Whehe.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, tuurlijk. DNP staat voor don nengre partij toch.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben de Amsterdamse brabo Oud-Zuid-neger, je weet.
Damsco-neger dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben de Amsterdamse brabo-neger, je weet.
Mario Kart.quote:
Ik maak het wel goed met je.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik hou nu iets minder van je.
Gewoon werken met je zwarte porem, kolerelijer. Mesjogge word je d'rvan. Ik neem nog een jajem.quote:
Zo praat jij nevernooitnietvriendjequote:Op dinsdag 20 december 2011 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon werken met je zwarte porem, kolerelijer. Mesjogge word je d'rvan. Ik neem nog een jajem.
Tetten!quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon werken met je zwarte porem, kolerelijer. Mesjogge word je d'rvan. Ik neem nog een jajem.
Inderdaad, zo toch:quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo praat jij nevernooitnietvriendje
Da's zij juist, zij praat hier Papiamentsquote:
quote:
Whut, dit was niet de afspraak jongeman! Je verpest onze business nuquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
m19 wild camen en pick laten sien, wie wild.![]()
![]()
Nee joh, Vasje heeft geen 2 meter wijde kont.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's zij juist, zij praat hier Papiaments. Dat filmpje postte R.J. ook trouwens een aantal delen geleden
.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
m19 wild camen en pick laten sien, wie wild.![]()
![]()
Ik zit achter zo een vergrendelde chatbox waar je per minuut voor moet betalen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, dit was niet de afspraak jongeman! Je verpest onze business nu
Ron Jeremy ook dan, was via die Def Rhymz shit die we toen posttenquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee joh, Vasje heeft geen 2 meter wijde kont.
En nee die DMde ik je een keer. Minderen met die wiri man!
Nee het is 1.99meterquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee joh, Vasje heeft geen 2 meter wijde kont.
En nee die DMde ik je een keer. Minderen met die wiri man!
Neehee dat was ihik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ron Jeremy ook dan, was via die Def Rhymz shit die we toen postten.
Precies, veel beter.quote:
Precies dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Nog steeds geen salaris, en ik moet nog kerstcadeaus kopen.
Neuk mijn leven.
Parasiet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb m'n zorgtoeslag vandaag gestort gekregen, pocket change nigga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |