Jep, ik gebruik de site.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hij zou nu moeten werken, gebruik je de website?
Had wat problemen met winamp.quote:
Omdat ik er nog nooit van gehoord heb?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef Monopoly het volgende:
Waarom draai je niet vanuit VDJ , dat draait een stuk prettiger!
Als je de (gekraakte) versie wilt hebben, via alle kanalen wel te vindenquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat ik er nog nooit van gehoord heb?
Ik zal er eens naar kijken.
mwah ik wil alleen muziek afspelen, niet te gek.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je de (gekraakte) versie wilt hebben, via alle kanalen wel te vinden
Neem sowieso versie 5 ipv 7 , en je kan dan eventueel met een mic praten erbij
Ja je moet dit topic als een reeks vinken zodat de nieuwe automatisch in de at lijst komt.quote:
Klopt, alleen heeft dit zo zijn charme en daarnaast te lui om echt in het archief de eerste topics te zoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja je moet dit topic als een reeks vinken zodat de nieuwe automatisch in de at lijst komt.
Maak dit de eerste?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft dit zo zijn charme en daarnaast te lui om echt in het archief de eerste topics te zoeken.
Zelfde probleem bij mij, ik ben nog wel aan het uitzenden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
Op de een of andere manier wilt http://s10.myradiostream.com/8628.htm niet laden bij mij?
hele site is eruit ofzo, ik hoor nog wel muziekquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef LudoSanders het volgende:
Op de een of andere manier wilt http://s10.myradiostream.com/8628.htm niet laden bij mij?
Zelfde geldt voor mij, ik kan de accountgegevens nog invoeren, maar verder kom ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zelfde probleem bij mij, ik ben nog wel aan het uitzenden.
Kan ook niet meer inloggen op het account, trekken we opeens zoveel luisteraars dat de site eruit ligt?
Zo ver was ik dus nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hele site is eruit ofzo, ik hoor nog wel muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |