Ingepingequote:
Ah gatverrrrrrrrrrdamme, ik zou er nooit meer terug komenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef Barbaaf het volgende:
Lang, lang geleden (toen ik nog met m'n ouders op vakantie ging) hadden we eens een CP huisje waar bij binnenkomst de gordijnen vol spinnen hingen. M'n vader (moeder durfde niet naar binnen) heeft toen een paar spuitbussen insecticide naar binnen gespoten en hebben we een heeeel lange wandeling gemaakt. Bij terugkomst mochten we de dode spinnen uit de gordijnen peuteren
Bestaan er uberhaupt mensen die dat 2 weken doen dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind dat soort dingen (CP/Landal) eiks alleen leuk met vrienden.
Ik zie mezelf nog niet 2 weken met meneer I. in zo'n huisje zitten
ik ook niet hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 00:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben nog nooit in CP of Landal geweest
Lijkt me een lekker gevoel, m-m!
Twee weken zou ik ook niet trekkenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef Barbaaf het volgende:
Twee weken is ook wel veel, maar ff een midweekje ertussen uit lijkt me wel wat, last minute als het een mooie herfstweek wordt en dan naar Limburg ofzo
Lekker hoor!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook niet hoor
en tis n raar gevoelbesef t niet echt, dat ik bijna echt klaar ben
Inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 00:39 schreef Barbaaf het volgende:
Twee weken is ook wel veel, maar ff een midweekje ertussen uit lijkt me wel wat, last minute als het een mooie herfstweek wordt en dan naar Limburg ofzo
Totaal andere supermarktketens met heel andere merken en dan ben je net 150 km van huisquote:En boodschappen doen in een andere omgeving, véél leuker dan gewoon thuis![]()
![]()
Da's het fijne aan die lastminutes, als er een beetje normaal weekend voorspeld wordt dan boek je gewoon. Of moet je altijd heel lang van te voren aangeven als je een vrijdagmiddag en/of maandagochtend vrij wilt?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:44 schreef Barbaaf het volgende:
Helaas heb ik meestal het toeval dat mijn vakanties samenvallen met of record hittegolven, of record nattigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan word je wakker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |