I wanna be the very best, like no one ever was! Tututu.quote:
Yupquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Liever de traditionele verkiezingen
Dit. Maar toch wel riestecpa voor diegenen die dit hebben opgezet, dat wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:00 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Liever de traditionele verkiezingen
Scheer je weg met dit geneuzel, mongloïde aandachtshoer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:29 schreef sjipsjap het volgende:
stem voor mij voor grootste faalhaas van 2011komop main in verdien die prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door smegmanus op 20-12-2011 21:51:06 ]
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Scheer je weg met dit geneuzel, mongloïde aandachtshoer.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht
Ruim twee weken de tijd voor gehad, Julis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Julis het volgende:
[..]
I wanna be the very best, like no one ever was! Tututu.
Jammer dat ik geen gebruikers uit de slowchat waar ik vaak in post kan verkiezen voor bepaalde nominaties. Jammer maar helaas.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:02 schreef Madame_Paon het volgende:
We kunnen dit beter de Joipoidoipoipoiverkiezingen noemen ...
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat je gebruikers moest opgeven voor een nominatiequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Ruim twee weken de tijd voor gehad, Julis.
Geef die Turken allemaal op hun donder.
Mag ik van je lenen? Ziet er toffer uit dan een zo'n grote houtbakken deegroller die ik heb namelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat je gebruikers moest opgeven voor een nominatie. Ik kwam er pas achter toen ik de lijst wilde invullen.
Op z'n Turks op hun donder geven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een slipper en deegroller.
Van mij mag jequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Mag ik van je lenen? Ziet er toffer uit dan een zo'n grote houtbakken deegroller die ik heb namelijk.
hier breek je makkelijker iemands nek mee. soms een voordeel, soms een nadeel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Mag ik van je lenen? Ziet er toffer uit dan een zo'n grote houtbakken deegroller die ik heb namelijk.
Eentje voor Staal en eentje voor mij. Om jou in het gareel te houden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Van mij mag je. Wij hebben er twee thuis liggen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eentje voor Staal en eentje voor mij. Om jou in het gareel te houden.
Lief, zoet en braaf van buiten, stout, zoet en guitig van binnen, ja. ♥.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik ben wel lief en gehoorzaam, dus jullie hebben ze niet echt nodig.
Eentje voor mij in de keuken? Ik moet namelijk nog kerstmenu's maken. Met die andere moet je zarGon gewoon slaan als-ie narrig wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Van mij mag je. Wij hebben er twee thuis liggen.
112 gebeldquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat je gebruikers moest opgeven voor een nominatie. Ik kwam er pas achter toen ik de lijst wilde invullen.
Op z'n Turks op hun donder geven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een slipper en deegroller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |