote:
Arsenal stelt Boxing Day-wedstrijd uit

Arsenal komt op Tweede Kerstdag niet in actie tegen Wolverhampton Wanderers. Vanwege de staking van de metro-bestuurders in Londen wordt het voor veel fans vrijwel onmogelijk het duel op Boxing Day te bezoeken.

'Onze grootste zorg is altijd geweest dat we verantwoordelijk zijn voor onze supporters en iedereen die van plan was te komen op Boxing Day, legde Arsenal de reden achter het uitstel uit. Arsenal-Wolverhampton verschuift nu een dag. De nieuwe speeldatum is dinsdag 27 december om 16.00 uur.

Chelsea heeft laten weten dat de thuiswedstrijd tegen stadgenoot Fulham gewoon doorgaat op Tweede Kerstdag. De aftrap op Stamford Bridge is om 14.00 uur.
pi_105925626
Tottenham - Chelsea!! :)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef YazooW het volgende:
Shearer had er 36
In 42 wedstrijden? Robin zit ergens in de 30 wedstrijden geloof ik.
pi_105927775
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:24 schreef Nober het volgende:
Tottenham - Chelsea!! :)

[..]

Competitie match?
  donderdag 22 december 2011 @ 19:18:35 #211
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_105928085
Ja competitie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_105933234
Ze komen nu het veld op, met VDV ^O^.
sig verwijderd door FA
pi_105933347
:s)
  donderdag 22 december 2011 @ 21:03:03 #214
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105933543
OH WHEN THE SPURS GO MARCHING IN!!!!!!!!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105933560
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Ze komen nu het veld op, met VDV ^O^.
Van der Voort?? :)
pi_105933569
Langzaam zingen. _O_
  donderdag 22 december 2011 @ 21:03:27 #217
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105933572
OH WHEEEEEN THE SPUUUURS GOOO MARCHING IN!!!!!!!!!!!!! I WANNA BE IN THAT NUMBER!!!!
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 22 december 2011 @ 21:05:55 #218
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105933699
Veel negrito's
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 22 december 2011 @ 21:09:06 #219
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105933899
GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!GOL!
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105933904
1-0 Adebayor
pi_105933934
Bale _O_.
sig verwijderd door FA
pi_105934021
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
Bale _O_.
_O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  donderdag 22 december 2011 @ 21:10:56 #223
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_105934046
gemist :{
Musica Español
Come On
pi_105934108
Wat een sfeer trouwens :Y
pi_105934115
Opvallend dat Cech die bal niet had, ik mis trouwens Alex en Gomes.
pi_105934142
Lekker begin.
  donderdag 22 december 2011 @ 21:12:13 #227
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105934145
WAT EEN FAAL bij chelsea.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105934148
Oeh, die mocht er ook wel in :P
  donderdag 22 december 2011 @ 21:13:23 #229
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105934232
Oei, dacht pingel :P.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 22 december 2011 @ 21:13:40 #230
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_105934256
Net geen penalty
Musica Español
Come On
pi_105934278
Erg zwaar geel
pi_105934298
nou VDV ^O^
  donderdag 22 december 2011 @ 21:14:15 #233
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_105934307
Mandy & Lisa
pi_105934339
Veel negers bij Chelsea :P
pi_105934342
Een linkspoot die vrijetrap laten nemen. :N
  donderdag 22 december 2011 @ 21:15:47 #236
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105934407
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Blancos het volgende:
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:05 schreef Smoofie het volgende:
Veel negrito's
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105934616
Wat is dat Tottenham toch een heerlijk team.

Ze zeggen altijd dat Kuyt veel werk verricht, maar Parker doet dat ook wel lekker.
pi_105934744
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:14 schreef Blancos het volgende:
Hopelijk is Adebayor geen racist?
pi_105934812
Drogba met schoenen zonder veters, dat voetbalt toch niet lekker?
sig verwijderd door FA
  donderdag 22 december 2011 @ 21:24:35 #240
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105935005
1-1 Sturridge
pi_105935012
1-1 Sturridge.
sig verwijderd door FA
  donderdag 22 december 2011 @ 21:24:43 #242
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_105935016
1-1 Sturridge
Musica Español
Come On
pi_105935019
1-1 Sturridge
pi_105935056
heerlijk potje wordt dit
pi_105935077
1-4?
pi_105935088
Mooi hoor.
pi_105935103
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef YazooW het volgende:
1-1 Sturridge
Hands Cole.
pi_105935117
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
1-4?
8-1?
pi_105935194
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:18 schreef Leanishibe het volgende:
Wat is dat Tottenham toch een heerlijk team.

Ze zeggen altijd dat Kuyt veel werk verricht, maar Parker doet dat ook wel lekker.
Alleen kan Parker wel voetballen en Kuyt niet.
pi_105935385
Oei Drogba
pi_105936142
Die aanname _O_
pi_105936298
Ramires :r
pi_105936573
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:42 schreef TheGeneral het volgende:
Die aanname _O_
pi_105936613
Fat Frank zal dus wel op de bank blijven.
pi_105936790
Wie is die Romeu nu weer dan?
pi_105936871
Spaanse middenvelder van Barcelona aangetrokken.
  donderdag 22 december 2011 @ 21:55:00 #257
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_105937046
merry christmas rooney
  donderdag 22 december 2011 @ 22:55:50 #258
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_105941030
slot offensiefje Spurs
Musica Español
Come On
  donderdag 22 december 2011 @ 22:56:14 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105941055
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef chufi het volgende:
slot offensiefje Spurs
geen toppartij
pi_105941076
Erg leuke tweede helft. Heel veel kansen eigenlijk aan allebei de kanten, toch blijft het 1-1.
sig verwijderd door FA
  donderdag 22 december 2011 @ 22:56:54 #261
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_105941091
1-1 gebleven
Musica Español
Come On
pi_105941121
Leuk potje.
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:17:34 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105957896
VdV weer eens geblesseerd, dat overkomt hem toch wel (te) vaak
pi_105958228
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:17 schreef Tarado het volgende:
VdV weer eens geblesseerd, dat overkomt hem toch wel (te) vaak
Heel erg jammer dat hij zó vaak geblesseerd is....
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:04:51 #266
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_105963956
quote:
Dat hoofd van Drogba :D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 24 december 2011 @ 16:52:21 #268
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106005470
quote:
Hij kijkt er ook zo lekker gemakkelijk bij :P
pi_106005651
quote:
Racism in football row intensifies as ‘fan’ tweets Stan Collymore to ask ‘When are you going to hang yourself like Gary Speed, negrito?’

Football pundit was trying to highlight issue of racism in the sport in wake of John Terry and Luis Suarez incidents

Stan Collymore has demanded action from Twitter after a user said he should ‘go hang himself like Gary Speed’.

As the row over racism in football rumbled on, the abusive Tweet finished with ‘ok negrito’ – a reference to Luis Suarez’s comment to Patrice Evra.

The Liverpool player was banned for eight games and fined £40,000 after using words that ‘included a reference to Mr Evra’s colour'.

The news that John Terry is to be charged with racially abusing Anton Ferdinand during a match, and a storm of anger over Alan Hansen's reference to 'coloured' players has only served to bring the issue of racism in football to the fore in recent weeks.

The racist abuse Collymore has been subjected to began in the wake of his comments on the Hansen incident, in which he tried to highlight the problem of racism in football.

Collymore, who won three England caps and is now a talkSPORT pundit, also linked to a number of other posts apparently voicing support for Suarez using highly offensive racist language.

Collymore’s online argument started after he was quoted in response to Alan Hansen’s remarks on Match of the Day on Saturday. He highlighted his links to racist comments, saying ‘you tell me there’s nothing to address’.

A poster called Jon Juwanson then tweeted ‘@StanCollymore do us a favour Stan and go and hang yourself like Gary Speed did please. Ok Negrito’.

Also mocking the former player's admission that he suffered from depression.

He then continued to abuse Collymore before his misspelled defence of ‘Woy um I racest. Negrito meens pal.’

Alan Hansen was forced to issue an apology after being dragged into the racism row by referring to black players as ‘coloured’.

In a discussion of the controversies surrounding England captain Terry and Liverpool striker Suarez, Hansen used the word as he praised the achievements of black players in the Premier League.

But many viewers objected to the term – considered offensive because it dismisses everyone who is not white as the same – and the Corporation yesterday received more than 100 complaints.
:N
★★★
  zaterdag 24 december 2011 @ 17:12:54 #270
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106006275
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 16:56 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:N
Op zich wel mooi om te zien hoe ze aan de hand van 1 tweet, gepost door een nietszeggende fan, een heel artikel kunnen schrijven.
pi_106030681
quote:
Redknapp positief over inzetbaarheid Van der Vaart

Rafael van der Vaart maakt maandag al zijn rentree voor Tottenham Hotspur. De gevreesde hamstringblessure bleek niet meer dan een kramp.

Van der Vaart kan maandag naar alle waarschijnlijkheid in actie komen voor Tottenham Hotspur tegen Norwich City. 'Het ziet er positief uit', zei manager Harry Redknapp tegen Sky News. 'Het ziet ernaar uit dat hij is.'

Achter de naam Van der Vaart stond een vraagteken na zijn wissel afgelopen donderdag tijdens de rust van het duel met Chelsea. Gevreesd werd voor een absentie van drie duels.

'We dachten aan een hamstringblessure. Hij onderging een scan en daarop was geen scheurtje te zien', aldus Redknapp. 'Ik denk dat het een kramp was op een plek waar hij eerder problemen kende. Daarom nam hij geen risico.'

Van der Vaart werkte met Kerst tot zijn tevredenheid een training af. 'Ik denk dat ik fit zal zijn', aldus de Oranje-international. Met of zonder hem, zijn club kan tegen Norwich de goede reeks een vervolg geven. 'We staan derde en hebben nog een wedstrijd tegoed. We hebben echt een goed seizoen. Dat kan je ook zien in de grote wedstrijden. Het wordt dus interessant. Maar we zijn er nog lang niet.'
vi.nl
pi_106055625
Chelsea - Fulham.

Eens kijken hoe het verder gaat met dikke Jollebol.
pi_106056016
En daarna Sunderland - Everton. Lijkt me ook wel een leuke wedstrijd.
pi_106056318
Kieft :D
  maandag 26 december 2011 @ 13:58:25 #275
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106056352
Hij is naar de kapper geweest zo te zien.
pi_106056404
Torres in de basis ..
pi_106056455
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:00 schreef Trystar het volgende:
Torres in de basis ..
Dat belooft veel doelpunten.
pi_106056496
Chelsea Team:
Cech; Bosingwa, D Luiz, Terry, Cole; Meireles, Romeu, Lampard; Sturridge, Torres, Mata.

SUBS: Turnbull, Ferreira, McEachran, Malouda, Kalou, Lukaku, Drogba.

Fulham Team:
Stockdale, Kelly, Hangeland, Senderos, Riise, Dempsey, Murphy, Sa, Dembele, Frei, Ruiz.

Ben benieuwd hoe Fulham reageert na de harde nederlaag tegen Man Utd.
  maandag 26 december 2011 @ 14:16:45 #279
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106056797
De binnenkant van z'n hoofd... ehhhhhh jaaaaaaa z'n voorhoofd...

Wim Kieft _O_
pi_106056879
Eigenlijk niet veel aan vandaag, vrijdag pas weer.
  maandag 26 december 2011 @ 14:22:11 #281
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_106056917
Niets beter dan kerst met Kieft.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_106057039
Dit gaat geen hoogstaande wedstrijd meer worden volgens mij. Fulham heeft er weinig zin in. (Al hebben ze tot nu toe wel de grootste kans gehad )

quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:16 schreef YazooW het volgende:
De binnenkant van z'n hoofd... ehhhhhh jaaaaaaa z'n voorhoofd...

Wim Kieft _O_
Nee het was 'Kan ik dat zo zeggen?' Ja dat kan je zo zeggen... :P
pi_106057066
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat geen hoogstaande wedstrijd meer worden volgens mij. Fulham heeft er weinig zin in. (Al hebben ze tot nu toe wel de grootste kans gehad )

Die zullen al blij zijn als het gelijk eindigt. :P
pi_106057117
Waarom heeft Jol z'n trainings pakkie met petje niet aan?
¯ _(ツ)_/¯
  maandag 26 december 2011 @ 14:31:41 #285
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106057148
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:30 schreef Type-R het volgende:
Omdat het kerst is ~:)
pi_106057204
Het lijkt wel een training.
pi_106057210
Die Romeu komt dus over een jaar of 8 terug bij Barcelona?
pi_106057272
Respect in Engeland?
pi_106057338
Tijd voor een goal.
Noot noot.
pi_106057377
quote:
19s.gif Op maandag 26 december 2011 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
Tijd voor een goal.
Het liefst voor Fulham anders is het einde Jol.
  maandag 26 december 2011 @ 14:40:37 #291
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_106057389
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:30 schreef Type-R het volgende:
hierna gaat ie gelijk door naar het kerstdiner.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_106057428
Wim Kieft zit steeds zijn neus op te halen :')
  maandag 26 december 2011 @ 14:45:43 #293
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106057525
Wat een ongelooflijke kutwedstrijd zeg.
pi_106057558
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:45 schreef YazooW het volgende:
Wat een ongelooflijke kutwedstrijd zeg.
Ben gestopt met kijken. Dit is mijn tv aan niet waard.
  maandag 26 december 2011 @ 14:47:06 #295
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106057561
Straks United :D :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 26 december 2011 @ 14:47:10 #296
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106057565
quote:
JOSE MOURINHO has revealed his next job will be back in the Premier League.
The Real Madrid boss left Chelsea in 2007 after guiding them to two league titles.

And the Portuguese admits he is desperate to return. He said: "My passion is England.

"My next step will be to go back and, if possible, go and stay for a long time."

The Portuguese insisted he would return in two years.
*O*
  maandag 26 december 2011 @ 14:47:28 #297
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106057574
Hopelijk met Sierd de Vos.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106057608
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:47 schreef YazooW het volgende:

[..]

*O*
Manchester United?

Edit: Heeft Mourinho niet meer gewonnen met Chelsea? :?
pi_106057644
Misschien iets voor Blackburn ?
  maandag 26 december 2011 @ 14:51:49 #300
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106057679
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 14:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Misschien iets voor Blackburn ?
Zie hem eerder naar United gaan.
  maandag 26 december 2011 @ 14:52:00 #301
218617 YazooW