Met hun kindervak.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh. Naja dan hoef ik helemaal niet te reageren, want als je ergens kutsupporters hebt, is het daar wel.
AZ speelt uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooi klapperen met z'n allen vanavond
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:44 schreef Caland het volgende:
Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent nu ff mijn held.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van Hanegem een havenslaaf noemen, wie is dan de mongool hier?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Kijk, zo moet je je club helpen, een echte 12e man!
kutvolk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Tchock het volgende:
'fans' van de grote clubs zijn zo leuk hé. En maar op elkaar zeiken. Echt. Krijg er kerstgevoel van
Zijn dat grote clubs?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
ADO'ers, Feyenoorders, Ajaxieden, PSV'ers, Utrechters. En iets minder AZ'ers en Twentenaren.
Hihaho hilarischquote:Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn dat grote clubs?
Schande dat je Feyenoord en Ajax in dit rijtje plaatst.
De kakkerlakken kunnen er ook wat van.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef Caland het volgende:
Achja, zo staken die joodjes een keer het uitvak in de Kuip in de fik, waardoor er meerdere eigen supporters in het ziekenhuis werden opgenomen met zware ademhalingsproblemen.
Groningen ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef Caland het volgende:
Achja, zo staken die joodjes een keer het uitvak in de Kuip in de fik, waardoor er meerdere eigen supporters in het ziekenhuis werden opgenomen met zware ademhalingsproblemen.
Toch blijft ADO kutclub #1.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:04 schreef Caland het volgende:
Ja, precies mijn punt. Bij elke club heb je wel dat soort gasten rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |