Hoe kom je daar nou aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef miieejj het volgende:
Ode To The Bouncer
2
Gers Pardoel
Ik Neem Je Mee
3
Greg Holden
The Lost Boy
4
Martin Solveig & Dragonette
Hello
5
LMFAO
Sexy And I Know It
6
Coldplay
Paradise
7
Gotye/Kimbra
Somebody That I Used To Know
8
Avicii
Levels
9
Cliff Richard/Young Ones
Living Doll
10
Marco Borsato
Dochters
Ik zat net even in de statistieken te kijken, hij is nog helemaal niet voorbij gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die kwam wel 6x per dag langs ofzo, heb ddie van ilse nog niet eens gehoord
Oh even youtoeben!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als Bob de Rooy. Daarvan heeft Cartman het gejat
quote:
Die 3e zegt me zo nietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef miieejj het volgende:
Ode To The Bouncer
2
Gers Pardoel
Ik Neem Je Mee
3
Greg Holden
The Lost Boy
4
Martin Solveig & Dragonette
Hello
5
LMFAO
Sexy And I Know It
6
Coldplay
Paradise
7
Gotye/Kimbra
Somebody That I Used To Know
8
Avicii
Levels
9
Cliff Richard/Young Ones
Living Doll
10
Marco Borsato
Dochters
Ja, dat viel me ook op. Verwacht iedere keer dat ze het instarten na zo'n tussenstukje.. Wel jammer, best een aardig nummerquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat net even in de statistieken te kijken, hij is nog helemaal niet voorbij gekomen
Ik vind het niet erg. Wat een bagger is dat zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op. Verwacht iedere keer dat ze het instarten na zo'n tussenstukje.. Wel jammer, best een aardig nummer
Jammer dat Ilse haar pa zo ziek is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op. Verwacht iedere keer dat ze het instarten na zo'n tussenstukje.. Wel jammer, best een aardig nummer
quote:
Ilse maakt geen baggerquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Wat een bagger is dat zeg.
je mag altijd door roos heen bekkerenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef FZN05 het volgende:
Timur die de hele tijd gaat praten door de verslaggevers
In welk opzicht ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef Swomp het volgende:
Btw, de sfeer in dit topic tegenover vorig jaar is veeeeeeuuul anders
quote:
Hoezow ? gezelliger ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef Swomp het volgende:
Btw, de sfeer in dit topic tegenover vorig jaar is veeeeeeuuul anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |