Goeden actie!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Had ik toch bijna een groot probleem gehad (zie facebook) maar gelukkig zit ik weer lekker warm binnen
Niksen is fijn. Helemaal als het verdiend niksen is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
Om 19u nog even een klant bellen en... dan ga ik vanavond echt niks doen.. Hoofd staat op ontploffen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IJS ETEN BIJ SKJOE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet van ijs houden. FOEI!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
*geeft Priem haar hoofd een tittyrubquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
Om 19u nog even een klant bellen en... dan ga ik vanavond echt niks doen.. Hoofd staat op ontploffen
Ah kijk, ik moet alles 31 januari ingeleverd hebben. (Plus een tentamen wat 8 januari klaar moet, maar dat gaat dus de week na O&N worden.)quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet 9 januari een opdracht inleveren en 10 januari heb ik een herkansing (van oktober nog) voor de rest geen idee wat ik moet herkansen nog
Alleen met advocaat vind ik wel lekkerquote:
Oeh lekkahhhhquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*geeft Priem haar hoofd een tittyrub
Jij bent eigenlijk stiekem best wel een hard werkend studentjequote:Op dinsdag 20 december 2011 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik werk wel gewoon door anders heb ik alleen mezelf ermee
Nouquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk stiekem best wel een hard werkend studentje
Spees is lekker bezig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk stiekem best wel een hard werkend studentje
Nou, maar je doet best wel wat geloof ik! Ik zie je al met vakken bezig soms waarvan ik het boek nog niet eens open heb gehad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik heb nog 0 studiepunten binnengesleept terwijl ik er al 6 kon hebben dus in dat opzicht faal ik wel
Ik haat het nog steeds dat ik een 5.4 had voor die klote opdracht, had gewoon een 7 voor tentamen CeDMquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, maar je doet best wel wat geloof ik! Ik zie je al met vakken bezig soms waarvan ik het boek nog niet eens open heb gehad.
Vinnik goed van je
Mwah, niet vergeten dat het ook allemaal redelijk nieuw is he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat het nog steeds dat ik een 5.4 had voor die klote opdracht, had gewoon een 7 voor tentamen CeDM![]()
Jullie raden nooit wie mij het bericht stuurde dat de sleutels in de kazerne lagenquote:
Ja maar dan ga ik toch denken straks faal ik nu ook en haal ik dat bindend studieadvies nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, niet vergeten dat het ook allemaal redelijk nieuw is he?
BSAquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik toch denken straks faal ik nu ook en haal ik dat bindend studieadvies niet
Daar moet je blij om zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik kan gewoon niet meepraten met jullie studie gedoe
Nou? ik faal te hard in raadspelletjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jullie raden nooit wie mij het bericht stuurde dat de sleutels in de kazerne lagen
BSA heb ik geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik toch denken straks faal ik nu ook en haal ik dat bindend studieadvies niet
Ik ga anders heul goed dit jaar heur.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik snap het op zich wel, schiet niet op anders
Bindend Studie Advies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bertus op de norton en Tinus op de bsa?
Zijn ex....quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou? ik faal te hard in raadspelletjes.
[..]
BSA heb ik geen ervaring mee.(Gelukkig.
)
Toch goed gegokt.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee priem
Waarom zetten Belgen het leger in als ze een flat slopen?HihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
Poe.....hij heeft een goed fikkie....
Staat een chalet woonwagen ergens in de hens
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee priem
Waarom zetten Belgen het leger in als ze een flat slopen?BelgenmoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want die hoor ik niet dagelijks
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
Lam oor lam oor lam oor
"En kan ik mijn mailaccount nu ook instellen op je iphone?"
Kwartier verder.. Hem uitgelegd waar op te tikken; wat te selecteren...
"En kan dit nu ook op mijn ipad?"
Weer uitleggen; samen doorlopen; helft verkeerd typen...
Anyway. Al zijn apparaten werken weer![]()
En nu sluit ik af. Ben echt te veel met werk bezig![]()
[..]
Belgenmoppen
Ja want die hoor ik niet dagelijks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je even op f5 drukken, dan zie je de artikelen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Nee.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Voor iedereen die de nieuwste artikelen niet kan zien
Ik heb dit op iedere mogelijke wijze aangegeven: via twitter, bij de comments, via facebook, enz. Toch blijven er bezoekers vragen hoe het moet. Er is een paar dagen terug iets geweest met de server waardoor iedereen bleef hangen op het laatste artikel. Dit is bij de meeste Happy/Evil, of die van koffietijd. Ze kunnen de nieuwste artikelen alleen lezen door mijn tweet link of Bloglovin. Bij deze: om er vanaf te komen moet je op de voorpagina op F5 drukken en refreshen! Dan moet het probleem opgelost zijn.
Wut whyquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Moet je even op f5 drukken, dan zie je de artikelen weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry hoor maar![]()
![]()
![]()
Ich auch nicht. MBO doosquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ik kan gewoon niet meepraten met jullie studie gedoe
Muchas gracias chica!quote:
Wat ga je allemaal maken SQ? Waar moet het bij passen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil choco-ijs serveren met kerst en dan heb je een ijsmachine nodig.
Nu heb ik nog groentetips nodig
Och ja, een heel kil berichtje dat Patje op uitruk was...like DUH...dat had ik niet doorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Muchas gracias chica!![]()
En LOL wat betreft Pat's ex![]()
Deed ze enigszins normaal tegen je?
Whehehe, het zure mensquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Och ja, een heel kil berichtje dat Patje op uitruk was...like DUH...dat had ik niet dooren dat de sleutels in zijn jaszak zaten in de kazerne. Nou ok...Thnx. (heb ik ook maar terug gestuurd
)
Vertel?quote:
Oh vergeten erbij te zetten dat het bladerdeeg met eigeel ingesmeerd moet worden. Maar dat weet jij wel he?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Muchas gracias chica!![]()
En LOL wat betreft Pat's ex![]()
Deed ze enigszins normaal tegen je?
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh vergeten erbij te zetten dat het bladerdeeg met eigeel ingesmeerd moet worden. Maar dat weet jij wel he?
Wat ga je maken?quote:
Dan valt de ui vanzelf uit elkaarquote:
Daar hoeven gelukkig ook niet heel veel uien voor gesneden te wordenquote:
Da's eigenlijk ook best wel een goed idee!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan valt de ui vanzelf uit elkaar
Ik doe die altijd maar 1x doormidden
Goeie, die ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan valt de ui vanzelf uit elkaar
Ik doe die altijd maar 1x doormidden
Dan krijg je van die lekkere grote glazige stukken die steeds verder uit elkaar vallenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's eigenlijk ook best wel een goed idee!![]()
* BBQ-kip weer eens hachee op haar menu zet
Mja meestal vijzel ik mijn eigen mengseltje, was ook voor het eerst dat ik ff kant en klare shit gebruikte. Ik zou zeggen op die 400 gram gehakt twee/anderhalf eetlepels ongeveer? Kaneel een theelepel, zwarte komijn ook ongeveer een lepel. Ik heb alleen in NL nog geen zwarte komijn gevonden. Ik koop het wanneer ik in Turkije ben (wat dus voorlopig ook niet gaat zijn dus ik zoek adresjes).quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik vind het er echt leuk uitzien met die blaadjes munt enzo
Alleen een vraagje, hoeveel ras el hanout, komijn en kaneel moet erdoor? (ongeveer)
Ik heb nooit eerder ras el hanout gebruikt, alleen reeds ermee gemaakte dingen opgepeuzeld
Ik kruid hetzelfdequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja meestal vijzel ik mijn eigen mengseltje, was ook voor het eerst dat ik ff kant en klare shit gebruikte. Ik zou zeggen op die 400 gram gehakt twee/anderhalf eetlepels ongeveer? Kaneel een theelepel, zwarte komijn ook ongeveer een lepel. Ik heb alleen in NL nog geen zwarte komijn gevonden. Ik koop het wanneer ik in Turkije ben (wat dus voorlopig ook niet gaat zijn dus ik zoek adresjes).
Ik kruid altijd uit de losse pols
Ik kende 'em al, maar hij blijft geweldig!quote:
Ik moest eraan denken omdat liedje op radioquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kende 'em al, maar hij blijft geweldig!
Dat!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef Lindytje het volgende:
Spees, die reacties op je bericht op FB-CIW
Ik wil het weeeeten.quote:
Ja, ik oooohooooohoooooooook!quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal screenshots maken, even geduld aub.
Ik had laatst per ongeluk een broek van m'n vader in m'n kast liggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent loopt hier gewoon al een uur in mijn broek rond![]()
![]()
![]()
Wat een idioot is het toch ook!![]()
![]()
![]()
Hij hoopte dat ik het wel zou merken (hij is minder dan de helft van mij qua breedte dus de broek is ietsjes te groot), maar ik zag uiteraard niks
![]()
![]()
![]()
![]()
Wheheheheh
Ik raakte in paniek toen ik de broek van mijn vriend niet aankreegquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had laatst per ongeluk een broek van m'n vader in m'n kast liggen.
Later snapte ik pas waarom het ding zo rot zat.
Whahahaha, heerlijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had laatst per ongeluk een broek van m'n vader in m'n kast liggen.
Later snapte ik pas waarom het ding zo rot zat.
Oh dat zou super zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kruid hetzelfde
Maar ik ken dit niet goed genoeg om te weten hoeveel enzo
Maar goed, is duidelijk.
Zwarte komijn kun je denk ik wel in shabby Turkse/Marokkaanse winkeltjes in de Schilderswijk in Den Haag vinden, ik zal er eens naar op zoek gaan en als ik het vind, neem ik wel extra voor jou mee
quote:
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Zijn dat jullie studiegenoten? whehehehehehe
Weet je hoeveel meuk die kampers hebben staan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat zou super zijn!
Ik ga maar in bad....hij is nog nooit zo lang op uitruk geweest. Het is best een heftig fikkie denk ik
Faalhazen zijn het.quote:
Blij dat er in mijn tijd nog geen feestboek was, ik had zulke kansloze zure medestudenten johquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet je hoeveel meuk die kampers hebben staan?
Als ik had bedacht samen met een aantal om te gaan staken tegen slecht onderwijs of organisatorisch crap geregelde zaken, gingen er altijd wel weer ene paar ons verraden enzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht een goeden matigen garp te maken maar ze doen zo serieus
Ik heb alleen leuke medestudenten op feestboek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Blij dat er in mijn tijd nog geen feestboek was, ik had zulke kansloze zure medestudenten joh
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En gewoon door blijven gaan he
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb alleen leuke medestudenten op feestboek.Maar wij hebben dan ook geen spesjale pagina.
[..]
De rest is gewoon sneu.quote:
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, ho jongedame!! Ik hoor ook bij de rest
Da's een soort dokterstas, wel vet intellectueel JONGUH!!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C50%2094005%2093023%2068%201762%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]
kopen?
Uitverkochtquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's een soort dokterstas, wel vet intellectueel JONGUH!!!!!
Ik lees altijd Aso'squote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
AL DIE TASSEN ZIJN UITVERKOCHT
godverdgodver
* SpaceInvaders gaat naar asos.com
Je kan er een uit dat topic met die hond nemenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moet nog even kerstkaartjes maken vanavond...
Geen tijd meer gehad om te kopen, dus we printen wel even een kaartje, maar ja, moet ik 'em wel gaan maken.... Iemand handig met photoshop?![]()
Nee, maar ik kan wel goed giraffen tekenenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Geen tijd meer gehad om te kopen, dus we printen wel even een kaartje, maar ja, moet ik 'em wel gaan maken.... Iemand handig met photoshop?![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel goed giraffen tekenen![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kan er een uit dat topic met die hond nemen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Bwehehehehe, die hond, echt geweldig...
alleen snappen veel mensen uit mijn omgeving Fok-humor niet![]()
Ik had een collega 9gag laten zien en die snapte er geen kont van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
9gag is juist briljantquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
Precies, heerlijk!quote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb zin om dit op die facebook te posten
[ afbeelding ]
Heb je nog echt te maken met die mensen, in werkgroepjes ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan nog met die mensen te maken krijgen denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je nog echt te maken met die mensen, in werkgroepjes ofzo?
Zo nee, posten
Zo ja, posten(omdat het kan
)
Datquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je nog echt te maken met die mensen, in werkgroepjes ofzo?
Zo nee, posten
Zo ja, posten(omdat het kan
)
Zorg ervoor dat jij de evil kuthoer wordt, dan vergeten ze je nooit en krijg je altijd je zinquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan nog met die mensen te maken krijgen denk ik
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat jij de evil kuthoer wordt, dan vergeten ze je nooit en krijg je altijd je zin
Epic. Doen. Kan ik hem share-enquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
oja dat heb ik niet helemaal meegekregenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die facebook van die CIW mensen he
Ja, zoals voor half Nederland.... and now shut the fuck up you dumb whore!!!!!!!!!!quote:Nog 2 dagen werken deze week en ow ja ook voor dit jaar
Is mij ook gelukt, ik ben al 6 jaar afgestudeerd, maar nog steeds weten ze meteen precies wie ze aan de telefoon hebben als ik belquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor lindy en ijsdraakje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Voor lindy en ijsdraakje:Hulde voor uw 9gag vondstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Voor lindy en ijsdraakje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Decor waar de maanlanding plaats vondquote:
Geloof niet dat ik het daarmee eens ben, heb aardig wat door games verpeste teringkinderen gezienquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Die quote stond vroeger op mijn hyves![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga gewoon door
Creepy guy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Maar hij is neit van de CEO van nintendo maar van Marcus Brigstockequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik het daarmee eens ben, heb aardig wat door games verpeste teringkinderen gezien
En wie is dat?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar hij is neit van de CEO van nintendo maar van Marcus Brigstocke
Ik had ooit bij mijn vent een groen condoom omgedaan, zo'n funding. Ik heb alleen maar keihard zitten lachen om die kromme augurkquote:
Ah, op die fiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Zo flauw, maar zo grappig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nog 2 dagen werken deze week en ow ja ook voor dit jaarIk eentje nog maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij laat hem niet lekker zelf gaan? WHUUUUTTTTTTquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en godverdefuuuuuuuuu ik ging net snelsnel een dvd terugbrengen anders krijg je meteen 2,50 boete. Word ik gebeld door:
'Heb je je schoenen nog aan?'
"Uhhh.. ja.'
'Dan als de wiedeweerga terug naar de videotheek, mijn spel zit nog in de hoes!!'
Kon ik weer de kou in
quote:
Ik had de dvd gehuurd gisteren en in mn eentje gekeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En jij laat hem niet lekker zelf gaan? WHUUUUTTTTTT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Is die badum tssss er ook los? Die MOET ik hebben!!!!!!!!quote:
Die dingen schijnen niet eens goed te werken ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een vriendin zet op fb dat ze een cupcake-maker in dr kerstpakket heeft gehad. Ik wist heul niet dat dat bestond joh
Whehehehe, kewl!quote:
Wat is een cakepop maker dan weer?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
cupcake maker, donut maker, cakepop maker
G to the ooglequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is een cakepop maker dan weer?
Wat wil je precies en wanneer moet het af zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
why google when you've got fok....quote:
Een kazige soort van bijna standaard kerstkaart, met onze voornamen erop en een gezellig kersttafereeltje of zoiets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat wil je precies en wanneer moet het af zijn?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Waarom wilde ik toen geen glitters
Nah....PM maar foto en personal detailzzzzquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een kazige soort van bijna standaard kerstkaart, met onze voornamen erop en een gezellig kersttafereeltje of zoiets.
En er moet altijd standaard vrolijk kerstmis op en een gelukkig nieuwjaar (toch nog stiekem klein beetje katholiek he)
En eigenlijk vanavond af zodat 'ie geprint kan worden en morgen doet mijn vent ze dan op de bus
Komt ie:quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is een cakepop maker dan weer?
Heb je daar echt zin in?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nah....PM maar foto en personal detailzzzz
.zucht....PS n00bs....![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Komt ie:
http://www.lmgtfy.com/?q=cakepop+maker&l=1
Clit wegquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:38 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmm een beetje snel en dus hardhandig je bikinilijn bijwerken en daarna vol in bad plempen...
NOT a good idea
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik twijfel over deze meneer op mijn kerstkaart..... hmmmm
[ afbeelding ]
Schiet nou maar op want Pat is thuis en ik wil dus zo Lost gaan kijken en dan naar bedje....quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik twijfel over deze meneer op mijn kerstkaart..... hmmmm
[ afbeelding ]
Ik ga opschieten, sooooooorrrrrrrrrrrrrrrrryquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Schiet nou maar op want Pat is thuis en ik wil dus zo Lost gaan kijken en dan naar bedje....
Whehehhee, doet Sien ook altijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Kat gebruikt zieke ik als bed.
Ik zag jouw kat vanmiddag nogquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Kat gebruikt zieke ik als bed.
Thanks! Ben ziek zijn al wel weer zat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehhee, doet Sien ook altijd
Beterschap!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zag jouw kat vanmiddag nog
http://www.zie.nl/video/o(...)rt-baby/m1fz30dfmtfx
Heerlijk hangen en kletsen en zuipen en slap ouwehoeren/filosoferen bij vrienden thuisquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Diconnected het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen met oud en nieuw dit jaar?
Grote zus geeft feestje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Diconnected het volgende:
Vieren in Hotel New York!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Diconnected het volgende:
Heel erg hoofdpijn + keelpijn, snel moe en vanochtend ook spetterpoep.quote:
Ik vier het in Belgie metquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef Diconnected het volgende:
Beterschap! Werken geskipt hoop ik?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heel erg hoofdpijn + keelpijn, snel moe en vanochtend ook spetterpoep.En geen eetlust, maar wel honger.
Is daar een enorm feest of ga je naar/met vrienden?quote:
Da's bah, goed uitspetteren, dan ben je er weer snel vanafquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heel erg hoofdpijn + keelpijn, snel moe en vanochtend ook spetterpoep.En geen eetlust, maar wel honger.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beterschap! Werken geskipt hoop ik?
I try! Net ook maar alvast een pijnstiller genomen, hopen dat ik dan wel een beetje fatsoenlijk slaap.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's bah, goed uitspetteren, dan ben je er weer snel vanaf
En goed drinken he, niet uitdrogen enzo.
Goed zo! Ff rust nemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ook al ziekgemeld voor stage morgen.
Like a bossquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed zo! Ff rust nemen.
Vandaag had een meisje van mijn werk zich ziekgemeld, want ze voelde zich wat slapjes
De halve administratie is hier ziek, maar zitten zich dood te werken voor de jaarafsluiting. 1tje zelfs met keelontsteking, dat zou ik dan weer niet doen, maar het is der eerste maand en ze wil werken.
Ik heb last van mijn keel en alles zit verstopt. Maar dat hoor je dus ook als ik praat enzo (door mijn neus en stem valt steeds weg). Zat ik vandaag een liedje mee te zingen met de radio. Kijk een collega me zo aan: 'Wat doe je?' Dus ik: 'Ik zing met een liedje mee!
' Zegt ze: 'Oh, ik hoop alleen wat benauwd gemompel en af en toe een hoge piep
'
EN GEWOON DOOR BLIJVEN ZINGEN HE!
Ik ben altijd bang dat mensen denken dat ik zo iemand ben, maar heb echt zo'n hoofdpijn en was al helemaal moe van het douchen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed zo! Ff rust nemen.
Vandaag had een meisje van mijn werk zich ziekgemeld, want ze voelde zich wat slapjes
De halve administratie is hier ziek, maar zitten zich dood te werken voor de jaarafsluiting. 1tje zelfs met keelontsteking, dat zou ik dan weer niet doen, maar het is der eerste maand en ze wil werken.
Ik heb last van mijn keel en alles zit verstopt. Maar dat hoor je dus ook als ik praat enzo (door mijn neus en stem valt steeds weg). Zat ik vandaag een liedje mee te zingen met de radio. Kijk een collega me zo aan: 'Wat doe je?' Dus ik: 'Ik zing met een liedje mee!
' Zegt ze: 'Oh, ik hoop alleen wat benauwd gemompel en af en toe een hoge piep
'
EN GEWOON DOOR BLIJVEN ZINGEN HE!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zing altijd keihard mee in de auto, zei mijn vent laatst dat hij me dan allang hoort, terwijl ik nog in de auto zit en aan kom rijden en hij thuis op de bank zit ofzo![]()
Mwehehequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zing altijd keihard mee in de auto, zei mijn vent laatst dat hij me dan allang hoort, terwijl ik nog in de auto zit en aan kom rijden en hij thuis op de bank zit ofzo![]()
Dat doet hij vaak ook wel (behalve de koffie want dat kan ik beter, ik zeik altijd dat hij het niet lekker maaktquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef princess-a het volgende:
Bwhaha BBQ-kip (quote knop werkt niet)
Ik zou tegen hem zeggen dat ie voortaan de deur wel vast open mag doen en de koffie aan kan zetten, als ie je dan toch aan hoort komen
Dat is wel heel schattigquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat doet hij vaak ook wel (behalve de koffie want dat kan ik beter, ik zeik altijd dat hij het niet lekker maakt)
Vorige keer had hij een bordje gemaakt "Hallo lieverd" en hield dat voor het raam toen ik eraan kwam
En dan snel naar de deur rennen om me een kus te geven![]()
Hij is lief en gek tegelijkertijd![]()
![]()
Aaaw!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat doet hij vaak ook wel (behalve de koffie want dat kan ik beter, ik zeik altijd dat hij het niet lekker maakt)
Vorige keer had hij een bordje gemaakt "Hallo lieverd" en hield dat voor het raam toen ik eraan kwam
En dan snel naar de deur rennen om me een kus te geven![]()
Hij is lief en gek tegelijkertijd![]()
![]()
Hopen dat je dan beter bent enzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaaw!
Oh, en heb vrijdag weer afgesproken meten moet die avond ook hospiteren. Dubbel spannend weer.
25 jarig huwelijk van paps en mams, samen metquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is daar een enorm feest of ga je naar/met vrienden?
Leuke locatie wel
Was daar regelmatig tijdens studie te vinden
Zullen we naar college gaan of wat drinken...... uhmmmmm, altijd drinken dus
Dat moet! Daarom ben ik morgen ook nog ziek, beter goed uitzieken dan dat het vrijdag doorbreekt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hopen dat je dan beter bent enzo
Bekschuren!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaaw!
Oh, en heb vrijdag weer afgesproken meten moet die avond ook hospiteren. Dubbel spannend weer.
Leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
25 jarig huwelijk van paps en mams, samen meten oma en haar
.
Smokey bedroom eyesquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef megamandy het volgende:
Ja fuck nu ben ik een van mijn lenzen kwijtgeraaktEn met maar 1 lens in en niet mogen bewegen kon ik hem niet vinden
Dus naar boven gegaan en de bril opgezet maar ik kan hem toch echt nergens vinden grrrr.
En het was mijn laatste paar dus moet ik morgen met mijn bril gaan werken. Dan moet ik weer mijn make-up daarop aanpassen enzo
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef BBQ-kip het volgende:
KUTLAPTOP!!!!! WEIGERT DE HELE TIJD DIENST!!!! ARGGGGGG
Dit wilde ik dus net al posten:
En in ruil verzin in nieuwe teksten op lompe liedjes met zijn naam erin en hele vieze woorden![]()
En roep ik midden in een zin van hem "houd je bek!!!" en dan zegt hij "ok!" en dan issie stil en dan ga ik lachen en dan doet hij net of hij niet kan praten enzo
Whehehehheehe
Of gewoon elders zoenen, dan heb je daar minder last vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Hihi, hij moet zich gewoon scheren! En ik ga m'n hoofd wat schuiner houden.
Daarom heb ik hem ook maar snel aan de haak geslagen en nu na 10 jaar zijn we maar getrouwd, zit hij helemaal aan mij vast, whehehehequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Heerlijk dit soort dingen.
Oh ja, want dat is makkelijker uit te leggen aan m'n moeder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of gewoon elders zoenen, dan heb je daar minder last van
Zuigzoenen in je nek enzo
Nog voordat ik de laatste zin las hoorde ik Cartman zijn stem al in mijn hoofdquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook maar snel aan de haak geslagen en nu na 10 jaar zijn we maar getrouwd, zit hij helemaal aan mij vast, whehehehe
Dat zeg ik ook regelmatig "you are my property and you wil respect my authoratha!!!!"
(aangepaste Cartman quote)
kom op joh, dat hebben ze allang door, je moeder is ook niet gekquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, want dat is makkelijker uit te leggen.
Mijn broer schijnt hem serieus (voor woensdag, dus voor kapotte kin) een smsje gestuurd te hebben "Doe je voorzichtig met mijn kleine zusje?". Echt hoor, die familie van mij.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, want dat is makkelijker uit te leggen aan m'n moeder.
Mijn broer schijnt hem serieus (voor woensdag, dus voor kapotte kin) een smsje gestuurd te hebben "Doe je voorzichtig met mijn kleine zusje?". Echt hoor, die familie van mij.
die kan ik dan ook heel goed na doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog voordat ik de laatste zin las hoorde ik Cartman zijn stem al in mijn hoofd![]()
Ik vind zuigzoenen kut. Althans van die echte grote paarsenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kom op joh, dat hebben ze allang door, je moeder is ook niet gek
Zuigzoenen zijn lekker, gewoon doen
En veel plezier hebben, da's het belangrijkste
En ik kijk het teveelquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die kan ik dan ook heel goed na doen
Ik denk ook dat ze me doorheeft, maar doe dan weer net alsof ik dat niet doorheb.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kom op joh, dat hebben ze allang door, je moeder is ook niet gek
Zuigzoenen zijn lekker, gewoon doen
En veel plezier hebben, da's het belangrijkste
quote:
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze me doorheeft, maar doe dan weer net alsof ik dat niet doorheb.
Heb nog helemaal geen ervaring met zuigzoenen.
[..]is ook wel een oude vriend van m'n broer, maar toch!
Meestal draag ik mijn bril op een zondag ofzo, dus als ik nergens heen ga en geen make-up draag dus alles behalve mascara ziet meteen zo raar uitquote:
Mot je meer drinken (geen alcohol dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:01 schreef Diconnected het volgende:
Volgens mij heb ik een blaasontsteking
Beetje heftige oogmake-up staat leuk bij een bril!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Meestal draag ik mijn bril op een zondag ofzo, dus als ik nergens heen ga en geen make-up draag dus alles behalve mascara ziet meteen zo raar uit
Ja, tegen de tijd dat we iets hebben en ik het niet meer uit hoef te leggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn
Gewoon lekker jezelf laten gaan, je familie gaat er wel overheen komen hoor
En je moeder heeft vast ook wel wat af geflikflooid, heus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |