Goeden actie!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Had ik toch bijna een groot probleem gehad (zie facebook) maar gelukkig zit ik weer lekker warm binnen
Niksen is fijn. Helemaal als het verdiend niksen is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
Om 19u nog even een klant bellen en... dan ga ik vanavond echt niks doen.. Hoofd staat op ontploffen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IJS ETEN BIJ SKJOE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet van ijs houden. FOEI!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
*geeft Priem haar hoofd een tittyrubquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
Om 19u nog even een klant bellen en... dan ga ik vanavond echt niks doen.. Hoofd staat op ontploffen
Ah kijk, ik moet alles 31 januari ingeleverd hebben. (Plus een tentamen wat 8 januari klaar moet, maar dat gaat dus de week na O&N worden.)quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet 9 januari een opdracht inleveren en 10 januari heb ik een herkansing (van oktober nog) voor de rest geen idee wat ik moet herkansen nog
Alleen met advocaat vind ik wel lekkerquote:
Oeh lekkahhhhquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*geeft Priem haar hoofd een tittyrub
Jij bent eigenlijk stiekem best wel een hard werkend studentjequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik werk wel gewoon door anders heb ik alleen mezelf ermee
Nouquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk stiekem best wel een hard werkend studentje
Spees is lekker bezig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk stiekem best wel een hard werkend studentje
Nou, maar je doet best wel wat geloof ik! Ik zie je al met vakken bezig soms waarvan ik het boek nog niet eens open heb gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik heb nog 0 studiepunten binnengesleept terwijl ik er al 6 kon hebben dus in dat opzicht faal ik wel
Ik haat het nog steeds dat ik een 5.4 had voor die klote opdracht, had gewoon een 7 voor tentamen CeDMquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, maar je doet best wel wat geloof ik! Ik zie je al met vakken bezig soms waarvan ik het boek nog niet eens open heb gehad.
Vinnik goed van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |