Hittepetitquote:Op woensdag 21 december 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik houd van hittepitten
.
Neequote:Op woensdag 21 december 2011 09:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
HittepetitVoel je je al wat beter?
Hebben ze hier ook, vrijstaande huisjes. Beginnen bij 600 euro voor een weekendquote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ingepinge![]()
[..]
Ah gatverrrrrrrrrrdamme, ik zou er nooit meer terug komen![]()
Ik vind Landal altijd wel leuk, CP heeft volgens mij ook (bijna?) geen vrijstaande huisjes, Landal wel. Mag je ook je auto er vaak bij parkeren ipv bij CP op de algemene parkeerplaats, waar vaak bekrasincidenten plaatsvonden/vinden. En smerigheid heb ik bij Landal echt nooit meegemaakt.
Ik vind het altijd leuk en truttig, beetje met de open haard kloten (ook al heb ik die thuis ook![]()
) en reteburgerlijk fonduen en gourmetten
Nou, godzijdank slapen we met name hier. Maandag hebben we ff gezwommen... gisteren de hele dag dusseldorf vanaf 10:30 en rond 17:00 waten we terug. Vandaag Den Bosch, en morgen ws Maastrichtquote:Op woensdag 21 december 2011 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind dat soort dingen (CP/Landal) eiks alleen leuk met vrienden.
Ik zie mezelf nog niet 2 weken met meneer I. in zo'n huisje zitten
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef Greys het volgende:
(Het lijkt wel of ik nu al reclame maak, puur toeval dat ik er ga solliciteren![]()
)
ja, tuulk welquote:Op woensdag 21 december 2011 10:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dus jij kan me niet toevallig helpen aan de seizoenen met subs zeg maar?
Ooh je had al gedmt?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
VLC? Doe ik ook. Gewoon doen wat ik dm'de en dan heb je geen problemen
Ja doen!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja goedHij wordt mega groot joh!
Hij loopt langs de tafel en kan nu ook af en toe los staan. Hij is dol op muziek en trommelt graag op zijn eigen trommel.
Zal ik nog wat foto's uploaden?
Die eerste tweequote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op de fiets is koud
[ afbeelding ]
Onder de douche
[ afbeelding ]
Daarna fris gewassen
[ afbeelding ]
Ze komen tegenwoordig ook in dozen, die kinderen![]()
[ afbeelding ]
Bij mama slaap je het allerbeste
[ afbeelding ]
Pietje bij het kinderdagverblijf geweest
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hij oogt echt al als een dreumes terwijl zijn verjaardag 'pas' over 1,5 maand is.
In het kader van F&F hier Flo en Tirza in echte kerststemming![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |