Oeh, waarvoor?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net sollicaties de deur uit gedaan dus nu ben ik hyper en wil ik snaaien
Ow dearquote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net weer sollicaties de deur uit gedaan dus nu ben ik hyper en wil ik snaaien
Ik denk 'Au Mouton Blanc' (Bij het Witte Schaap) op de hoek Wolfstraat/Maastrichter Smedenstraat/Kersenmarkt/Achter het Vleeshuis.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naam?ik zat al te kijken naar gio cucina ofzo.
Goed planquote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef Greys het volgende:
Ja Ing, of doe een huizenuitwisseling met moi!
Dan ga ik in jouw voorraadkasten zoeken en jij in de mijne!![]()
Anders heb ik nog een halve puddingkruimelvlaai voor jequote:Op woensdag 21 december 2011 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed plan![]()
Heb net maar 2 wentelteefjes gebakken, want de eieren moesten op.
Hopelijk zit ik hier een tijdje vol van
Als je nu in de auto stapt, zet ik de koffie vast aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Anders heb ik nog een halve puddingkruimelvlaai voor je
Als ik niet zo'n pijn in mijn smoel had, dan deed ik het misschien nog ook. Heb zó geen zin meer om te werkenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je nu in de auto stapt, zet ik de koffie vast aan.
Eet je mee?
Heb je kiespijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet zo'n pijn in mijn smoel had, dan deed ik het misschien nog ook. Heb zó geen zin meer om te werken
Holte-ontsteking, daar ergens tussen mijn oog en mijn kaak (noord-zuid) en tussen mijn oor en mijn neus (oost-west). Het doet tiefus-zeerquote:
Yupsquote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Barbaaf het volgende:
BIjholteontstekingPijnstillers en stoombaden met menthol. Hoe losser de boel komt hoe eerder je van de ontsteking afbent.
Lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
YupsJaarlijks terugkerend feestje. Ik kom er wel overheen hoor, maar op dit moment bevalt het me niet zo. Hoewel de pijn nog wel te doen is. Het meest vreselijk vind ik de putlucht die in mijn hoofd zit en de smaak van hetgeen ik in mijn holte produceer. Té smerig
Misschien ga ik het ook nog wel doenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker![]()
Hier was het ook altijd een jaarlijks terugkerend feestje, maar als het langer dan een week duurde en ik er lekker koorts bij kreeg, nam ik echt wel een kuurtje![]()
Knapperd! Zoek nog even verder; wie weet vind je nog meerquote:Goed nieuws trouwens; ik vond net zomaar een zak chips
De Mac?quote:
Daar hebben wij er ook heel wat van ja... zelfs van mijn eigen familie, notabenequote:Op woensdag 21 december 2011 14:34 schreef Goodbye het volgende:
En ik kreeg net nog een kaart, geadresseerd aan A. en M. *insert A's achternaam*
Zo heet ik heul niet!
Nog effiesquote:
Wat is ie laat danquote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef Goodbye het volgende:
Ing & Tombo, bedankt voor jullie kaartjes!
Huis?quote:
Raar verhaal!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar hebben wij er ook heel wat van ja... zelfs van mijn eigen familie, notabene![]()
Op het kaartje van mijn schoonmoeder sta ik vermeld als M. van D. Ik heet geen van D. Ook nooit gedaan ook. Weet je wie wel van D. heet? Haar stiefvader. Schiet mij maar lek
Oh, had je hem al lang geleden op de post gedaan? Ik kreeg vandaag wel ineens een hele stapel kaartjes, meer dan andere dagen. Misschien hadden ze wat opgespaard bij PostNL?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog effies
[..]
Wat is ie laat dan
[..]
Huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |