hmmmmm, oke. Nou, eens kijken dan of we daar heen gaan. Is alleen fucking 1.5u rijdenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is er mooi, langs de Maas kan je goed lopen met de beer. En veel winkels
Trust me, op de laatste dag laat ik hem alles onderspuiten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, kun je anders niets samen met Mo verzinnen om het huisje nog meer te voorzien van ranzigere vlekken en haren?
Venlo heeft ook Maas.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is er mooi, langs de Maas kan je goed lopen met de beer. En veel winkels
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, op de laatste dag laat ik hem alles onderspuiten.
Ah joh. Liever 1.5 uur rijden en maastricht, dan 36 minuten rijden en nijmegenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
hmmmmm, oke. Nou, eens kijken dan of we daar heen gaan. Is alleen fucking 1.5u rijden
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, op de laatste dag laat ik hem alles onderspuiten.
Ik haal gewoon een pak appelsap donderdag aaf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
En als jouw Crohn nou ff lekker heftig tekeer gaat....leuk voor de finishing touch
Je weet dat je de schoonmaakkosten zelf mag betalen hèquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef Qwea het volgende:
Ik haal gewoon een pak appelsap donderdag aaf.
Ook allebei leukquote:
Den Bosch heeft ook Lush!quote:
Den Bosch vind ik ook heel leuk en gezellig, Eindhoven kom ik niet gauw .quote:
Nee klopt, rondkijken is blah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Den Bosch heeft ook Lush!
En is leuker dan Eindhoven. Eindhoven vind ik... zielloos. Je kunt er goed winkelen maar echt mooi rondkijken is er niet echt bij. Als het glazen huis er stond was het nog een leuke optie geweest.
Hoezo? Was bij aankomst van de cottage al zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je weet dat je de schoonmaakkosten zelf mag betalen hè
JAAAAAAAAA naar occupyquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, rondkijken is blah.
Je kan naar occupy![]()
Of kijken of arnol er is. Gezien de kou zal ie wel in de heuvel galerie rondscooten.
Die heb ik al lang niet meer gezien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee klopt, rondkijken is blah.
Je kan naar occupy![]()
Of kijken of arnol er is. Gezien de kou zal ie wel in de heuvel galerie rondscooten.
Faalneusjequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gezien.![]()
Ik word niet meer gered door Jezus.
quote:
Wat wil je gaan doen? Alleen shoppen of ook rondkijken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:30 schreef Qwea het volgende:
Arnhem?
Ik twijfel tussen eindhoven, arnhem of den bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |